loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1446 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
با ساعت ویندوز سیستم خود خداحافظی کنید.
محافظ صفحه نمایش Digital Clock 3D Screensaver لذت تماشای ساعت دیجیتالی سه بعدی را برای شما به ارمغان می آورد. این محافظ صفحه نمایش زیبای ساعت دیجیتال که به صورت سه بعدی بوده و دارای گرافیک بالایی می باشد. شما می توانید از این ساعت دیجیتال در دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده نمائید.
از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- محیط کاملاً سه بعدی اسکرین سیور
- دارای ۵ نمونه ساعت دیجیتالی
- گرافیک بالای محافظ صفحه نمایش

- و …

 

rezakh بازدید : 1232 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (1)
برنامه ساخت قالب وب سایت Artisteer  قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی و ساخت قالب و تمپلت های وب سایت می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه ایجاد وب سایت فوق العاده به دنبال الگوها و نقوش در عرض چند دقیقه، حتی بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد ویرایش گرافیکی یا HTML را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و … همه در عرض چند دقیقه، بدون فتوشاپ یا Dreamweaver و هیچ مهارت های فنی را می دهد. همچنین می توانید اقدام به ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger نمایید. ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار و …از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

 

rezakh بازدید : 1765 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

داشتن دسکتاپی زیبا در روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. از همین رو نرم افزارهای مختلف زیباساز دسکتاپ و ویندوز ساخته شده که هر کدام از انها قادرند تا محیط دسکتاپ را عوض کنند و به طور کلی باعث تغییر چهره ی ویندوز گردند. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید دسکتاپ خود را زیباتر کنید. Otaku Software DeskSpace نرم افزار مخصوص زیبایی دسکتاپ است. این نرم افزار محصول شرکت Otaku Software می باشد که پس از نصب دسکتاپ شما را تبدیل به یک مکعب ۳بعدی خواهد نمود که این مکعب ۶ سطح مختلف دارد. در واقع هر کدام از این سطح ها را میتوان به یک دسکتاپ مجازی تشبیه نمود که در ان پنجره های باز کامپیوتر شما قرار گرفته اند. شما با کمک این نرم افزار دیگر نگران افزایش تعداد پنجره های باز شده کامپیوتر نخواهید بود که در نوار Taskbar ظاهر می شوند زیرا می توانید هر تعداد پنجره را در یکی از سطح های این مکعب قرار دهید. مثلآ پنجره های کامپیوتر را در سطح بالای مکعب باز کنید و نیز نرم افزار مدیا پلیر را در سطح پایین مکعب. همچنین برای دسترسی به سطح های مختلف این مکعب می توانید به شکلی بسیار زیبا اینکار را انجام دهید زیرار این مکعب به صورت ۳بعدی است که این امر سبب شده تا وقتی شما موس را در جهات مختلف حرکت می دهد مکعب نیز بچرخد و سطح های مختلف ان که هر کدام مربوط به دسکتاپی مجازی است نمایان گردد. بعلاوه برای دسترسی سریعتر نیز می توانید از کلید های میانبری که در نرم افزار قرار دارد استفاده کنید. بعلاوه این نرم افزار به طور خودکار در هنگام بالا امدن ویندوز اجرا می شود تا تغییرات لازم را بر روی دسکتاپ انجام دهد. شما می توانید از این نرم افزار به صورت کاملا رایگان استفاده کنید زیرا نرم افزار نیاز به کرک ندارد.

 

rezakh بازدید : 1783 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.2528 نرم افزاری است که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت  تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید. هسته این محصول  از  یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

 

rezakh بازدید : 1899 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
SketchUp Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی برای ایجاد طرح های سه بعدی چند حالته ساختمانی می باشد. این نرم افزار قدرتمند که محصولی از غول دنیای اینترنت و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نرم افزار یعنی کمپانی Google می باشد به کاربران قابلیت های بسیار زیادی را در زمینه ایجاد محیط های مجازی سه بعدی ساختمانی می دهد. در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی ، ایجاد تغییرات و ویرایش مدل های سه بعدی نمایند. همچنین از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به توانایی های نظیر ایجاد طراحی های ۲ بعدی ، ساخت مدل های هوشمند با قابلیت ایجاد نماها و زاویه های مختلف و … اشاره نمود.

 

rezakh بازدید : 1377 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نیم توانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند.
Alarm Clock Pro نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به توانایی ارسال پیغام های متنی در زمان های تعیین شده به گوشی های تلفن همراه ، پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، Fade نمودن و توقف فایل های صوتی و تصویری در حال پخش ، ( از این ویژگی بیشتر می توان برای شنیدن موسیقی قبل از خواب بهره برد تا بعد از مدتی صدای در حال پخش متوقف شود )، باز نمودن برنامه و یا سند های متنی در زمان تعیین شده ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند snooze و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Josh Hague & Koingo Software می باشد.

 

rezakh بازدید : 1666 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Sandboxie از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی جهت حفاظت مرورگرهای وب و یا اجرای نرم افزار در محیط مشکوک و غیر قابل اطمینان میباشد .
جعبه شنی یا Sandbox به روشی گفته میشود که بخواهیم توسط یک لایه حفاظتی از نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به کل سیستم جلوگیری نماییم و یا مایل باشیم فعالیت مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد . به طور مثال ممکن است به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا میتوانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال به بسیاری از سایتها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در سیستم ، محدود به همان محیط جعبه شنی خودمان میگردد .
ساخت محیط مجازی از تکنیکهایی میباشد که پس از موفقیت نسبی در پاره ای از نرم افزارهای امنیتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه بوده است به صورتی که حتی در در برخی از اینگونه نرم افزارها تمام قسمتهای حساس نظیر رجیستری ، استارت آپ و حتی هسته سیستم عامل را شامل گردیده است . در تکنیک کلیه تغییرات مخرب در محیط مجازی را میتوان به سهولت با حذف کلیه قسمتهای شبیه سازی شده حذف نمود و درست مشابه حالتی را در نظر گرفت که این تغییرات به ویندوز ( یاسیستم عامل دیگری ) اعمال گردیده باشد .
استفاده از تکنولوژی Sandbx پس از ارائه مرورگر وب از جانب Google و  و تبلیغات گسترده بر سر زبانها افتاد ولی بسیار پیشتر از آن نرم افزاهای معروفی چون Deep Freeze و آنتی ویروس معروفBitDefender نیز از آن استفاده کرده بودند .
البته در Sandboxie جهت امنیت بیشتر از هر دو روش محیط مجازی و ذخیره تغییرات تواما استفاده میگردد و حتی تغییرات اعمال شده به محیط مجازی نیز ثبت میگردد و قابل باز گشت است .

برای استفاده از Sandboxie تنها کافی نرم افزار مورد نظر و یا مرورگر مورد نظرمان رااز طریق مسیر موجود در نرم افزار اجرا نماییم. در زمان اجرا کوچکترین تفاوتی از نظر سرعت و کیفیت در نرم افزار و یا مرورگر وب مشاهده نخواهد شد ولی کنترل کامل توسط Sandboxie همواره امکانپذیر خواهد بود . همچنین در Setting و یا تنظیمات Sandboxie امکانات کاملی جهت تنظیمات بسیار پیشرفته در نظر گرفته شده است که توسط آنها میتوان سطح دسترسی موارد زیر کنترل SandBox را تنظیم نمود . که البته توصیه میشود در صورت عدم آشنایی کامل با آنها از تغییر آن خودداری گردد.

 

rezakh بازدید : 1545 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Defraggler 2.04.297 نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد است . با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .
یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بر بقیه رغیبان این است که ، اغلب نرم افزارهایی که عمل یکپارچه سازی را انجام می دهند همه درایو را با هم یکپارچه می کنند که بسیار زمانبر است . در صورتیکه با این نرم افزار می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید. مثلا شما یک درایو را یکپارچه کرده بودید ولی فایل تازه ای در ان کپی کرده اید اگر بخواهید با ویندوز یکپارچه سازی کنید باید کل درایو را دیفرگمنت با یکپارچه کنید ولی این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی همان فایل یا فولدر را به تنهایی دارد.

 

rezakh بازدید : 1704 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تماشای ماهی ها چقدر می تواند در آرامش بخشیدن به انسان ها کمک کند. همه ما دوست داریم زیباترین ماهی ها را با زیباترین آکواریوم در محله زندگی خود داشته باشیم و از تماشای رقص آن ها در آب لذت ببریم. اما خوب به دلایل مختلف این امکان شاید وجود نداشته باشد. خوب چاره ای دیگر ما پیش روی شما قرار می دهیم. با دانلود یک محافظ صفحه نمایش با یک تیر چند نشان را بزنید. از تماشای ماهی های زیبا در آکواریوم مانیتور خود لذت ببرید و از سوختن پیکسل های مانیتور خود جلوگیری کنید.
این محافظ صفحه نمایش که Dream Aquarium Screensaver نام دارد با محیط گرافیکی فوق العاده زیبا ماهی هایی فوق العاده را به حرکت در آورده و باعث ایجاد لحظاتی آرامش بخش با تماشای رقص ماهی ها می گردد. این آکواریوم به صورت کاملا سه بعدی بوده و در همه جهات ماهی ها و متعلقات درون آکواریوم را به نمایش درمی آورد ، همه این زیبایی ها با صداهای قطرات آب زیبایی دوچندانی پیدا می کند.

 

rezakh بازدید : 2063 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند.

ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید.

 

rezakh بازدید : 1324 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Web Calendar Pad برنامه ای است که می توانید ازآن برای تقویم های ماهانه مصور استفاده نمایید، که می توانند به عنوان تقویم های دیواری به نظر برسند و حتی می توانید آنها را بصورت خودکار برروی وبسایت، یا فایل منتشر نموده و یا حتی چاپ نمایید. این نرم افزار ، عالی برای محل کار، مدارس، باشگاه ها، سازمانها و حتی تقویمهای شخصی می باشد. این نرم افزار به شما کمک می نماید تا یک تقویم مصور HTML بسازید. Web Calendar Pad این امکان را برای شما فراهم می آورد تا  حتی بدون داشتن هیچ دانشی از HTML‌ برای ساختن، انتشار و بروزسانی رویدادهای تقویمهای آنلاین ، تنها در عرض چند دقیقه تقویم مورد نظر خودرا ایجاد نمایید. هیچ نیازی به درگیر شدن با کدهای HTML‌ نخواهید داشت، تنها کافی است تا ضاهری را که دوست دارید تقویم شما داشته باشد را از میان لیست بزرگی از نمونه های انتخاب نموده و یا به آسانی ظاهر دلخواه خودرا که می تواند شامل تصاویر، پس زمینه ها و فونتهای دلخواه باشد را ایجاد نمایید .

 

rezakh بازدید : 1448 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

برای پخش فایل های صوتی و تصویری امروزه بسیاری از نرم افزارهای پخش کننده را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به پخش و اجرای فایل های مختلف صوتی و تصویری در فرمت های گوناگون می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها از فرمت های خاصی پشتیبانی می کنند و جهت اجرای دیگر فایل ها با فرمت های دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود. همچنین بسیاری از این نرم افزارها برای اجرای فایل های تصویری ای در آن ها از Codec ها استفاده شده است ، نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی مختلف دیگر مثل ابزارهای Codec را دارا می باشند. به عنوان مثال Windows Media Player سیستم عامل ویندوز در دسته این گونه نرم افزارها می باشد که نیاز به نصب برنامه های جانبی دارد.
MEDIA Revolution همان طور که از نامش مشخص است نرم افزاریست که یک انقلاب در پخش فایل های چندرسانه ای می باشد. به کمک این برنامه می توان فایل های مختلف صوتی و تصویری را با انواع فرمت ها و کدک ها پخش و اجرا نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت IN MEDIA KG می باشد.

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,727
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 13,415
  • بازدید ماه : 10,297
  • بازدید سال : 270,846
  • بازدید کلی : 4,881,629