loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
yahyan بازدید : 1878 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورژن جدیدCCleaner 5.11.5408

دانلود نرم افزار ورژن جدیدCCleaner 5.11.5408

CCleaner :اگر میخواهید سیستمتان بدونه مشکل کار کند یا سیستمتان روانی و سریع تر کار کند اگر میخواهید فایل های مخرب را حذف کنید یا فضای هارد دیسکتان سبک شود و روان کار کن این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم.این نرم افزار با حجم پایین و کاربرد بالا و راحتی کار بسیار پر بازدید بوده و تقریبا بیشتر کاربران برای سرعت بخشید یا حذف اتوماتیک فایل های مخرب  یا سبک کردن هارد دیسک از این نرم افزار استفاده میکنند .برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

yahyan بازدید : 1690 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (1)

دانلود نرم افزار بازگردانی فایل های حذف شده DiskDigger 1.7.3.1673

دانلود نرم افزار بازگردانی فایل های حذف شده DiskDigger 1.7.3.1673

DiskDigger 1.7.3.1673:امروز براتون نرم افزار بازیابی اطلاعات ورژن جدید با استفاده آسان و برنامه ای کم حجم  گذاشتیم. این برنامه میتواند فایل های که از سیستمتان حذف شده یا از فلش یا هارد دیکس حذف شده است میتواند برگرداند برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

rezakh بازدید : 2570 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نصب خودکار درایور های ویندوز DriverPack Solution 15.8

 DriverPack Solution 15.8:نرم افزاری که امروز براتون معرفی میکنیم و برای دانلود میگذاریم یک نرم افزار کاملا ساده و پرکاربرد میباشد.این نرم افزار تمامی درایور های یه ویندوز را دارا میباشد که میتوان به راحتی همه ی درایور های یک ویندوز را نصب کرد واستفاده کرد . این نرم افزار یک نرم افزار شناخته شده در میان کاربران اینترنتی میباشد.برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

rezakh بازدید : 1525 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود ALLPlayer 6.3 پلیر قدرتمند و حرفه ای

ALLPlayer 6.3 نرم افزاری قدرتمندی است که تمامی فرمت های شناخته شده صوتی وتصویری (DivX,XviD,MP3,AVI,FLV,MP4,3GP,MKVو...) را پشتیبانی میکند.این نرم افزار یکی از پراستفاده ترین نرم افزارهای پلیر موجود میباشد و به شما امکان مشاهده فیلم با زیرنویس و حتی اپدیت codec های غیر موجود و همگام سازی با فایل مورد نظر را میدهد.ALLPlayer  با بررسی مدت فیلم زیرنویس را به صورت خودکار با فیلم هماهنگ میکند.از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان ویرایش زیرنویس و تامیر فایل avi اسیب دیده نیز اشاره کرد.

rezakh بازدید : 1312 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورژن فاینال تبدیل فورمت Tipard DVD Ripper Platinum 7.3.78

Tipard DVD Ripper Platinum 7.3.78 این  بخش میتواند نرم افزار اخرین ورژن تبدیل فرمت را با لینک مستقیم دانلود کنید.این نرم افزار میتواند به طور ساده و راحت و با کیفیت بالا فایل های شما را تبدیل فرمت کند

rezakh بازدید : 1388 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بالا برد سرعت سیستم وحذف فایل های تکراریMacBooster v2.1.8

MacBooster v2.1.8 نرم افزاری که براتو آماده کردیم یکی از نرم افزار های با حجم کم ولی با کارایی بالا میباشد که میتواند باعث بالابردن سرعت سیستم و پاک کردن فایل های مخرب و فایل های که تکراری میاشند حجم هارد دیسک شمارا خالی کنند و سیستم شما با سرعت عالی کار کند. این نرم افزار به خاطر حجم پاین و کارایی بالا بسیار نرم افزار کاربردی برای کاربران میباشد.

rezakh بازدید : 1251 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

Steganos یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزارهای امنیتی است که محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است. بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات ، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و …

rezakh بازدید : 1597 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به جرات می توان گفت WinAVI Video Converter سریعترین نرم افزار تبدیل فرمت ویدئو می باشد. زمانی که شما می خواهید یک فیلم را با دیگران به اشتراک بگذارید ، WinAVI Video Converter می تواند به شما در ساخت فیلم با کیفیت و با حجم مناسب کمک شایانی کند. این نرم افزار دارای موتور فشرده سازی AV ، ساخته شرکت ZJMedia است. سرعت بی نظیر آن می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. کیفیت بسیار بالای ویدئو و صدای دالبی را در ویدئوهای خروجی این نرم افزار خواهید داشت. موتور فشرده سازی AV ، یکی از سریعترین موتورهای تبدیل فرمت ویدئو می باشد که می تواند با کیفیت و سرعت بسیار بالا ، انواع فرمت های ویدئویی را تبدیل کند. با استفاده از WinAVI Video Converter کیفیت فیلم نهایی مانند فیلم اصلی خواهد بود. پشتیبانی از تمامی فرمت های محبوب از مهمترین ویژگی های WinAVI Video Converter است.این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی محبوب شامل AVI/DVD/VCD/SVCD/MPEG1/MPEG2/WMV/RM/ASF/DivX/Xvid و QuickTime MOV و حتی فرمت محبوب SWF نیز پشتیبانی می کند. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار کاربرپسند طراحی شده است تا هر کسی بتواند به راحتی به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشد. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد ، کلیک بر روی منو و انتخاب تنظیمات دلخواه خویش است. روند تبدیل فرمت ویدئو نیز به سهولت و کاملا روان اجرا می شود. استفاده از WinAVI Video Converter برای کاربران عادی و همینطور کاربران حرفه ای بسیار مناسب است.

rezakh بازدید : 1334 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Disk Space Fan یک نرم افزار قدرتمند برای بررسی و آنالیز فضای دیسک و حذف فایل های چند نسخه ای می باشد. این نرم افزار دارای کارکردی بسیار سریع بوده و به شما در پاک سازی فضای دیسک با حذف فایل های تکراری و حجیم کمک می کند. نمایش فضای اشغال شده دیسک با استفاده از جدول و انیمیشن از دیگر قابلیت های نرم افزار است. شما توسط این نرم افزار می توانید به راحتی بین پوشه های خود حرکت کنید و آنها را مرور کنید. Disk Space Fan با مرورگر فایل ویندوز برای باز کردن، حذف کردن و مرور فایل ها و پوشه ها یکپارچه می باشد.

rezakh بازدید : 1774 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Office 2012 PlanMaker Mobile دانلود  Office 2012: PlanMaker Mobile v1.0 rev 672.1015   نرم افزار آفیس مانند اندروید

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PlanMaker نام یک نرم افزار کاربردی است که از اندرویدها گرفته شده است . این نرم افزار میتوان گفت یک افیس به تمام معنا است که محیط این نرم افزار هم مانند آفیس ۲۰۱۲ است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت نامن دانلود دریافت کنید.

 

rezakh بازدید : 1778 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

AK Notepad دانلود نرم افزار  AK Notepad 2.4.4    یادداشت نویسی حرفه ای

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

یکی از نرم افزار هایی که میتوانید با آن قرارد داد ها و نکات مهم را در قالب یادداشت بنویسید AK Notepadنام دارد که این نرم افزار امکان یادداشت نویسی حرفه ای را برای شما فراهم میسازد . این نرم افزار به شما امکان میدهد در صورت لزوم یادداشت خود را به صورت پیامک بفرستید . همچنین امنیت یادداشت ها را برای شما فراهم میسازد . نرم افزار AK Notepad برای سیستم عامل اندروید بهینه شده است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت نامن دانلود دریافت نمایید.

 

rezakh بازدید : 1783 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.2528 نرم افزاری است که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت  تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید. هسته این محصول  از  یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

 

rezakh بازدید : 1545 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Defraggler 2.04.297 نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد است . با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .
یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بر بقیه رغیبان این است که ، اغلب نرم افزارهایی که عمل یکپارچه سازی را انجام می دهند همه درایو را با هم یکپارچه می کنند که بسیار زمانبر است . در صورتیکه با این نرم افزار می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید. مثلا شما یک درایو را یکپارچه کرده بودید ولی فایل تازه ای در ان کپی کرده اید اگر بخواهید با ویندوز یکپارچه سازی کنید باید کل درایو را دیفرگمنت با یکپارچه کنید ولی این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی همان فایل یا فولدر را به تنهایی دارد.

 

rezakh بازدید : 1704 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تماشای ماهی ها چقدر می تواند در آرامش بخشیدن به انسان ها کمک کند. همه ما دوست داریم زیباترین ماهی ها را با زیباترین آکواریوم در محله زندگی خود داشته باشیم و از تماشای رقص آن ها در آب لذت ببریم. اما خوب به دلایل مختلف این امکان شاید وجود نداشته باشد. خوب چاره ای دیگر ما پیش روی شما قرار می دهیم. با دانلود یک محافظ صفحه نمایش با یک تیر چند نشان را بزنید. از تماشای ماهی های زیبا در آکواریوم مانیتور خود لذت ببرید و از سوختن پیکسل های مانیتور خود جلوگیری کنید.
این محافظ صفحه نمایش که Dream Aquarium Screensaver نام دارد با محیط گرافیکی فوق العاده زیبا ماهی هایی فوق العاده را به حرکت در آورده و باعث ایجاد لحظاتی آرامش بخش با تماشای رقص ماهی ها می گردد. این آکواریوم به صورت کاملا سه بعدی بوده و در همه جهات ماهی ها و متعلقات درون آکواریوم را به نمایش درمی آورد ، همه این زیبایی ها با صداهای قطرات آب زیبایی دوچندانی پیدا می کند.

 

rezakh بازدید : 2063 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند.

ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید.

 

rezakh بازدید : 1449 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

برای پخش فایل های صوتی و تصویری امروزه بسیاری از نرم افزارهای پخش کننده را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به پخش و اجرای فایل های مختلف صوتی و تصویری در فرمت های گوناگون می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها از فرمت های خاصی پشتیبانی می کنند و جهت اجرای دیگر فایل ها با فرمت های دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود. همچنین بسیاری از این نرم افزارها برای اجرای فایل های تصویری ای در آن ها از Codec ها استفاده شده است ، نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی مختلف دیگر مثل ابزارهای Codec را دارا می باشند. به عنوان مثال Windows Media Player سیستم عامل ویندوز در دسته این گونه نرم افزارها می باشد که نیاز به نصب برنامه های جانبی دارد.
MEDIA Revolution همان طور که از نامش مشخص است نرم افزاریست که یک انقلاب در پخش فایل های چندرسانه ای می باشد. به کمک این برنامه می توان فایل های مختلف صوتی و تصویری را با انواع فرمت ها و کدک ها پخش و اجرا نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت IN MEDIA KG می باشد.

 

rezakh بازدید : 1436 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

JetAudio تنها یک پخش کننده چندرسانه ای ساده  نیست بلکه ترکیبی یکپارچه  ازابزارهای فشرده و دقیق می باشد که نه تنها قابلیت پخش فایلهای صوتی و ویدئویی با فرمتهای مختلف را بدون نیاز به نصب نرم افزار یا کدک جانبی برای پخش آنها دارا می باشد، بلکه علاوه بر این ها قابلیتهای دیگری مانند رایت سی دی، ضبط صدا از منابع مختلف، تبدیل فرمتی های صوتی به فرمتهای دیگر، و … دارا می باشد. همچنین می توانید با استفاده ازویژگی JetCast که توسط JetAudio فراهم شده است، پخش (Broadcast) اینترنتی خود را بسازید. پخش تمامی فرمتهای معروف و اصلی و دیسک های نوری با فرمتهای مختلف مانند WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و فایلهای ویدئویی با هر فرمتی ، سی دی های صوتی و تصویری متعدد با بهترین کیفیت ممکن و بدون نیاز به نصب هر گونه کدک و نرم افزار جانبی برای پخش ، تبدیل میان فرمتهای صوتی مختلف، ضبط صدا بصورت آنالوگ  و ذخیره به فرمتهای مختلف مورد پشتیبانی توسط نرم افزار،از دیگر قابلیتهای این پخش کننده چندرسانه ای می باشد. ویژگی انتشار (Broadcast) اینترنتی با استفاده از JetCast، پلاگین های ویژوال سازی مانند Sound2Vision ویرایش برچسب برای فایلهای MP3, OGG, WMA، افکتهای صوتی متعدد مانند wide, reverb, x-bass، خروجی صدای چندکاناله، کنترل سرعت پخش صدا، ویژگی Crossfading  برای انتقال روان میان دو آهنگ در حال پخش، واسط کاربری قابل پوسته گذاری، نمایش متن آهنگ بصورت همزمان (karaoke) برای فایلهای MIDI  و  MP3 و نیز نمایش زیرنویس فیلمها با فرمتهای مختلف از دیگر قابلیتهای نرم افزار پخش کننده چندرسانه ای قدرتمند JetAudio می باشد.

 

rezakh بازدید : 1553 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

jetVideo یک نرم افزار کاربردی می باشد که برای مشاهده آسان فیلم ها در یک محیط دلپسند طراحی شده و همچنین به شما امکان تبدیل فیلم مورد نظر به فرمت دلخواه را نیز میدهد. همچنین با استفاده از آن می توانید به فیلم خود افکت های صوتی اضافه کنید. در ضمن این نرم افزار از پخش زیرنویس و فیلم به طور همزمان پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ویرایش تگ فایل های تصویری، قابلیت کنترل از راه دور، داشتن محیطی جذاب، کنترل سرعت فیلم، اکولایزر و … اشاره کرد. جالب است که بدانید این نرم افزار یکی از محصولات شرکت معروف JetAudio می باشد.

 

rezakh بازدید : 1436 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

این نرم افزار که PCBoost نام داره اصلیترین کارش این است که سرعت ویندوزتون رو افزایش میده اگه شما برای مدت زیادی از یک ویندوز استفاده کنید در اثر تغییراتی که در این سیستم عامل توسط نرم افزارهای مختلف شکل میگیره سرعت اون بشدت کم خواهد شد این کاهش سرعت بیشتر بخاطر تغییرات بوجود آمده در رجیستری ویندوز است.
به هر حال و بهر دلیلی این کاهش سرعت بسیار خسته کننده خواهد بود برای حل این مشکل نرم افزار PCBoost رو میتونید استفاده کنید بعضا در اثر استاندارد سازیهای صورت گرفته توسط این نرم افزار سرعت سیستم عامل از سرعت اولیه هم امکان دارد بیشتر شود!

با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمیتوانستید اونها رو تغییر بدید و حتی فکرش رو هم از سرتون بگذرانید شما حتی میتونید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز رو عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم بهتر حال این نرم افزار سیستم شما رو از هر نظر ارتقاع میده و ابعاد جدیدی از سیستم عامل ویندوز XP رو به شما نمایش میدهد.

 

rezakh بازدید : 1337 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

SpeedFan 4.44 توسط این برنامه کوچک میتوانید از وضعیت اجزای درون کیس مطلع شوید، نمایش دمای CPU ، دمای Mother board ، دمای Hard Disk ، سرعت چرخش فن های سیستم و … از کارایی های این برنامه است، این برنامه همچنین متناسب با دمای سیستم سرعت چرخش فن ها را تغییر میدهد تا دمای قطعات همواره در حد استاندارد باقی بماند؛ برخی از عملکرد های این برنامه بستگی به سخت افزار شما دارد و تنها در صورتی که قطعه سخت افزار دارای آن ویژگی باشد آن را نمایش میدهد.

 

rezakh بازدید : 2021 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

AMS Software Framing Studio نام برنامه ای است که به شما اجازه می دهد تا فریم های گوناگونی (۱۵۰ فریم) را بر روی عکس های دیجیتال خود قرار دهید و جلوه آنها را زیبا تر از قبل به نمایش در آورید . این نرم افزار با استفاده از محیط کاربری خود این امکان را می دهد تا به سادگی و سرعت هر چه تمام تر افکت های مورد نظرتان را بر روی تصاویر ایجاد کنید .از دیگر قابلیت های مهم Framing Studio می تواند به امکان جدا کردن قسمت های دلخواه از تصاویر ، تغییر اندازه و چرخش عکس ها اشاره نمود .

 

rezakh بازدید : 1630 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

رادیو در سراسر جهان علاقه مندان خاص خود را دارد زیرا تنوع پخش برنامه ها در آن بسیار زیاد است و برای همه ی سلیقه ها شبکه ای وجود دارد. البته امروزه با پیشرفت فناوری و وسایل ارتباطی دیگر نیازی نیست که افراد حتمآ یک گیرنده رادیویی داشته باشند تا بتوانند امواج آن را دریافت کنند بلکه فقط با اتصال به اینترنت و مراجعه به سایت های پخش رادیو آنلاین و یا استفاده از نرم افزارهای گیرنده رادیویی، می توانند با انتخاب کشور و شبکه مورد نظر خود به برنامه های پخش شده از سوی آن شبکه گوش دهند.
نرم افزار Radio Sure قادر است تا امواج رادیویی ایستگاه رادیویی موجود در سرتاسر جهان را که در اینترنت قرار دارند دریافت کند و نیز برنامه های پخش شده از آن ها را برایتان پخش کند. فقط کافیست که شما کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در میان لیست ایستگاه های رادیویی موجود آن کشور بر روی هر کدام از آن ها کلیک کنید که با اینکار پس از چند ثانیه برنامه های پخش شده از آن ایستگاه رادیویی به گوش می رسد. علاوه بر این شما می توانید موزیک های در حال پخش و به طور کلی صدای در حال پخش از شبکه مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف در فرمت MP3 ظبط کنید تا برای همیشه آن را در هارد کامپیوتر خود داشته باشید. همچنین این نرم افزار برای راحتی کاربران خود مشخصات کامل ایستگاه ها را به آن ها نشان می دهد که این مشخصات شامل: نام ایستگاه رادیویی ، کشور ، موضوع فعالیت ایستگاه رادیویی ، زبان ایستگاه و … می باشد با اینکار کاربران راحت تر می توانند شبکه ی رادیویی مورد نظر خود را پیدا کنند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی ایستگاه های رادیویی مورد نظر در قسمت علاقه مندی ها که با کمک آن سریعتر می توانید به ایستگاهای رادیویی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

 

rezakh بازدید : 1570 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

 

rezakh بازدید : 1347 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار GameMaker Studio یکی از بهترین برنامه های ساخت بازی ها با کیفیت بالا می باشد که با ابزاری که در اختیار شما قرار میدهد می توانید سریع و ساده بازی های دلخواه خود را ایجاد و طراحی کنید ، قرار دادن پس زمینه ، گرافیک متحرک ، موسیقی و جلوه های صوتی و غیره از امکانات این برنامه ساخت بازی می باشد. Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند.

.
ویژگیهای نرم افزار GameMaker Studio 1.0.114 :
- ساخت بازی تحت وب توسط تنها با چند کلیک
- ساخت بازی برای iOS, Android, mac
- ساخت فایل اجرایی تحت ویندوز و مک
- توانایی کدنویسی و تغییر در کد
- و …

 

rezakh بازدید : 1786 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

EasyHDR PRO نرم افزاری حرفه ای برای پردازش تصاویر می باشد که می تواند عکس های HDR را تولید و به رنگ مطلوب در آورد. این نرم افزار قابلیت وارد کردن فرمت های مختلف عکس مانند JPEG, 24/48-bit TIFF و تمامی عکس های RAW را دارد و همچنین از عکس های HDR به شکل های Radiance RGBE یا ۹۶-bit TIFF که توسط دیگر نرم افزارهای پردازش تصاویر HDR تولید شده اند ، کاملا پشتیبانی می کند.
برای تولید عکس های تاثیرگذار و دراماتریک، همیشه لازم نیست از تعداد زیادی از عکس های ظاهر شده استفاده کنیم، گاهی اوقات ، تنها یک عکس نیز بسیار تاثیر گذار است. بدین دلیل است که easyHDR PRO به شما امکان پردازش یک عکس قابلیت LDR  را می دهد.

 

 

rezakh بازدید : 1625 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

ایمیل مارکتینگ به علت تاثیر بالا، سرعت بالا و هزینه کم در سراسر دنیا در حال گسترش است. اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت.
نرم افزار MaxBulk Mailer Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید. از نکات قابل توجه سفارشی کردن متون ایمیل می باشد که امکان استایل بندی آن در قالب های HTML، متنی ( Text ) و پشتیبانی کامل از ضمیمه کردن فایل ها نیاز هر کاربر حرفه ای و یا آماتوری را برطرف می سازد. بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت خود مشاهده کنید.

 

rezakh بازدید : 1599 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

اگر به دنبال راهی ساده تر برای مدیریت شخصی مالی خود می باشید , اگر مشکلاتی در انجام حسابهای خود و یا شرکتتان , طلب ها , بدهی ها , در آمد , سود و ….. دارید , AceMoney محصول شرکت MechCAD نرم افزاریست که نیازهای شما را تا حد قابل قبولی رفع می نماید .
برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار مفید :
مدیریت انواع مختلف اکانت ها و حساب ها مانند چک ها , پس انداز ها , کارتهای اعتباری , وام ها و قروض شما . علاوه بر این ها قادر به ساخت اکانت ها دیگر با نام هایی که مایلید نیز می باشید .
دارای بیش از ۱۰۰ دسته ی از پیش ساخته ی خرج است و بودجه را برای شما محدود می کند و تفوت را با حالت واقعی آن به شما نشان می دهد .
انجام محاسبات ریاضی مالی به ۱۵۰ واحد پول مختلف دنیا و همچنین دارای ویژگی Update شدن و ا خبر شدن از آخرین تغییر و تحولات در زمینه ی ارز
محافظت از اطلاعات شخصی شما در نرم افزار توسط کلمات عبور مختلف .
طرح ریزی برای پرداخت بدهی ها .
انجام تجارت الکترونیک با شرکتهای مختلف تجاری مانند eBay و Paypal و ….

 

rezakh بازدید : 1679 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

اکثر دارندگان وب سایت ها و فضا های اینترنتی با پروتکل FTP آشنایی کامل دارند. بهترین روش برای انتقال داده ها و فایل ها و مدیریت بر فضاهای اینترنتی از طریق این پروتکل می باشد. پروتکل FTP در واقع از طریق خط فرمان و در یک محیط نوشتاری می باشد و به دلیل مشکلات زیاد این روش برنامه های متعددی که بر پایه همین پروتکل طرح ریزی شده اند ، برای کاربران طراحی شده است. کاربران به کمک این نرم افزار ها می توانند به راحتی بر فضای خود مدیریت نمایند و از محیط گرافیکی این نرم افزار ها بهترین استفاده را نمایند. همچنین این نرم افزار ها تمامی دستورات مربوط به این پروتکل را به وسیله دکمه ها و منو های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند و کاربران با یک کلیک می توانند این دستورات را اجرا نمایند.
FlashFXP نام نرم افزاری می باشد که دارندگان وب سایت و یا طراحان وب می توانند از برای انتشار فایل های خود در اینترنت و بر روی سرورهای میزبان سایت ها استفاده کنند. این نرم افزار با برقراری ارتباط میان client (که همان سیستم کاربر می باشد ) و سرور از طریق پروتکل FTP ، این توانایی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا فایل های خود را بر روی وب قرار دهد. این نرم افزار با ساخت ارتباط و رابط گرافیکی به راحتی این امکان را فراهم می کند تا هر کاربر ، حتی کاربران مبتدی نبیز در این زمینه مشکلی نداشته باشند. از امکانات این برنامه می توان به امنیت بالای آن نیز اشاره کرد. این نرم افزار با برقراری امنیت بر ارتباط شما و همچنین حفظ شناسه کاربری و رمز عبور شما برای مرتبط شدن به FTP از دستیابی دیگران به آنها جلوگیری می کند و شما از یک ارتباط ایمن جهت انتقال فایل ها و داده های خود استفاده می کنید. از قابلیت برتر این نرم افزار می توان از ارتباط بین ۲ سایت از طریق پروتکل FTP اشاره نمود، به عنوان مثال برای انتقال یک فایل از یک سایت به وب سایتی دیگر ، کاربر دیگر نیازمند این نمی باشد تا فایل را ابتدا دانلود نموده و مجددا در سایت مورد نظر upload کند، به کمک این نرم افزار به راحتی با برقراری ارتباط بین ۲ وب سایت در زمان انتقال صرفه جویی می کند.

 

rezakh بازدید : 1569 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه‌های پی‌دی‌اف سالنمای سال آینده ایرانی همراه با راهنمای زمان جشن‌ها و گردهمایی‌های ملی ایران باستان در دو گونه هفتگی و ماهانه منتشر شده است.
یادآور می‌شود که تقویم قمری و مناسبت‌های مبتنی بر آن در تقویم دولتی امسال (همچون چند سال گذشته) با ترکیبی ناشناخته از ماه‌های قمری متوسط و هلالی (با تأکید بر رؤیت هلال ماه رمضان و شوال در افق تهران) تنظیم شده‌اند. این شیوه با قواعد و معیارهای شناخته‌شدهٔ تقویم‌نگاری قمری که در این سالنما نیز بکار گرفته شده است، مطابقت ندارد. با این حال تعطیلات رسمی در این سالنما به ناچار مطابق با تقویم دولتی است و به چند اختلاف موجود (تا اندازه‌ای که به روزهای تعطیل مربوط می‌شوند)، در جای خود اشاره شده است.
در بارهٔ لزوم خودداری از تغییر در محاسبات و معیارهای تقویم‌نگاری بخاطر مصالح روزمره و گذرا (همچو مسئلهٔ بدون راه حلِ رؤیت هلال)، گفتار جداگانه‌ای نوشته خواهد شد.

 

rezakh بازدید : 1550 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد. مهم ترین ایرادی که می توان به Acrobat گرفت حجم بالای آن است. نسخه حرفه ای این نرم افزار حدودا ۹۰۰ مگابایت حجم دارد و زمانی هم که بر روی سیستم نصب می شود حدود ۲٫۵ گیگابایت فضا را اشغال می کند. در نظر بگیرید این فضا از هارد دیسک تقریبا برابر با حجمی است که ویندوز Foxit Reader Pro نام دارد. جالب است بدانید این نرم افزار  به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

rezakh بازدید : 1221 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aurora 3D ممکن است برای بسیاری از کاربران کامپیوتر نا آشنا باشد. این نرم افزار یکی از بهترین سازنده های لوگو ها و نوشته های سه بعدی می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت تر از کار با نرم افزارهای ۳D MAX و فتوشاپ است. و شما می توانید از آن برای طراحی آرم، چهره، متن، دکمه، آیکون، تبلیغات کارآمد، انواع انیمیشن و یا هر لوگوی دلخواه استفاده کنید. این نرم افزار بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و دیگر عملیات ها را افزایش می دهد و نیز کاربرد جلوه هایی چون فلز، شیشه، پلاستیک و … را بهبود می بخشد.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بسیار قدرتمندتر از پیش طراحی کنید. این نرم افزار با فراهم کردن اشکال، گرافیک های SVG، گرافیک های موجود برای فونت و تصاویر موجود، استفاده از خود را بسیار انعطاف پذیر می کند. و به این ترتیب پاسخگوی نیازهای مختلف طراحی شما خواهد بود. ساده ترین راه برای ایجاد عنوان و بنر انیمیشن است. شما با این نرم افزار می توانید لوگو های منحصر به فردی ایجاد کنید. با دانلود این نرم افزار از طراحی لذت ببرید و طرح های  بدون نقصی را ایجاد کنید.

 

rezakh بازدید : 1924 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Funny Photo Maker 1.12 نرم افزار جالب و جدیدی می باشد که توسط آن می توانید زیباترین عکس های هنری را طراحی کنید.این نرم افزار دارای لوگوها و تصاویر پیش فرض بسیار زیبا و گرافیکی می باشد که شما کافیست تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا این نرم افزار به سرعت عکس مورد نظر شما را در قاب های بسیار زیبا با فرمت های BMP، JPG، PNG و GIF تحویل دهد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان کاربرپسند بودن آن اشاره کرد که هر کاربر آماتوری می تواند تصویر هنری خود را در کمتر از یک دقیقه طراحی کند.

 

rezakh بازدید : 1314 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner ابزاری برای بازگرداندن فضای اشغال شده هارد ، پاکسازی history ناشی از فعالیتهای اخیر رایانه و تغییر شرایط کار آن همانند روز اول می باشد . این نرم افزار شما را قارد می سازد تا درایو ها را از شر فایلهای غیر ضروری و موقتی خلاص کنید و browser cache ، فایلهای اضافی , cookies ، recent document list ، فایلهای موقت ، ورودی های uninstall شده سرگردان و بسیاری از فایلهای اضافی دیگر را تمیز کنید. این برنامه شامل ۱۰۰ برنامه الحاقی می باشد که آن را قادر به اسکن و شناسایی بسیاری از فایلهای غیر ضروری در رایانه می سازد. می توانید فایلهای غیر ضروری را به recycle bin هدایت کنید و یا می توانید از آنها پشتیبان بگیرید . به علاوه نرم افزار system cleaner شامل برنامه مدیریت شروع به کار ویندوز) ( windows start upمی باشد که امکان حذف فایلهای uninstall کننده غیر مجاز از رجیستری و همچنین امکان برگرداندن تغییرات ناخواسته فراهم می کند.

 

rezakh بازدید : 1821 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

فشرده ساز فایل،ابزاری است که به وسیله ی آن فایل یا فایلهای مورد نظر را یکپارچه کرده و آن را به صورت فشرده و حجم کمتر در دسترس قرار می دهد.در بیشتر رایانه ها از نرم افزار غیر رایگان WinRAR استفاده می شود که به علت غیر رایگان بودن،معمولا بعد از مدتی کاربران را دچار سردرگمی می کند.اما امروز نرم افزار فشرده ساز رایگانی را به نام PeaZip را به شما معرفی می کنم.

PeaZip 4.7.2 به صورت کامل مانند WinRAR عمل کرده و بیشتر ویژگی های آن را دارا می باشد.از PeaZip برای فشرده سازی و استخراج فایل های ZIP RAR و… استفاده می شود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- فشرده سازی فایلها
- استخراج فایل های ZIP RAR GZ BZ2 و…
- گذاشتن رمز عبور برای فایل های فشرده
- تبدیل فرمت فایل های فشرده به یکدیگر
- و…

 

rezakh بازدید : 1213 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

Free Studio v5.7.7 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید. سایت دانلودها این نرم افزار بی نظیر و فوق العاده را به شما پیشنهاد می کند.

 

rezakh بازدید : 1803 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

The KMPlayer 3.4.0.55 Final Portable

 

 

 

 

KMPlayer نام پلیری بسیار محبوب و نام آشنا می باشد که تقریبا می تواند تمامی فرمت های رسانه ای مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia,QuickTime را به خوبی اجرا کند. این نرم افزار با قدرت بالا زیرنویس انواع فیلم دی وی دی را تشخیص داده و می تواند از هر قسمتی از ویدئو ،عکس ، فیلم یا صدا استخراج کند. KMPlayer می تواند به همراه فیلترهای داخلی و خارجی برای کنترل صوت و تصویر نیز به خوبی کار کند. اکثر کدک های صوتی و تصویری در این نرم افزار قرار داده شده و می توان گفت از این نظر برترین و کامل ترین پلیر جهان می باشد.

rezakh بازدید : 1378 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

 Full Uninstall 2.11

 

 

Full Uninstall 2.11  نرم افزاری جدید و حرفه ای مخصوص حذف برنامه های غیر ضروری است که به طور عادی حذف نمی شوند. یکی از مشکلات اغلب کاربران کامپیوتر این است که بعد از نصب یک برنامه وقتی که دیگر نیازی به آن ندارند و می خواهند برنامه را حذف کنند به طور کامل حذف نمی شود یا اینکه به صورت نصفه نیمه حذف می گردد. عملکرد این برنامه حذف کامل برنامه ها از کامپیوتر شماست به طوری که تمامی فایل ها و حتی کلید هایی که برنامه در رجیستری ایجاد کرده را پاک می کند. طبق گفته شرکت سازنده این برنامه در مقایسه با سایر رقبای خود از سرعت و عملکرد بیشتری برخوردار است به طوری که موقع حذف یک برنامه بدون پرسش سوالات اضافی و وقت گیر و اجرای برنامه های استاندارد ویندوز یا ابزار و امکانات جستجو برای یافتن، برنامه را به طور کامل از هارد و رجیستری حذف می کند.

 

rezakh بازدید : 1423 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های آندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.
در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.


 

rezakh بازدید : 1346 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

Nuclear Coffee Recover Keys 6.0.2.67

 

 

 

Nuclear Coffee Recover Keys 6.0.2.67 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nuclear Coffee می باشد.

 

 

rezakh بازدید : 2156 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

HDD Observer ابزاری قدرتمند برای تعمیر و مونیتور کردن هارددیسک کامپیوتر می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید به جست و جوی مشکلات و خطاهای احتمالی موجود در هارد درایو کامپیوترتان پرداخته و آنها را رفع نمایید .همچنین به وسیله HDD Observer می توانید به یکپارچه سازی فضای هارددیسکتان اقدام نمایید و با یکپارچه کردن قسمت های مهمی نظیر رجیستری ویندوز و فایلهای سیستمی از حداکثر سرعت و فضایی که در اختیارتان قرار دارد استفاده کنید .

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 500
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,251
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,939
  • بازدید ماه : 11,821
  • بازدید سال : 272,370
  • بازدید کلی : 4,883,153