loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1488 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود Google Chrome 46.0.2467.2 Dev مرورگر گوگل کروم

Google Chrome 46.0.2467.2 Dev جدیدترین ورژن از مرورگر گوگل کروم.گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است و از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد.از بخش های کاربردی این نرم افزار میتوان به بخش جستجوی مخفیانه اشاره کرد که سایت هایی را که مشاهده میکنید را در بخش history ذخیره نمیکند.برای مشاهده امکانات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1265 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جدید دانلود عکس فیلم اهنگ از هر سایتیExtreme Picture Finder v3.27

Extreme Picture Finder v3.27:این نرم افزار یکی از جدیدترین نر افزار های است که کاربرد زیادی دارد.ابا این نرم افزار میتوانید سایت هایی که نمیتوانید عکس ویا در بعضی های فیلم یا موزیک دانلود کنید این نرم افزر این امکان را به شما میدهد که اول میتوانید سرچ کنیند برا دانلود هر عکسی دوم این که میتوانید سایت مورد نظر را وارد کرده و عکس آن سایت یا موزیک یاو یدئو را دانلود کنید.این نرم افزار با حجم کم  و کارایی بالا کاربران زیادی را به خو جلب کرده است.

rezakh بازدید : 1822 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Internet Download Accelerator یکی از برترین نرم افزارها برای افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت با استفاده از پروتوکل های HTTP ، HTTPS و FTP می باشد. افزایش سرعت بوسیله تکه تکه کردن فایل دانلود شده به چندین بخش و دانلود هر کدام از این بخش ها به صورت همزمان ، انجام می شود. Internet Download Accelerator می تواند ادامه دانلودهای متوقف شده را در مورد سرورهای HTTP،HTTPS وFTP به راحتی از سر گیرد. یکپارچگی این نرم افزار با مرورگرهای محبوب مانند Explorer ، Firefox ، Mozilla ، Opera ، Netscape و… باعث افزایش محبوبیت آن شده است .علاوه بر اینها ، این نرم افزار می تواند Clipboard سیستم را بررسی کند و آدرس های اینترنتی را از آن تشخیص دهد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئوها را از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Google Video, Metacafe و… به راحتی دانلود و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. فرقی نمی کند که نوع اتصال اینترنتی شما چه باشد ، IDA از بیشترین پهنای باند شما برای دانلود استفاده کرده و سرعت آن را به طور محسوسی افزایش می دهد. ابزار مفید و قدرتمند آن برای مدیریت دسته های دانلود از دیگر امکانات مفید آن است. قابلیت تشخیص خودکار فرمت فایل ها و جایگذاری خودکار آنها در مکان های تعیین شده ، به شما کمک شایانی در مدیریت فایل ها می کند. شما می توانید بی نهایت گروه در آن بسازید و تمامی فایل ها را دسته بندی کنید.

rezakh بازدید : 1666 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Google Chrome logo

اگر پست های قبلینامن دانلود را مشاهده کرده باشید ما نسخه های قبلی مرورگر گوگل کروم را جهت دانلود قرار داده بودیم .این نرم افزار معروف یک مرورگر از شرکت گوگل می باشد که دارای طراحی ساده بوده و از تکنلوژی های جدید در باز کردن صفحات و… استفاده می کند . Google Chrome بسیار پر سرعت بوده و صفحات وب را با سرعت خیلی بالا بارگذاری و نمایش می دهد ؛ همچنین از ویژگی های بسیار عالی این مرورگر می توان به امن بودن اشاره کرد , گاهی اوقات برخی از صفحات وب می توانند مخرب باشند بطوری که شاید آنتی ویروس نصب شده روی سیستم هم نتواند از آن جلوگیری کند با این حال استفاده از یک مرورگر امن بسیار قابل اهمیت می باشد .از دیگر ویژگی های این مرورگر قدرتمند می توان به سفارشی بودن محیط آن اشاره کرد که می توانید به راحتی ظاهر آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید . در نسخه جدیدی که هم اکنون سایت نامن دانلود برای شما آماده نموده است ویژگی های جدیدی گنجانده شده که با دانلود و نصب آن می توانید از آنها استفاده کنید  .لینک دانلود در ادامه مطلب .

 

rezakh بازدید : 1651 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Comodo

امروزه با گسترش اینترنت و فعالیت و یا اموری که با اینترنت انجام میگیرند نیاز به نرم افزار های امنیتی نسبت به قبل حیاتی تر شده است؛ آنتی ویروس های مختلفی که روی سیستم خود نصب و راه اندازی می کنید در صورتی که دارای فایروال نباشند از ورود ویروس ها به سیستم نیز جلوگیری نمی کنند بلکه بعد از ورود ویروس یا دیگر برنامه های مخرب و پس از شناسایی ان عملیات پاکسازی را انجام می دهند . بنابر این برای اینکه از ورود انواع ویروس ها و برنامه های مخرب دیگر به سیستم خود جلوگیری کنید نیاز به یک فایروال نیز خواهید داشت.Comodo Internet Security نام نرم افزار و یا فایروال امنیتی قدرتمندی می باشد که با زیر نظر گرفتن ورودی ها و… از سیستم شما در برابر آلوده شدن محافظت می کند, در ادامه مطلب با برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار آشنا خواهید شد…

 

rezakh بازدید : 1824 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (1)

IDM

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از 200000 کاربر ثبت شده و در سراسر جهان از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد . IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار ها مشابه که قبل از شروع دانلود فایل را تکه تکه می کند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت file ها را تکه تکه می کند و  دانلود هر قسمت را به طور جدا گانه انجام می دهد .این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت فایل خواهد شد .و همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شد بدون نگرانی می توانید ادامه ی فایل را بعد از برقراری ارتباط مجدد دریافت کنید. شما از طریق این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را دانلود کنید.

 

rezakh بازدید : 1738 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

Trillian از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای انواع سیستم عامل هاست که امروز جدیدترین نسخه ی اندرویدی آن را برای شما کاربران قرار داده ایم .

در صورتی که از چند سرویس دهنده مختلف برای چت و گفتگوی اینترنتی استفاده می کنید به جای استفاده از چند نرم افزار می توانید از این مسنجر استفاده کنید و حساب های سرویس دهنده های Yahoo! ، Google Talk  ، Windows Live  ، Skype  ، ICQ  ، Jabber ، IRC را با این نرم افزار مدیریت کنید .

این مسنجر دارای محیط کاربری آسان و یوزرفرندلی است و قابلبت نصب پوسته های مختلف را داراست .

پیش نیاز : اندروید ۱.۶

 

Trillian Messenger For Android

 

rezakh بازدید : 1613 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Internet Download Accelerator برنامه ای بسیار قدرتمند برای مدیریت دانلود های شما، این نرم افزار با محیطی بسیار ساده و در عین حال قدرتمند میتواند سرعت دریافت فایلهای شما را تا ۵۰۰% افزایش دهد. این برنامه با تکنولوژی خاص خود میتواند فایلها را به تکه های کوچکی تبدبل کند و هر تکه را به صورت مجزا شروع به دانلود کند که این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود میباشد. و همچنین با اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا میبرد. که میتوانید به راحتی از پروتکل های Http ، Https ، Ftp به راحتی و با سرعت بالا فایل دریافت کنید. این نرم افزار قدرتمند قابلیت دریافت پوسته برای زیبا ترشدن محیط نرم افزار و همچنین قابلیت سفارشی شدن و دریافت پلاگین برای برنامه میباشد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. این نرم افزار قابلیت همگام سازی با انواع مرورگرهای موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و… میباشد. قابلیت مهم دیگر این نرم افزار سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی میباشد که شما میتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کرده که تمام منوها، پیغامها و … را به صورت فارسی مشاهده نمایید. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

 

rezakh بازدید : 1583 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Speed MP3 Downloader نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمینه ی جستجوی آهنگ در دنیای اینترنت می باشد. توسط این نرم افزار می توانید آهنگ مورد نظر خود راذخیره کنید و یا حتی به صورت آنلاین گوش دهید. با Speed MP3 Downloader می توانید همیشه لیست آهنگ های داغ و روز دنیا را در کامپیوتر خود داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی حرفه ی و پیشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ مانند مثال ،رپ ،پاپ ، کلاسیک انجام دهید و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست یابید.Speed MP3 Downloader را دریافت نمایید تا قابلیت های فراوان و پیشرفته ی آن را خود ببینید و از آنها لذت ببرید.

 

rezakh بازدید : 1292 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

rezakh بازدید : 1234 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Maxthon 3.3.7.2000 Final:
- قابلیت Tabbed Browsing
- کنترل توسط حرکت ماوس
( با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف میتوانید فرمان های مختلفی اعمال کنید)
- قابلیت ویژه Drag & Drop
- حذف تبلیغات اینترنتی
- نرم افزار RSS خوان
- پشتیبانی از برنامه های جانبی Internet Explorer
- نوار ابزار خاص خارجی
- پشتیبانی از پوسته های مختلف

 

rezakh بازدید : 2606 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Silverlight 5.1.10411.0 ابزاری است که به راحتی می تواند بر روی انواع سیستم عامل ها و انواع مرورگرها نصب و اجرا شود و مایکروسافت این ابزار را برای سازندگان برنامه های کاربردی اینترنت طراحی کرده است. این ابزار به صورت Plug-in عرضه شده و همان طور که می دانید، به ابزارهای جانبی کوچکی که به نرم افزارها یا به سیستم عامل اضافه می شوند و به آنها امکاناتی اضافه می کنند، Plug-in می گویند.
Plug-in فناوری Silver Light هم اکنون به صورت رسمی عرضه شده استو امکانات پیشرفته نرم افزاری نظیر تعامل با کاربران، نمایش انیمیشن و همچنین پخش فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این Plug-in هم اکنون در محیط ویندوز، با مرورگرهای IE و Firefox سازگار بوده و ضمنا با مرورگر Safari تنها در سیستم عامل Mac OS X سازگار است.

 

rezakh بازدید : 2696 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

همه ی کاربران رایانه برای استفاده از اینترنت و باز کردن صفحات آن نیاز به مرورگری را احساس می کند که بسیار پر سرعت تر و قوی تر از مرورگر پیش فرض ویندوز(اینترنت اکسپلورر) باشد. چرا که با این سرعت کم اینترنت استفاده از مرورگر IE جایز نمی باشد . مرورگر پر سرعت موزیلا با ورود خود به عرصه ی اینترنت جای هیچ بحثی در زمینه ی استفاده از مرورگرهای اینترنت باقی نگذاشت . این مرورگر با سرعتی باور نکردنی صفحات وب را باز می کند . قابلیت های فراوان جالبی در درون برنامه تعبیه شده است . مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در ادامه قصد دارد مرورگری دیگر را معرفی کند که از لحاظ سرعت گشت و گذار در اینترنت و باز کردن صفحات از بهترین هاست و می تواند جایگزین مناسبی برای موزیلا باشد . نام این مرورگر قدرتمند و پرسرعت Opera می باشد که در طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان از آن خود کرده است . با opera می توانید با سرعتی بسیار بالاتر از اینترنت اکسپلورر صفحات وب را باز کنید. فایل هایی که دانلود می کنید را می توانید متوقف کنید و بقیه ی آن را مدتی بعد دانلود نمایید که این نیز قابلیتی مهم محسوب می شود و بسیاری قابلیت های دیگر که همگی در این مرورگر پرسرعت (opera) وجود دارد و کاربر را از هر نظر بی نیاز کرده است .در صفحه ی اول مرورگر اپرا ۹ مربع کوچک قرار دارند که شما می توانید در هر کدام از آنها وب سایتی را که هر روز مشاهده می کنید را وارد کنید تا هر وقت که خواستید مجددآ آن را مشاهده وقت زیادی را صرف بالا آمدن وب سایت مورد نظر نکنید و در نتیجه زود تر صفحه ی وب سایت را مشاهده نمایید. جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب تا به این لحظه را مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در سایت قرار داده است .در این نسخه جدید همانند قدیم نقاط ضعف نرم افزار برطرف گردیده و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری مانند: سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، افزایش امنیت و … به چشم می خورد.

 

rezakh بازدید : 1343 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

 

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.

rezakh بازدید : 2070 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)


دانلود آخرین نسخه internet Download Manager v6.12.23+Keygen+Patch

 

 

 

 

 

 

 

Internet Download Manger را می توان قدرتمند ترین نرم افزار در زمینه دانلود انواع مختلف فایل از اینترنت دانست. این نرم افزار با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته به عنوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت دانلود ها، در میان کاربران رایانه جا باز کند. افزایش سرعت دانلود فایل ها از اینترنت، حجم بسیار کم نسبت به کارایی برنامه، قابلیت از سرگیری دانلود بعد از هر زمانی، کارایی ساده و محیط کاربردی ساده، قابلیت دانلود از سایت اشتراک گذاری صدا و ویدئو تنها بخشی از قابلبیت های این نرم افزار منحصر به فرد می باشد. همچنین برنامه Internet Download Manger قابلیت ست شدن و سازگاری با تمام مروگر های شناخته شده مانند Fire Fox,Opera,Internet Explorer,AOL,Msn Explorer,net Scape را دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه پشتیبانی از زبان های مختلف به خصوص زبان فارسی می باشد که در صورت علاقه می توانید تمام محیط برنامه و دستورات آن را به صورت فارسی مشاهده کنید. سایت تک موبایل به کاربران خود پیشنهاد می کند که حتما از این برنامه برای مدیریت دانلود های خود استفاده کنند.

 

rezakh بازدید : 2113 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد.۲۰۱۳  AVG Internet Security یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. نام این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تمرکز و اولویت آن برای محافظت از سیستم شما را مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند و یک وبگردی ایمن و همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد. جهت افزایش اعتماد شما نسبت به این نرم افزار شاید ذکر نکاتی نظیر اینکه AVG بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یا اینکه برنده جوایز متعددی به دلیل عملکرد مناسب در مواجه شدن با تهدیدات و بدافزار بوده ، بی تأثیر نباشد. عملکرد این نرم افزار در زمان استفاده از اینترنت به صورت Realtime خواهد بود به گونه ای که حتی اگر در نتایج جستجوی شما در موتورهای جستجو مورد مشکوک و یا آلوده ای وجود داشته باشد نرم افزار شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد و اجازه بازکردن صفحه مذکور را نخواهد داد

rezakh بازدید : 1713 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

با توجه به محدودیت حجمی سرویس هایی که توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت اعمال میشود ، استفاده از نرم افزارهای مدیریت پهنای باند امری کاملأ منطقی و معقول است. نرم افزاری چون NetBalancer با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده ، امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق از چگونگی مصرف ترافیک و پهنای باند اینترنت خود مطلع شوید و برآن مدیریت دقیق اعمال کنید تا به بهترین شکل و به صورت بهینه از آن استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند را براساس میزان اهمیت آنها اولویت بندی کنید و به عنوان مثال به نرم افزار مرورگر خود درجه بالاتری بدهید تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنتی را بارگذاری کنید. برای اولویت بندی نرم افزارها ۶ رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هرکدام از آنها اختصاص بدهید. همچنین می توانید برای یک پروسه محدودیت خاصی در نظر بگیرید تا به عنوان مثال فایل درحال دانلود تا سرعت معینی امکان دانلود داشته باشد و مابقی پهنای باند را آزاد بگذارید. می توانید امکان اعمال تغییرات در تنظیمات انجام شده را تنها با وارد کردن رمز عبور میسر کنید. همچنین امکان مشاهده ترافیک کل سیستم در قالب گراف نیز وجود دارد

rezakh بازدید : 1752 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

یک برنامه جهانی برای جستجو و دانلود فایل ها از اینترنت به سرعت و به راحتی می باشد.
این توابع بسیاری از برنامه های مختلف اینترنت مانند مشتری P2P، سرویس گیرنده FTP و مدیریت دانلود را با هم ترکیب می کند.
در GD دارای رابط کاربری خوب به دنبال و آن را بسیار آسان برای استفاده.
GD می توانید دریافت ها شکسته، پشتیبانی از به چند ftp/ftps/sftp/p2p کنید بازگشتی، رزومه کاری و کشیدن و رها کردن.

rezakh بازدید : 1922 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final محبوب ترین پیام رسان دنیا

Yahoo! Messenger کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

rezakh بازدید : 1900 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (1)

                                      عکس

 

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

 

rezakh بازدید : 1357 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                          نرم افزارسیلورلایت

 

Silverlight 5.1.10411.0 ابزاری است که به راحتی می تواند بر روی انواع سیستم عامل ها و انواع مرورگرها نصب و اجرا شود و مایکروسافت این ابزار را برای سازندگان برنامه های کاربردی اینترنت طراحی کرده است. این ابزار به صورت Plug-in عرضه شده و همان طور که می دانید، به ابزارهای جانبی کوچکی که به نرم افزارها یا به سیستم عامل اضافه می شوند و به آنها امکاناتی اضافه می کنند، Plug-in می گویند.
Plug-in فناوری Silver Light هم اکنون به صورت رسمی عرضه شده استو امکانات پیشرفته نرم افزاری نظیر تعامل با کاربران، نمایش انیمیشن و همچنین پخش فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این Plug-in هم اکنون در محیط ویندوز، با مرورگرهای IE و Firefox سازگار بوده و ضمنا با مرورگر Safari تنها در سیستم عامل Mac OS X سازگار است.

rezakh بازدید : 1891 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

Comodo Dragon Internet Browser مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. مرورگر Comodo Dragon را می توان امن ترین مرورگر اینترنتی حال حاظر دانست. این مرورگر توسط شرکت حرفه ای امنیتی Comodo که محصولات امنیتی قدرتمندی تولید کرده ساخته شده است. این مرورگر دارای محیط جذاب و امکانات بسیار گسترده و متنوعی می باشد.

namandownload

 

rezakh بازدید : 1617 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

namandownload


نرم افزار قابلیت افزایش سرعت دانلود فایل ها تا 5 برابر را داراست و با تکه تکه کردن فایل ها به اجزای کوچکتر در نهایت سرعت عمل دانلود را انجام می دهد.با استفاده از تنظیمات این نرم افزار می توان بعد از دانلود فایل ها،سیستم را خاموش کرد یا ارتباط اینترنتی را قطع کرد.در واقع این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بودند که بعدها برنامه های مدیریت دانلود دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.این نرم افزار امکان توقف و ادامه (Resume) دانلود ها را دارد و هنگامی که دانلود فایل بر اثر قطع ارتباط اینترنتی یا عوامل دیگر متوقف شود می توان در زمان های دیگر دانلود را ادامه داد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود می توان به زمانبندی دانلود ها،نمایش اطلاعات دقيقي از سرعت دانلود فايل، قرار دادن فايل ها به صورت صف، دانلود خودکار چند فایل،امکان دانلود فایل های چند گیگا بایتی و... اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

rezakh بازدید : 1609 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

ارتباطات امروزه اینترنتی به یک نرم افزار ساده مسنجر و …. خلاصه نمی شود و بروز سایتهای مختلف برای این موارد مانند توییتر و… باعث افزایش ارتباطات اینترنتی می شود.توییتر جزو شبکه های اجتماعی است که عضویت در این شبکه های اجتماعی برای بسیاری از ضروریات به شمار می رود.برای این سایت برنامه نویسان مختلف برنامه های مختلف نوشته و این سایت را پشتیبانی می کنند که نرم افزار MetroTwit یکی از این سری نرم افزار ها می باشد.

تصویر

متروتویت دارای ابزارهای مورد نیاز شما برای مدیریت توییت ها می باشد.این نرم افزار با امکانات خود شما را وادار به استفاده و بروز رسانی از این طریق می کند.این نرم افزار به شما کمک می کند تا اکانت توییتر خود را  بسیار آسان و راحت کنترل و مدیریت نمایید.این نرم افزار بسیار آسان ولی با قدرت تما و ابزارهای مختلف به شما کمک می کند تا در دسکتاپ خود یک نرم افزار جامع مدیریت توییتر داشته باشید و از استفاده از این نرم افزار لذت ببرید.اگر از توییتر بازان حرفه ای هستید گمان نمی کنیم که به سادگی از کنار این نرم افزار جامع مدیریتی بگذرید.این نرم افزار از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند.هم اکنون می توانید از سرور سایت دانلود کنید.نحوه استفاده از این نرم افزار در صورت نیاز و درخواست کاربران در بخش نظرات مطرح خواهد شد.سوالات و نظرات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

 

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,687
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 13,375
  • بازدید ماه : 10,257
  • بازدید سال : 270,806
  • بازدید کلی : 4,881,589