loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
yahyan بازدید : 1878 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورژن جدیدCCleaner 5.11.5408

دانلود نرم افزار ورژن جدیدCCleaner 5.11.5408

CCleaner :اگر میخواهید سیستمتان بدونه مشکل کار کند یا سیستمتان روانی و سریع تر کار کند اگر میخواهید فایل های مخرب را حذف کنید یا فضای هارد دیسکتان سبک شود و روان کار کن این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم.این نرم افزار با حجم پایین و کاربرد بالا و راحتی کار بسیار پر بازدید بوده و تقریبا بیشتر کاربران برای سرعت بخشید یا حذف اتوماتیک فایل های مخرب  یا سبک کردن هارد دیسک از این نرم افزار استفاده میکنند .برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

rezakh بازدید : 1431 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

Image for Windows نرم افزاری قدرتمند جهت تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات موجود در هارد دیسک و سیستم عامل ویندوز می باشد که در هر زمان در هنگام بروز نقص در ویندوز و یا از بین رفتن اطلاعات می توانید اقدام به بازگرداندن اطلاعات پشتیبان گیری شده کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز نیز می باشد. این نرم افزار از ویندوز قابل اجرا بر روی سیستم عامل و داس یا لینوکس و هر پارتیشن و درایوهای شبکه نسخه پشتیبان تهیه می کند.

 

rezakh بازدید : 1472 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

پشتیبان گیری و رایت آسان توسط DVDFab 8.1.2.6 Final |

DVDFab یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

rezakh بازدید : 2622 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                           حذف کامل برنامه ها

 

Total Uninstall 6.0.2 نرم افزار بسیار مفیدی است که به شما امکان می دهد سیستم خود را در هنگام نصب نرم افزارهای مختلف و اعمال هرگونه تغییرات هر چند جزیی را زیر نظر داشته باشید. در این برنامه شما نیاز به اعتماد کردن به Uninstall توسط خود نرم افزار ندارید. به دلیل اینکه معمولا برخی از نرم افزارها فایل هایی را در سیستم شما نگاه می دارند و به طور کامل پاک نمی شوند. برای استفاده از این نرم افزار کافیست فایل نصب نرم افزار مورد نظر برای نصب را از طریق این نرم افزار را انتخاب کرده و پس از آن درایوی را که تصمیم دارید تا نرم افزارتان را بر روی آن نصب کنید را انتخاب کنید. Total Uninstall عکس و اطلاعات سیستم را قبل از نصب را برای شما نگاه می دارد و پس از پایان عملیات نصب عکس و توضیحات و تغییرات جدید را برای شما به نمایش می گذارد و شما بدین صورت می توانید بروی سیستم خود نظارت کامل داشته باشید. در این لحظه شما می توانید دو عکس، توضیحات و نمودارهای درختی و… را با یکدیگر مقایسه کرده و تمامی فایل های اضافه شده را مشاهده نمایید. در صورتی که خواستار پاک شدن نرم افزار نصب شده هستید کافیست به وسیله Total Uninstall آن نرم افزار را انتخاب کرده تا تمامی اطلاعات قبل از نصب آن نرم افزار را دوباره بازیابی کرده و بروی سیستم شما بازگردانی کند و بدین صورت از صدمه خوردن ویندوز خود در اثر ناقص پاک شدن نرم افزارها جلوگیری کنید.

rezakh بازدید : 2129 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2009

    تهیه پشتیبان با یک کلیک : فقط کافی است شما تصمیم بگیرید که چه، از کجا و در چه زمانی احتیاج به تهیه پشتیبان دارید تا نرم افزار به صورت خودکار و یا تنها با یک کلیک شما شروع به BackUp گیری کند.
    جستجوی کامل متن : شما قادر خواهید بود تا بین آرشیوها با تایپ قسمتی یا تمام نام فایل مورد نظر به جستجوی آن بپردازید آن را سریع و به آسانی بازگردانی نمایید و همچنین نرم افزار قابلیت جستجو در داخل محتوای فایل ها را هم داراست.
    قابلیت ذخیره سازی کپی از روی فایل های پشتیبان : شما این امکان را دارید تا یک یا چند کپی از فایل های پشتیبان خود را بروی شبکه، فلش دیسک و ... نگه دارید.
    پشتیبانی از آرشیوهای ZIP : Acronis True Image Home 2009 علاوه بر پشتیبانی از فرمت TIB، فرمت ZIP را نیز به نرم افزار اضافه کرده تا داده ها با تراکم بیشتری ذخیره و آرشیو شوند.
    قابلیت ادغام چندین آرشیو پشتیبان : توسط این گزینه این امکان برای شما فراهم می شود تا با ادغام و یکی کردن چند فایل پشتیبان که امکان دارد هر کدام از یک قسمت باشند، یک فایل کامل از پشتیبان ها تهیه نمایید.
    اضافه شدن واسط کاربری با استایل ویندوز ویستا : که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر نرم افزار، واسط کاربری برنامه بسیار کاراتر و بهتر شده است.
    گرفتن اتوماتیک پشتیبان مبنی بر در دسترس بودن مقصد : توسط این قابلیت کاربران توانایی تهیه پشتیبان به محض در دسترس بودن درایو مقصد بصورت اتوماتیک را خوهند داشت.
    بروز رسانی آسان و سریع به کمک ابزارهای انتقال : که توسط این امکان شما لازم نیست وقت خود را هر دفعه صرف نصب مجدد ویندوز، نرم افزارها و یا سریال ها و تنظیمات و بروز رسانی ها نمایید!
    قابلیت خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات پشتیبان گیری : قابلیتی که به شما این امکان را می دهد تا شب کامپیوتر را روشن بگذارید تا کار پشتیبان گیری انجام شود و بصورت خودکار بعد از اتمام کار سیستم توسط نرم افزار خاموش شود.
    قابلیت ذخیره سازی آرشیو بروی فضاهای گوناگون : شما می توانید آرشیو پشتیبان خود را بروی فضاهای گوناگون و امن همچون شبکه، CD/DVD، USB، سرورهای FTP، هارد دیسک های داخلی و خارجی و ... ذخیره نمایید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

 

دانلوددرادامه مطلب...

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 502
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,256
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,944
  • بازدید ماه : 11,826
  • بازدید سال : 272,375
  • بازدید کلی : 4,883,158