loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1220 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

استفاده از دستگاه های مختلفی که با استفاده از رابط USB به سیستم های کامیپوتری متصل می شوند امروزه برای بسیاری از کاربران به امری متداول تبدیل شده است. مودم های ADSL ، حافظه های فلش ، Cool disk ها ، دسته های بازی حرفه ای ، دوربین های دیجیتال ، گوشی های تلفن همراه ، هارد دیسک های بیرونی و بسیاری از دستگاه های مختلف دیگر که شاید شما نیز از تعدادی از آن ها استفاده می کنید. مدیریت بر این دستگاه های و اتصالات USB یکی از مواردی است که شاید بسیاری از افراد به آن توجه نکنند اما در تمامی دستگاه هایی که راه ارتباطی آن ها ورودی USB می باشد می توان هشدارهایی را مشاهده نمود که بر روی آن ها ذگر شده است تا در هنگام جداسازی دستگاه از سیستم به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و یا از بین رفتن داده ها بر روی دستگاه به صورت ایمن دستگاه را از سیستم جدا نمایید. برای جداسازی ایمن می توان از ابزار مدیریتی خود سیستم عامل ویندوز استفاده نمود اما در مواردی که کاربر از چندین دستگاه مختلف استفاده می کند این مدیریت کمی دچار مشکل می شود.

 

rezakh بازدید : 1221 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aurora 3D ممکن است برای بسیاری از کاربران کامپیوتر نا آشنا باشد. این نرم افزار یکی از بهترین سازنده های لوگو ها و نوشته های سه بعدی می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت تر از کار با نرم افزارهای ۳D MAX و فتوشاپ است. و شما می توانید از آن برای طراحی آرم، چهره، متن، دکمه، آیکون، تبلیغات کارآمد، انواع انیمیشن و یا هر لوگوی دلخواه استفاده کنید. این نرم افزار بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و دیگر عملیات ها را افزایش می دهد و نیز کاربرد جلوه هایی چون فلز، شیشه، پلاستیک و … را بهبود می بخشد.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بسیار قدرتمندتر از پیش طراحی کنید. این نرم افزار با فراهم کردن اشکال، گرافیک های SVG، گرافیک های موجود برای فونت و تصاویر موجود، استفاده از خود را بسیار انعطاف پذیر می کند. و به این ترتیب پاسخگوی نیازهای مختلف طراحی شما خواهد بود. ساده ترین راه برای ایجاد عنوان و بنر انیمیشن است. شما با این نرم افزار می توانید لوگو های منحصر به فردی ایجاد کنید. با دانلود این نرم افزار از طراحی لذت ببرید و طرح های  بدون نقصی را ایجاد کنید.

 

rezakh بازدید : 1531 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب زبان آموزش گرامر زبان انگلیسی با زبانی ساده
عنوان : کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی با زبانی ساده
نویسنده : نامشخص
نوع : زبان
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : 45
حجم : 375 کیلوبایت

درباره کتاب :
کتاب کمک آموزشی گرامر زبان انگلیسی و مکملی فارسی برای کتاب های آموزش زبان که در سایت موجود است


 

rezakh بازدید : 2786 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب رمان آیت من
عنوان : کتاب آیت من
نویسنده : فاطمه.ف
نوع : رمان
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۶۰
حجم : ۸۳۹ کیلوبایت

مقدمه ای از کتاب :
بابام میلیاردر بود از اونا که توپم نمی تونست تکونش بده حساب بانکی پر و پیمونشو ندید بگیری حدود سه چهار هزار میلیارد مال و منال داشت وقتی اسم امیر شایان فر می اومد همه تا کمر خم می شدت و در خدمت گذاری آماده آیت برادرم پنج سالی از خودم بزرگتر بود فوق لیسانس مدیریت بازرگانی داشت و به چند زبان دنیا مسلط بود . مدیر عامل یکی از شرکتای بابا بود . بعد از مرگ مادرم تنها همدم و یاورم آیت بود طوری که همه جا و هر لحظه مراقبم بود و نمی ذاشت آب تو دلم تکون بخورد منم بعده تموم شدن دبیرستانم کلا بیخیال درس و کالج شدم و وقتمو با رفتن به کلاسای مختلف می گذرندم . از سن دو سالگی به همراه خانواده ام به انگلستان رفته بودم و حالا بعد هجده سال یعنی تو سن بیست سالگی به ایران برگشتم . وطنم جایی که عاشقشم ..........

 

rezakh بازدید : 4681 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب رمان بانوی سرخ
عنوان : کتاب بانوی سرخ
نویسنده : مهرسا - م
نوع : رمان
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۳۹۰
حجم : 5.20 مگابایت

گزیده ای از کتاب :
چشمام و بسته بودم مثل همیشه که از زندگی و ادماش خسته بودم پلکهام و محکم تر روی هم فشار دادم دلم می خواست وقتی چشمام و باز میکنم و تو اینه به خودم نگاه انداختم همه چیز عوض شده باشه . زمزمه وار با خودم تکرار کردم یک .. دو .. سه .. پلکام و اروم باز کردم . نگاهم توی تنها آینه ای که داشتم افتاد آینه کوچکی که توی کشوی میزم قایم کرده بودم نا امید بودم آینه چیز جدیدی بهم نمی گفت بغض کردم دوباره اشکام روی گونم سرازیر شد .......

 

rezakh بازدید : 2606 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Silverlight 5.1.10411.0 ابزاری است که به راحتی می تواند بر روی انواع سیستم عامل ها و انواع مرورگرها نصب و اجرا شود و مایکروسافت این ابزار را برای سازندگان برنامه های کاربردی اینترنت طراحی کرده است. این ابزار به صورت Plug-in عرضه شده و همان طور که می دانید، به ابزارهای جانبی کوچکی که به نرم افزارها یا به سیستم عامل اضافه می شوند و به آنها امکاناتی اضافه می کنند، Plug-in می گویند.
Plug-in فناوری Silver Light هم اکنون به صورت رسمی عرضه شده استو امکانات پیشرفته نرم افزاری نظیر تعامل با کاربران، نمایش انیمیشن و همچنین پخش فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این Plug-in هم اکنون در محیط ویندوز، با مرورگرهای IE و Firefox سازگار بوده و ضمنا با مرورگر Safari تنها در سیستم عامل Mac OS X سازگار است.

 

rezakh بازدید : 1923 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Funny Photo Maker 1.12 نرم افزار جالب و جدیدی می باشد که توسط آن می توانید زیباترین عکس های هنری را طراحی کنید.این نرم افزار دارای لوگوها و تصاویر پیش فرض بسیار زیبا و گرافیکی می باشد که شما کافیست تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا این نرم افزار به سرعت عکس مورد نظر شما را در قاب های بسیار زیبا با فرمت های BMP، JPG، PNG و GIF تحویل دهد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان کاربرپسند بودن آن اشاره کرد که هر کاربر آماتوری می تواند تصویر هنری خود را در کمتر از یک دقیقه طراحی کند.

 

rezakh بازدید : 1203 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و… هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و … در معرض خطر قرار دارند. این نرم افزار از ورود هرگونه ابزار، برنامه و … که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری می کند و دائماً در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند. این نرم افزار با قدرت خاصی که در زمینه پیدا کردن بد افزار ها و تروجان ها دارد، سیستم شما را بهینه می کند. گاهی اوقات پیش می آید که بدلیل وجود چنین فایل هایی، سیستم شخصی ما با کندی و افت سرعت مواجه می شود و در این مواقع اکثر افراد اقدام به تعویض ویندوز می کنند که گاهی ممکن است در این تغییرات و تعویض ویندوز برخی از فایل های حیاتی و شخصی خود را از دست دهند ولی در اصل امر، تروجان ها از بین نمی روند. توسط این نرم افزار، به راحتی تمامی قسمت های موجود در کامپیوتر شما اسکن شده و به صورت هوشمند پاکسازی می شوند. حتی temp و کش هایی که در مرورگر اینترنت شما وجود دارند ممکن است آلوده به تروجان باشد و این نرم افزار با قدرت و دقت بسیار زیادی تمامی آنها را پاکسازی می کند.

 

rezakh بازدید : 2696 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

همه ی کاربران رایانه برای استفاده از اینترنت و باز کردن صفحات آن نیاز به مرورگری را احساس می کند که بسیار پر سرعت تر و قوی تر از مرورگر پیش فرض ویندوز(اینترنت اکسپلورر) باشد. چرا که با این سرعت کم اینترنت استفاده از مرورگر IE جایز نمی باشد . مرورگر پر سرعت موزیلا با ورود خود به عرصه ی اینترنت جای هیچ بحثی در زمینه ی استفاده از مرورگرهای اینترنت باقی نگذاشت . این مرورگر با سرعتی باور نکردنی صفحات وب را باز می کند . قابلیت های فراوان جالبی در درون برنامه تعبیه شده است . مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در ادامه قصد دارد مرورگری دیگر را معرفی کند که از لحاظ سرعت گشت و گذار در اینترنت و باز کردن صفحات از بهترین هاست و می تواند جایگزین مناسبی برای موزیلا باشد . نام این مرورگر قدرتمند و پرسرعت Opera می باشد که در طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان از آن خود کرده است . با opera می توانید با سرعتی بسیار بالاتر از اینترنت اکسپلورر صفحات وب را باز کنید. فایل هایی که دانلود می کنید را می توانید متوقف کنید و بقیه ی آن را مدتی بعد دانلود نمایید که این نیز قابلیتی مهم محسوب می شود و بسیاری قابلیت های دیگر که همگی در این مرورگر پرسرعت (opera) وجود دارد و کاربر را از هر نظر بی نیاز کرده است .در صفحه ی اول مرورگر اپرا ۹ مربع کوچک قرار دارند که شما می توانید در هر کدام از آنها وب سایتی را که هر روز مشاهده می کنید را وارد کنید تا هر وقت که خواستید مجددآ آن را مشاهده وقت زیادی را صرف بالا آمدن وب سایت مورد نظر نکنید و در نتیجه زود تر صفحه ی وب سایت را مشاهده نمایید. جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب تا به این لحظه را مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در سایت قرار داده است .در این نسخه جدید همانند قدیم نقاط ضعف نرم افزار برطرف گردیده و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری مانند: سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، افزایش امنیت و … به چشم می خورد.

 

rezakh بازدید : 1313 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner ابزاری برای بازگرداندن فضای اشغال شده هارد ، پاکسازی history ناشی از فعالیتهای اخیر رایانه و تغییر شرایط کار آن همانند روز اول می باشد . این نرم افزار شما را قارد می سازد تا درایو ها را از شر فایلهای غیر ضروری و موقتی خلاص کنید و browser cache ، فایلهای اضافی , cookies ، recent document list ، فایلهای موقت ، ورودی های uninstall شده سرگردان و بسیاری از فایلهای اضافی دیگر را تمیز کنید. این برنامه شامل ۱۰۰ برنامه الحاقی می باشد که آن را قادر به اسکن و شناسایی بسیاری از فایلهای غیر ضروری در رایانه می سازد. می توانید فایلهای غیر ضروری را به recycle bin هدایت کنید و یا می توانید از آنها پشتیبان بگیرید . به علاوه نرم افزار system cleaner شامل برنامه مدیریت شروع به کار ویندوز) ( windows start upمی باشد که امکان حذف فایلهای uninstall کننده غیر مجاز از رجیستری و همچنین امکان برگرداندن تغییرات ناخواسته فراهم می کند.

 

rezakh بازدید : 1821 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

فشرده ساز فایل،ابزاری است که به وسیله ی آن فایل یا فایلهای مورد نظر را یکپارچه کرده و آن را به صورت فشرده و حجم کمتر در دسترس قرار می دهد.در بیشتر رایانه ها از نرم افزار غیر رایگان WinRAR استفاده می شود که به علت غیر رایگان بودن،معمولا بعد از مدتی کاربران را دچار سردرگمی می کند.اما امروز نرم افزار فشرده ساز رایگانی را به نام PeaZip را به شما معرفی می کنم.

PeaZip 4.7.2 به صورت کامل مانند WinRAR عمل کرده و بیشتر ویژگی های آن را دارا می باشد.از PeaZip برای فشرده سازی و استخراج فایل های ZIP RAR و… استفاده می شود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- فشرده سازی فایلها
- استخراج فایل های ZIP RAR GZ BZ2 و…
- گذاشتن رمز عبور برای فایل های فشرده
- تبدیل فرمت فایل های فشرده به یکدیگر
- و…

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,287
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 12,975
  • بازدید ماه : 9,857
  • بازدید سال : 270,406
  • بازدید کلی : 4,881,189