loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
yahyan بازدید : 17289 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (3)

دانلود درایور های ویندوز10 لنوو z510

 Lenovo z510 از سری لپ تاپ های شرکت Lenovo است که با بهره گیری از ویندوز 8.1 و 10 سخت افزاری قدرتمند برای اجرای برنامه های سنگین و گرافیک بالا ساخته شده است این سری از لپ تاپ ها میتواند نیاز های شمارا پاسخ دهد.این دستگاه از cpu و گرافیک بسیار قدرتمند بهره میبرد که قادر است سنگین ترین و با کیفیت ترین نرم افزار هارا به صورت کاملا روان اجرا کند.پردازنده این لپ تاپ ازنوع i5 شرکت اینتل است که در کنار 6 گیگابایت حافظه ی رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی وظیفه پردازش را به عهده دارد.برای دانلود درایور ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1543 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار 360 Total Security Essential 7.2.0.1012

360Total Security Essential 7.2.0.1012 آننتی ویروسی باکیفیت و رایگان است که محیط بسیار کاربرپسند,ساده و جذاب دارد.این آنتی ویروس برخلاف آنتی ویروس های دیگر بسیار سبک و کم حجم است و باعث پایین امدن سرعت کامپیوتر شما نمیشود و با بهره گیری از موتور قدرتمند 360 Cloud Engine و Bit-Defender به شما اطمینان امن بودن سیستم را میدهد.آپدیت راحت و بی دردسر,اسکن سریع  سیستم,موتورقدرتمند و محیط ساده و دلپسند همگی از ویژگی های این آنتی ویروس میباشد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1614 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

window defender logo

Windows Defender نام نرم افزاری می باشد که به شما کمک میکند تا از سیستم خود در برابر خطرات محافظت کنید. این نرم افزار که بر روی ویندوز های XP بالا تر نصب می باشد دارای حجم کمی بوده و به آسانی بروز رسانی می شود همچنین تعداد بسیاری از مخرب ها  , Spyware ها و… را شناسایی و از بین می برد. این نسخه که هم اکنون برای شما فراهم نموده ایم برای ویندوز XP بوده و کاملا با ن سازگاری دارد. با استفاده از این نرم افزار امنیتی کاربردی در کنار دیوار آتش ویندوز امنیت سیستم خود را چند برابر کند. علاوه بر موارد ذکر شده ویندوز دیفندر در background ویندوز فعال می باشد و منابع کمی از سیستم را در بر می گیرد . لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

rezakh بازدید : 1651 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Comodo

امروزه با گسترش اینترنت و فعالیت و یا اموری که با اینترنت انجام میگیرند نیاز به نرم افزار های امنیتی نسبت به قبل حیاتی تر شده است؛ آنتی ویروس های مختلفی که روی سیستم خود نصب و راه اندازی می کنید در صورتی که دارای فایروال نباشند از ورود ویروس ها به سیستم نیز جلوگیری نمی کنند بلکه بعد از ورود ویروس یا دیگر برنامه های مخرب و پس از شناسایی ان عملیات پاکسازی را انجام می دهند . بنابر این برای اینکه از ورود انواع ویروس ها و برنامه های مخرب دیگر به سیستم خود جلوگیری کنید نیاز به یک فایروال نیز خواهید داشت.Comodo Internet Security نام نرم افزار و یا فایروال امنیتی قدرتمندی می باشد که با زیر نظر گرفتن ورودی ها و… از سیستم شما در برابر آلوده شدن محافظت می کند, در ادامه مطلب با برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار آشنا خواهید شد…

 

rezakh بازدید : 1666 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Sandboxie از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی جهت حفاظت مرورگرهای وب و یا اجرای نرم افزار در محیط مشکوک و غیر قابل اطمینان میباشد .
جعبه شنی یا Sandbox به روشی گفته میشود که بخواهیم توسط یک لایه حفاظتی از نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به کل سیستم جلوگیری نماییم و یا مایل باشیم فعالیت مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد . به طور مثال ممکن است به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا میتوانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال به بسیاری از سایتها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در سیستم ، محدود به همان محیط جعبه شنی خودمان میگردد .
ساخت محیط مجازی از تکنیکهایی میباشد که پس از موفقیت نسبی در پاره ای از نرم افزارهای امنیتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه بوده است به صورتی که حتی در در برخی از اینگونه نرم افزارها تمام قسمتهای حساس نظیر رجیستری ، استارت آپ و حتی هسته سیستم عامل را شامل گردیده است . در تکنیک کلیه تغییرات مخرب در محیط مجازی را میتوان به سهولت با حذف کلیه قسمتهای شبیه سازی شده حذف نمود و درست مشابه حالتی را در نظر گرفت که این تغییرات به ویندوز ( یاسیستم عامل دیگری ) اعمال گردیده باشد .
استفاده از تکنولوژی Sandbx پس از ارائه مرورگر وب از جانب Google و  و تبلیغات گسترده بر سر زبانها افتاد ولی بسیار پیشتر از آن نرم افزاهای معروفی چون Deep Freeze و آنتی ویروس معروفBitDefender نیز از آن استفاده کرده بودند .
البته در Sandboxie جهت امنیت بیشتر از هر دو روش محیط مجازی و ذخیره تغییرات تواما استفاده میگردد و حتی تغییرات اعمال شده به محیط مجازی نیز ثبت میگردد و قابل باز گشت است .

برای استفاده از Sandboxie تنها کافی نرم افزار مورد نظر و یا مرورگر مورد نظرمان رااز طریق مسیر موجود در نرم افزار اجرا نماییم. در زمان اجرا کوچکترین تفاوتی از نظر سرعت و کیفیت در نرم افزار و یا مرورگر وب مشاهده نخواهد شد ولی کنترل کامل توسط Sandboxie همواره امکانپذیر خواهد بود . همچنین در Setting و یا تنظیمات Sandboxie امکانات کاملی جهت تنظیمات بسیار پیشرفته در نظر گرفته شده است که توسط آنها میتوان سطح دسترسی موارد زیر کنترل SandBox را تنظیم نمود . که البته توصیه میشود در صورت عدم آشنایی کامل با آنها از تغییر آن خودداری گردد.

 

rezakh بازدید : 1220 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

استفاده از دستگاه های مختلفی که با استفاده از رابط USB به سیستم های کامیپوتری متصل می شوند امروزه برای بسیاری از کاربران به امری متداول تبدیل شده است. مودم های ADSL ، حافظه های فلش ، Cool disk ها ، دسته های بازی حرفه ای ، دوربین های دیجیتال ، گوشی های تلفن همراه ، هارد دیسک های بیرونی و بسیاری از دستگاه های مختلف دیگر که شاید شما نیز از تعدادی از آن ها استفاده می کنید. مدیریت بر این دستگاه های و اتصالات USB یکی از مواردی است که شاید بسیاری از افراد به آن توجه نکنند اما در تمامی دستگاه هایی که راه ارتباطی آن ها ورودی USB می باشد می توان هشدارهایی را مشاهده نمود که بر روی آن ها ذگر شده است تا در هنگام جداسازی دستگاه از سیستم به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و یا از بین رفتن داده ها بر روی دستگاه به صورت ایمن دستگاه را از سیستم جدا نمایید. برای جداسازی ایمن می توان از ابزار مدیریتی خود سیستم عامل ویندوز استفاده نمود اما در مواردی که کاربر از چندین دستگاه مختلف استفاده می کند این مدیریت کمی دچار مشکل می شود.

 

rezakh بازدید : 1203 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و… هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و … در معرض خطر قرار دارند. این نرم افزار از ورود هرگونه ابزار، برنامه و … که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری می کند و دائماً در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند. این نرم افزار با قدرت خاصی که در زمینه پیدا کردن بد افزار ها و تروجان ها دارد، سیستم شما را بهینه می کند. گاهی اوقات پیش می آید که بدلیل وجود چنین فایل هایی، سیستم شخصی ما با کندی و افت سرعت مواجه می شود و در این مواقع اکثر افراد اقدام به تعویض ویندوز می کنند که گاهی ممکن است در این تغییرات و تعویض ویندوز برخی از فایل های حیاتی و شخصی خود را از دست دهند ولی در اصل امر، تروجان ها از بین نمی روند. توسط این نرم افزار، به راحتی تمامی قسمت های موجود در کامپیوتر شما اسکن شده و به صورت هوشمند پاکسازی می شوند. حتی temp و کش هایی که در مرورگر اینترنت شما وجود دارند ممکن است آلوده به تروجان باشد و این نرم افزار با قدرت و دقت بسیار زیادی تمامی آنها را پاکسازی می کند.

 

rezakh بازدید : 1663 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

 

با نرم افزار Serv-U File Server Platinum 12.1.0.8 می توانید فایل های خود را به طور کاملا امن و محرمانه در اینترنت برای دوستان و کاربران ارسال کنید و حتی کسی از کارکرد فایل فرستادن شما مطلع نشود. این نرم افزار یک روش ساده انتقال فایل بین کاربران برای سازمان ها و سایر افراد می باشد. این نرم افزار از سیستم Encrypt استفاده می کند و باعث می شود با تغییر در کدبندی فایل های فرستاده شما کسانی که میخواهند شما را تخت نظر داشته باشند در دام Encrypt این نرم افزار افتاده و دیگر قادر به انجام جاسوسی نخواهند بود. توسط این نرم افزار می توانید از هر نقطه از جهان با استفاده از یک رابط کاربر گرافیکی و از درون مرورگر خود به فایل های خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار به کاربران خود توانایی انجام انواع گسترده ای از وظایف نظیر انتقال فایل ها از سرور فایل خود از جمله ایجاد و حذف دایرکتوری ها، نمایش تصاویر از راه دور به صورت ریز عکس ها جهت صرفه جویی در پهنای باند و افزایش سرعت انتقال، پخش فایل های صوتی و تصویری در مدیا پلیر، به اشتراک گذاری آسان آلبوم های عکس بصورت اسلایدشو و … را می دهد.

 

rezakh بازدید : 1327 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

USB Guardian 2.3 DC 12.10.2012 برنامه ای است که به شما کمک می کند که سیستم خود را از ویروسی شدن از طریق UsB محافظت کنید و از ورود ویروس هه و کرم هایی نظیر Conficker به کامپیوتر خود جلوگیری کنید . این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با خیال راحت به اشتراک گذاری فایل ها ، تصاویر ، فیلم ها و موزیک از کامپیوتر به یو اس بی خود بپردازید و از جهت ویروسی شدن سیستم خود نگرانی ای نداشته باشید.کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. یو اس بی گاردین به طور مداوم در پس زمینه ی کامپیوتر اجرا می شود و امنیتی قدرتمند را از جهت جلوگیری از ویروس های USB برای شما به ارمغان می آورد.

rezakh بازدید : 1958 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Avira AntiVir Personal 10.0.0.652 FREE Antivirus نسخه رایگان آنتی ویروس قدرتمند اویرا

 

امروزه با گسترش روزافزودن تهدیدهای رایانه مختلف خصوصا در سطح وب وبه منظور محفاظت موثر در برابر حملات هکری و نرم افزارهای نفوذگر مخرب به رایانه های مختلف در سرتاسر جهان نیاز به نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس که بتوانند بصورت موثر دربرابر انواع این تهدیدهای روزافزون بخوبی عکس العمل نشان داده وبه مقابله باآنها بپردازند، احساس می شود . شرکت آویرا یکی ازبهترین و پرآوازه ترین شرکتهای امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های آنتی ویروس می باشد. یکی از محصولات نرم افزارآنتی ویروس این شرکت که با نام AntiVir free شناخته شده است، برای استفاده شخصی بصورت رایگان ارائه می شود. نرم افزار آنتی ویروس Avira AntiVir free قدرتمندترین برنامه محافظ آنتی ویروس رایگان می باشد که راهکاری کاملا رایگان و مورد اعتماد به منظور محافظت از اطلاعات شخصی شما بصورت اسکن سریع سیستم شما برای شناسایی تهدیدهای امنیتی و مخرب همچون ویروسها، تروجانها، برنامه های درب پشتی، کرمها، شماره گیرنده های آنلاین و غیره ارائه می نماید. این نرم افزار هر عملکردی را که توسط کاربریا سیستم عامل دیگری برروی رایانه شما انجام شود را مشاهده و کنترل می نماید و بصورت موثر در صورت شناسایی برنامه های مشکوک و مخرب واکنش نشان می دهد. آویرا شرکتی امنیتی آلمانی می باشد، برنامه های امنیتی و محافظتی این شرکت بر مبنای موتور آنتی ویروس AntiVir می باشد، که برای اولین بار در سال ۱۹۸۸مورد استفاده قرارگرفت. این شرکت درابتدا به نام “H+BEDV Datentechnik GmbH” بنیان نهاده شد. اکنون این شرکت به یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای امنیتی تبدیل شده که محصولات امنیتی تولید شده توسط آن به خوبی توانسته اند درمیان سایر نرم افزارهای آنتی ویروس برای خود جا باز کنند.

rezakh بازدید : 2113 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد.۲۰۱۳  AVG Internet Security یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. نام این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تمرکز و اولویت آن برای محافظت از سیستم شما را مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند و یک وبگردی ایمن و همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد. جهت افزایش اعتماد شما نسبت به این نرم افزار شاید ذکر نکاتی نظیر اینکه AVG بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یا اینکه برنده جوایز متعددی به دلیل عملکرد مناسب در مواجه شدن با تهدیدات و بدافزار بوده ، بی تأثیر نباشد. عملکرد این نرم افزار در زمان استفاده از اینترنت به صورت Realtime خواهد بود به گونه ای که حتی اگر در نتایج جستجوی شما در موتورهای جستجو مورد مشکوک و یا آلوده ای وجود داشته باشد نرم افزار شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد و اجازه بازکردن صفحه مذکور را نخواهد داد

rezakh بازدید : 1528 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

UPERAntiSpyware Professional 5.5.1016 Final نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی می باشد که شما را یاری خواهد کرد که از حق حتمی خود ، یعنی محفظت از اطلاعات شخصی بهره مند شوید. این نرم افزار کم حجم ولی قدرتمند ، شما را در نابودی تمامی جاسوس ها و مخرب های سیستم یاری خواهد رساند. همچنین این نرم افزار قادر به شناسایی Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits خواهد بود. موتور جستجوی قدرتمند، طراحی ساده و در عین حال کارا ، قدرت شناسایی سریع ، گشت عمقی دقیق در سیستم ، سرعت بسیار بالا در شناسایی مخرب افزارها ، شناسایی و انهدام جاسوس ها و … از جمله خصوصیات اصلی و ویژه این نرم افزار می باشد که آن را از نرم افزار های هم دسته خود متمایز کرده است.

rezakh بازدید : 1463 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود انتی ویروس avast! Internet Security / Antivirus Pro- Free 7.0.1407 Final نرم افزار امنیتی قدرتمند اواست

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای  وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.
از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin  می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

rezakh بازدید : 1845 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                       نرم افزارپاکسازی

 

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد.CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید. همانطور که گفتم CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای ۹۹% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به ۱۰۰% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند.

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,259
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 12,947
  • بازدید ماه : 9,829
  • بازدید سال : 270,378
  • بازدید کلی : 4,881,161