loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1216 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

با نرم افزار Photaf Panorama شما میتوانید در گوشی آندرویدی خود عکسهای پانوراما خلق کنید. شما باید با این برنامه چند عکس از محیط اطراف خود گرفته و سپس برنامه عکس ها را به هم وصل کرده و تبدیل به یک عکس ۳۶۰ درجه میکند.

rezakh بازدید : 1205 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

اتوران ها و تروجان ها یکی از مهمترین عواملی هستند که میتوانند به سیستم آسیب برسانند . این بد افزار ها که گسترش آن ها بسیار زیاد است با ورود به سیستم شما و ایجاد مشکلات مختلفی نظیر پاک کردن اطلاعات ، دستکاری رجیستری و … باعث از کار افتادگی سیستم شما می شوند . یکی از مهمترین راه های ورود این بد افزار ها یو اس بی ها هستند . نرم افزار Autorun Virus Remover طوری طراحی شده است تا تمرکز خود را بر روی یو اس بی های متصل به سیستم شما متمرکز کند و مانع از ورود هرگونه بد افزار از طریق آن ها به سیستم شما شود . این نرم افزار یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از کامپیوتر هایی است که به صورت آفلاین فعالیت می کنند و عمده ارتباط آن ها با سایر سیستم ها و یا اطلاعات از طریق یو اس بی ها است . همچنین این نرم افزار دارای سرعت بسیار بالا و همچنین همخوانی با تمامی نرم افزار هاست و مشکلی برای سایر نرم افزار ها ایجاد نمیکند .

 

 

ویژگی های نرم افزار :

سبک و کم حجم .

سازگاری با تمامی نرم افزار ها .

قابلیت تشخیص انواع تروجان ها و اتوران ها .

سازگاری با انواع دستگاه ها مانند فلش مموری ، موبایل و … .

دارایی محیط کاربری بسیار ساده .

و … .

 

 

 

rezakh بازدید : 1251 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

Steganos یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزارهای امنیتی است که محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است. بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات ، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و …

rezakh بازدید : 1597 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به جرات می توان گفت WinAVI Video Converter سریعترین نرم افزار تبدیل فرمت ویدئو می باشد. زمانی که شما می خواهید یک فیلم را با دیگران به اشتراک بگذارید ، WinAVI Video Converter می تواند به شما در ساخت فیلم با کیفیت و با حجم مناسب کمک شایانی کند. این نرم افزار دارای موتور فشرده سازی AV ، ساخته شرکت ZJMedia است. سرعت بی نظیر آن می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. کیفیت بسیار بالای ویدئو و صدای دالبی را در ویدئوهای خروجی این نرم افزار خواهید داشت. موتور فشرده سازی AV ، یکی از سریعترین موتورهای تبدیل فرمت ویدئو می باشد که می تواند با کیفیت و سرعت بسیار بالا ، انواع فرمت های ویدئویی را تبدیل کند. با استفاده از WinAVI Video Converter کیفیت فیلم نهایی مانند فیلم اصلی خواهد بود. پشتیبانی از تمامی فرمت های محبوب از مهمترین ویژگی های WinAVI Video Converter است.این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی محبوب شامل AVI/DVD/VCD/SVCD/MPEG1/MPEG2/WMV/RM/ASF/DivX/Xvid و QuickTime MOV و حتی فرمت محبوب SWF نیز پشتیبانی می کند. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار کاربرپسند طراحی شده است تا هر کسی بتواند به راحتی به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشد. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد ، کلیک بر روی منو و انتخاب تنظیمات دلخواه خویش است. روند تبدیل فرمت ویدئو نیز به سهولت و کاملا روان اجرا می شود. استفاده از WinAVI Video Converter برای کاربران عادی و همینطور کاربران حرفه ای بسیار مناسب است.

rezakh بازدید : 1333 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Disk Space Fan یک نرم افزار قدرتمند برای بررسی و آنالیز فضای دیسک و حذف فایل های چند نسخه ای می باشد. این نرم افزار دارای کارکردی بسیار سریع بوده و به شما در پاک سازی فضای دیسک با حذف فایل های تکراری و حجیم کمک می کند. نمایش فضای اشغال شده دیسک با استفاده از جدول و انیمیشن از دیگر قابلیت های نرم افزار است. شما توسط این نرم افزار می توانید به راحتی بین پوشه های خود حرکت کنید و آنها را مرور کنید. Disk Space Fan با مرورگر فایل ویندوز برای باز کردن، حذف کردن و مرور فایل ها و پوشه ها یکپارچه می باشد.

rezakh بازدید : 1821 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Internet Download Accelerator یکی از برترین نرم افزارها برای افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت با استفاده از پروتوکل های HTTP ، HTTPS و FTP می باشد. افزایش سرعت بوسیله تکه تکه کردن فایل دانلود شده به چندین بخش و دانلود هر کدام از این بخش ها به صورت همزمان ، انجام می شود. Internet Download Accelerator می تواند ادامه دانلودهای متوقف شده را در مورد سرورهای HTTP،HTTPS وFTP به راحتی از سر گیرد. یکپارچگی این نرم افزار با مرورگرهای محبوب مانند Explorer ، Firefox ، Mozilla ، Opera ، Netscape و… باعث افزایش محبوبیت آن شده است .علاوه بر اینها ، این نرم افزار می تواند Clipboard سیستم را بررسی کند و آدرس های اینترنتی را از آن تشخیص دهد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئوها را از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Google Video, Metacafe و… به راحتی دانلود و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. فرقی نمی کند که نوع اتصال اینترنتی شما چه باشد ، IDA از بیشترین پهنای باند شما برای دانلود استفاده کرده و سرعت آن را به طور محسوسی افزایش می دهد. ابزار مفید و قدرتمند آن برای مدیریت دسته های دانلود از دیگر امکانات مفید آن است. قابلیت تشخیص خودکار فرمت فایل ها و جایگذاری خودکار آنها در مکان های تعیین شده ، به شما کمک شایانی در مدیریت فایل ها می کند. شما می توانید بی نهایت گروه در آن بسازید و تمامی فایل ها را دسته بندی کنید.

rezakh بازدید : 1385 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 دذئ

 

 

 

 

 

نام نرم افزار: بازی


سیستم عامل:اندروید


سازنده:اندرویدیها


منبع:نامن دانلود


منتشرکننده:نامن دانلود


توضیح:بازی بسیار زیبا وهیجان انگیز برای سیستم
عامل اندروید که میتوانید در ادامه مطلب از ان استفاده کنید

rezakh بازدید : 1080 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

ABBYY FineReader یک ابزار حرفه ای در زمینه ی تشخیص نوری متن است.اساس کار این نرم افزاربر پایه ی او سی آر است.OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. تصویر سند غالبا توسط روبشگر و یا دوربین دیجیتال تولید می‌شود و شامل تعدادی پیکسل با رنگهای مختلف و سطوح روشنایی گوناگون است. از دید انسان، یک سند ممکن است ارزش اطلاعاتی زیادی داشته باشد، لیکن از دید رایانه تصویر یک سند با تصویر یک منظره تفاوتی ندارد، چرا که هر دوی آنها مجموعه‌ای از پیکسل‌ها هستند. برای اینکه بتوان از اطلاعات نوشتاری تصویر سند استفاده کرد، باید به نحوی نوشته‌های موجود در سند را بازشناسی کرد. چنین کاری توسط نرم‌افزارهای نویسه‌خوان نوری انجام می‌شود.با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود زیرا دیگری نیازی تیست که شما ساعات طولانی را در پشت کامپیوتر صرف تایپ متن یک کتاب یا هر متن کاغذی دیگری کنید چرا که این برنامه این مشکل شما را حل می کند و خود در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار علاوه بر وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا همانطور که می دانید متن این کتاب را نمی توان به هیچ عنوان در فایل سند دیگری کپی کرد که این نرم افزار قادر به انجام چنین کاری می باشد.

 

ویژگی های این نرم افزار :

نسخه حرفه ای. فردی و قابل  استفاده در منازل و ادارات

نسخه شرکتی. کاربران شرکت ها در سازمان هایی که دارای  مجوز هستند

پشتیبانی از زبان های بین المللی و روسی

در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند

وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF

و…

rezakh بازدید : 1376 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

نام کتاب: آموزش کامل یوگا
نویسنده: گروه ویستا
تعداد صفحات: 245
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با یک کتاب دیگر از مجله ویستان در خدمتتان هستیم. در کتاب آماده شده شما تمامی مطالبی که بایستی در مورد ورزش یوگا بدانید جمع آوری شده است و تمامی روش های انجام این ورزش و تاثیرات آن بر بدن و سلامتی و روح و روان و ... توضیح داده شده است.
برخی از عناوین:
- آشنایی با یوگا
- بهبود کمردرد با یوگا
- بیدار کردن ستون فقرات
- تمرینات یوگا
- توازن بی نظیر جسم و ذهن
- چگونه یوگا کنیم؟
- حرکات اصلی یوگا
- خواص یوگا در میان سالی
- خوابی خوش با یوگا
- و ...

rezakh بازدید : 2290 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (1)

Android Car Game

 

 

برای این زمان از سایت نامن دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده MUTANT ROADKILL را برای شما فراهم نموده ایم. در این بازی شما نقش راننده ماشینی را برعهده دارید که در جاده با موانع و خطرات زیادی مواجه است و باید ان را تا به کمک امتیازات و افزایش دهنده های قدرت به خط پایان برسانید . دارای گرافیک بالایی می باشد و با اگثر دستگاه های اندروید سازگاری دارد . لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

rezakh بازدید : 1666 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Google Chrome logo

اگر پست های قبلینامن دانلود را مشاهده کرده باشید ما نسخه های قبلی مرورگر گوگل کروم را جهت دانلود قرار داده بودیم .این نرم افزار معروف یک مرورگر از شرکت گوگل می باشد که دارای طراحی ساده بوده و از تکنلوژی های جدید در باز کردن صفحات و… استفاده می کند . Google Chrome بسیار پر سرعت بوده و صفحات وب را با سرعت خیلی بالا بارگذاری و نمایش می دهد ؛ همچنین از ویژگی های بسیار عالی این مرورگر می توان به امن بودن اشاره کرد , گاهی اوقات برخی از صفحات وب می توانند مخرب باشند بطوری که شاید آنتی ویروس نصب شده روی سیستم هم نتواند از آن جلوگیری کند با این حال استفاده از یک مرورگر امن بسیار قابل اهمیت می باشد .از دیگر ویژگی های این مرورگر قدرتمند می توان به سفارشی بودن محیط آن اشاره کرد که می توانید به راحتی ظاهر آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید . در نسخه جدیدی که هم اکنون سایت نامن دانلود برای شما آماده نموده است ویژگی های جدیدی گنجانده شده که با دانلود و نصب آن می توانید از آنها استفاده کنید  .لینک دانلود در ادامه مطلب .

 

rezakh بازدید : 2017 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

یاهو مسنجر

Yahoo Messenger نام نرم افزاری معروف و پر استفاده می باشد که معمولا روی 99% از سیستم های کاربران نصب می باشد . این مسنجر معروف از شرکت یاهو سالهاست کاربران مختلف برای چت کردن از ان استفاده می کنند. در این پست جدید سایت نامن دانلود نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید این نرم افزار را برای شما فراهم نموده ایم. با نصب این نرم افزار می توانید با اندروید خود به تمام دوستانتان در یاهو مسنجر دستیابی داشته باشید و با انها چت کنید. همچنین دارای پلاگین هایی برای ارسال وبکم و… نیز میباشد .علاوه بر این تمام شکلک های یاهو مسنجر را دارا می باشد و می توانید از تمام امکانات نسخه ویندوزی این نرم افزار بر روی اندروید خود استفاده کنید. لینک دانلود در ادامه مطلب .

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,312
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 13,000
  • بازدید ماه : 9,882
  • بازدید سال : 270,431
  • بازدید کلی : 4,881,214