loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1319 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

 

rezakh بازدید : 1337 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

SpeedFan 4.44 توسط این برنامه کوچک میتوانید از وضعیت اجزای درون کیس مطلع شوید، نمایش دمای CPU ، دمای Mother board ، دمای Hard Disk ، سرعت چرخش فن های سیستم و … از کارایی های این برنامه است، این برنامه همچنین متناسب با دمای سیستم سرعت چرخش فن ها را تغییر میدهد تا دمای قطعات همواره در حد استاندارد باقی بماند؛ برخی از عملکرد های این برنامه بستگی به سخت افزار شما دارد و تنها در صورتی که قطعه سخت افزار دارای آن ویژگی باشد آن را نمایش میدهد.

 

rezakh بازدید : 1454 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (1)

Beauty Guide 1.3.1 نرم افزاری کارآمد و بسیار مفید برای ترمیم و رتوش تصاویر دیجیتالی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را به راحتی و در چند کلیک ساده ترمیم و رتوش کنید و تمام خراش ها و معایب آن را که در اثر گذرزمان زیاد و دیگر علل ها رخ داده است را بازسازی کنید ، شما می توانید در این نرم افزار از لوازم آرایشی به طور کامل بهره ببرید و از این طریق می توانید حتی عکس های سیاه و سفید خود را به عکس های رنگی زیبایی تبدیل کرده و یک عکس منحصر به فرد تولید کنید.

 

rezakh بازدید : 2019 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

AMS Software Framing Studio نام برنامه ای است که به شما اجازه می دهد تا فریم های گوناگونی (۱۵۰ فریم) را بر روی عکس های دیجیتال خود قرار دهید و جلوه آنها را زیبا تر از قبل به نمایش در آورید . این نرم افزار با استفاده از محیط کاربری خود این امکان را می دهد تا به سادگی و سرعت هر چه تمام تر افکت های مورد نظرتان را بر روی تصاویر ایجاد کنید .از دیگر قابلیت های مهم Framing Studio می تواند به امکان جدا کردن قسمت های دلخواه از تصاویر ، تغییر اندازه و چرخش عکس ها اشاره نمود .

 

rezakh بازدید : 1787 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Opera Mobile Web Browser 11.5.5 یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب می باشد که این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

قابلیت های نرم افزار Opera Mobile Web Browser 11.5.5 :
- افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا ۵۰% نسبت به ورژن قبلی
- پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
- فشردگی صفحه ها وب تا ۷۰% برای کاهش ترافیک
- پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
- اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
- ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
- قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
- قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های Android, Symbian, Windows Mobile
- پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
- امکان به روز رسانی
- و ….

 

rezakh بازدید : 1157 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

 

rezakh بازدید : 1630 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

رادیو در سراسر جهان علاقه مندان خاص خود را دارد زیرا تنوع پخش برنامه ها در آن بسیار زیاد است و برای همه ی سلیقه ها شبکه ای وجود دارد. البته امروزه با پیشرفت فناوری و وسایل ارتباطی دیگر نیازی نیست که افراد حتمآ یک گیرنده رادیویی داشته باشند تا بتوانند امواج آن را دریافت کنند بلکه فقط با اتصال به اینترنت و مراجعه به سایت های پخش رادیو آنلاین و یا استفاده از نرم افزارهای گیرنده رادیویی، می توانند با انتخاب کشور و شبکه مورد نظر خود به برنامه های پخش شده از سوی آن شبکه گوش دهند.
نرم افزار Radio Sure قادر است تا امواج رادیویی ایستگاه رادیویی موجود در سرتاسر جهان را که در اینترنت قرار دارند دریافت کند و نیز برنامه های پخش شده از آن ها را برایتان پخش کند. فقط کافیست که شما کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در میان لیست ایستگاه های رادیویی موجود آن کشور بر روی هر کدام از آن ها کلیک کنید که با اینکار پس از چند ثانیه برنامه های پخش شده از آن ایستگاه رادیویی به گوش می رسد. علاوه بر این شما می توانید موزیک های در حال پخش و به طور کلی صدای در حال پخش از شبکه مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف در فرمت MP3 ظبط کنید تا برای همیشه آن را در هارد کامپیوتر خود داشته باشید. همچنین این نرم افزار برای راحتی کاربران خود مشخصات کامل ایستگاه ها را به آن ها نشان می دهد که این مشخصات شامل: نام ایستگاه رادیویی ، کشور ، موضوع فعالیت ایستگاه رادیویی ، زبان ایستگاه و … می باشد با اینکار کاربران راحت تر می توانند شبکه ی رادیویی مورد نظر خود را پیدا کنند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی ایستگاه های رادیویی مورد نظر در قسمت علاقه مندی ها که با کمک آن سریعتر می توانید به ایستگاهای رادیویی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

 

rezakh بازدید : 1495 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

اولین برنامه کاربردی BitTorrent به زبان Python نوشته شد و source code آن با ورژن ۴٫۰ تحت لیسانس BitTorrent open source ارائه شد. تعداد زیادی از کلاینت‌ها (نرم افزارها) با زبان‌های مختلفی برای اجرا بر روی پلت فورم‌های مختلف، نوشته شده‌اند. BitTorrent پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند.

 

rezakh بازدید : 1570 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

 

rezakh بازدید : 1347 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار GameMaker Studio یکی از بهترین برنامه های ساخت بازی ها با کیفیت بالا می باشد که با ابزاری که در اختیار شما قرار میدهد می توانید سریع و ساده بازی های دلخواه خود را ایجاد و طراحی کنید ، قرار دادن پس زمینه ، گرافیک متحرک ، موسیقی و جلوه های صوتی و غیره از امکانات این برنامه ساخت بازی می باشد. Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند.

.
ویژگیهای نرم افزار GameMaker Studio 1.0.114 :
- ساخت بازی تحت وب توسط تنها با چند کلیک
- ساخت بازی برای iOS, Android, mac
- ساخت فایل اجرایی تحت ویندوز و مک
- توانایی کدنویسی و تغییر در کد
- و …

 

rezakh بازدید : 1786 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

EasyHDR PRO نرم افزاری حرفه ای برای پردازش تصاویر می باشد که می تواند عکس های HDR را تولید و به رنگ مطلوب در آورد. این نرم افزار قابلیت وارد کردن فرمت های مختلف عکس مانند JPEG, 24/48-bit TIFF و تمامی عکس های RAW را دارد و همچنین از عکس های HDR به شکل های Radiance RGBE یا ۹۶-bit TIFF که توسط دیگر نرم افزارهای پردازش تصاویر HDR تولید شده اند ، کاملا پشتیبانی می کند.
برای تولید عکس های تاثیرگذار و دراماتریک، همیشه لازم نیست از تعداد زیادی از عکس های ظاهر شده استفاده کنیم، گاهی اوقات ، تنها یک عکس نیز بسیار تاثیر گذار است. بدین دلیل است که easyHDR PRO به شما امکان پردازش یک عکس قابلیت LDR  را می دهد.

 

 

rezakh بازدید : 2102 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

امروزه در فضای سایبر برنامه هایی بیشتر موفق عمل می کنند که از ابتکار عمل و خلاقیت بیشتری بهره گیری نمایند، مرورگر معروف و خوشنام گوگل که Google Chrome نام دارد یکی از این نرم افزارهاست. Google Chrome مرورگر وب کدبازی است که طراحی بهینه و کمینه را با همراه فناوری پیشرفته همراه می سازد تا به شما امکان تجربه سریعتر، ایمن تر و ساده تر را ارائه نماید. این مرورگر از دسته ای جدید از نسل موتورهای جاوا اسکریپت (V8) استفاده می نماید که ازتمامی مفسرهای جاوا اسکریپت موجود سریعتر می باشند، این بدین معنی است که می توانید برنامه های کاربردی آژاکس گسترده ترو پیچیده تری با سرعت کمتر ونیز محدودیت های کمترایجاد نمایید. نکته دیگر در مورد این نرم افزار این است که کروم بر مبنای WebKit ساخته شده است ، بنابراین کاربران Google Chrome قادر خواهند بود تا از مزیتهاو قابلیتهای CSS3  که به وب کیت در هنگام انتشار اضافه می شوند، بهره ببرند . یکی از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار طراحی آن است که با استفاده از محیط کاربری ساده ای که در اختیار کاربر می گذارد این امکان را به وی می دهد تا بیشترین بهره ممکن را از فضای صفحه وبی که در مقابل دارد را ببرد. همچنین با ارائه تصاویر بندانگشتی از سایتهایی که بیشترین بازدید توسط کاربر را داشته اند نیز این امکان را می دهد تا بتوان براحتی و با سرعت بالا به سایتهای مورد علاقه خود دستیابی نمود. قابلیت دیگر این مرورگر این است چنانچه نمی خواهید ردپایی ار وبگردی شما در حافظه موقت مرورگر ثبت شود می توانید از حالت incognito نرم افزار برای وبگردی بصورت خصوصی یا به اصطلاح Private Browsing استفاده نمایید. همچنین در زمینه امنیت Google Chrome در صورت تمایل به باز نمودن وبسایتهایی که مشکوک به محتوای phishing، بدافزار ویا سایروبسایتهای مشکوک می باشند به کاربر هشدار می دهد تمهیدات امنیتی ویژه ای برای محافظت از حریم شخصی و رمزهای عبور و بطور کلی اطلاعات شخصی کاربران خود ارائه می نماید. منوی آدرس مرورگر هم این ویژگی را دارد که با تایپ تنها چندین حرف ، پیشنهادهایی را در مورد وبسایتهای احتمالی به ما ارائه می نماید.

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 2,462
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,150
  • بازدید ماه : 11,032
  • بازدید سال : 271,581
  • بازدید کلی : 4,882,364