loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1436 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

JetAudio تنها یک پخش کننده چندرسانه ای ساده  نیست بلکه ترکیبی یکپارچه  ازابزارهای فشرده و دقیق می باشد که نه تنها قابلیت پخش فایلهای صوتی و ویدئویی با فرمتهای مختلف را بدون نیاز به نصب نرم افزار یا کدک جانبی برای پخش آنها دارا می باشد، بلکه علاوه بر این ها قابلیتهای دیگری مانند رایت سی دی، ضبط صدا از منابع مختلف، تبدیل فرمتی های صوتی به فرمتهای دیگر، و … دارا می باشد. همچنین می توانید با استفاده ازویژگی JetCast که توسط JetAudio فراهم شده است، پخش (Broadcast) اینترنتی خود را بسازید. پخش تمامی فرمتهای معروف و اصلی و دیسک های نوری با فرمتهای مختلف مانند WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و فایلهای ویدئویی با هر فرمتی ، سی دی های صوتی و تصویری متعدد با بهترین کیفیت ممکن و بدون نیاز به نصب هر گونه کدک و نرم افزار جانبی برای پخش ، تبدیل میان فرمتهای صوتی مختلف، ضبط صدا بصورت آنالوگ  و ذخیره به فرمتهای مختلف مورد پشتیبانی توسط نرم افزار،از دیگر قابلیتهای این پخش کننده چندرسانه ای می باشد. ویژگی انتشار (Broadcast) اینترنتی با استفاده از JetCast، پلاگین های ویژوال سازی مانند Sound2Vision ویرایش برچسب برای فایلهای MP3, OGG, WMA، افکتهای صوتی متعدد مانند wide, reverb, x-bass، خروجی صدای چندکاناله، کنترل سرعت پخش صدا، ویژگی Crossfading  برای انتقال روان میان دو آهنگ در حال پخش، واسط کاربری قابل پوسته گذاری، نمایش متن آهنگ بصورت همزمان (karaoke) برای فایلهای MIDI  و  MP3 و نیز نمایش زیرنویس فیلمها با فرمتهای مختلف از دیگر قابلیتهای نرم افزار پخش کننده چندرسانه ای قدرتمند JetAudio می باشد.

 

rezakh بازدید : 1327 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Frame Photo Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت قاب عکس های دیجیتالی که شما را قادر به گرفتن عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود و همچنین ویرایش، چاپ و دستکاری عکس های دیجیتال برای بهبود کیفیت عکس می سازد. Frame Photo Creator با در اختیار داشتن یک ویرایشگر عکس به شما کمک می کند تا برخی از ویرایش های ساده تصاویر نظیر تنظیم رنگ و وضوح، چرخاندن و بریدن بخش های دلخواه را به سادگی انجام دهید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Odin Frame Photo Creator 6.5.5 :
- داشتن حالت عکس و حالت دوربین دیجیتال
- شامل هزاران قاب و  اضافه کردن فریم های شخصی خود
- اضافه کردن صورت خنده دار به عکس
- اضافه کردن پس زمینه برای عکس
- قابلیت ویرایش عکس در بسیاری از زمینه ها مثل تغییر رنگ، تغییر مکان
- وارد کردن قاب، عکس ، عکس پس زمینه
- تغییر و به تعیین اندازه عکس قبل از چاپ
-  قابلیت ذخیره عکس ها
- قابلیت چاپ عکس ها
- استفاده آسان از نرم افزار
- و …

 

rezakh بازدید : 1613 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Internet Download Accelerator برنامه ای بسیار قدرتمند برای مدیریت دانلود های شما، این نرم افزار با محیطی بسیار ساده و در عین حال قدرتمند میتواند سرعت دریافت فایلهای شما را تا ۵۰۰% افزایش دهد. این برنامه با تکنولوژی خاص خود میتواند فایلها را به تکه های کوچکی تبدبل کند و هر تکه را به صورت مجزا شروع به دانلود کند که این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود میباشد. و همچنین با اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا میبرد. که میتوانید به راحتی از پروتکل های Http ، Https ، Ftp به راحتی و با سرعت بالا فایل دریافت کنید. این نرم افزار قدرتمند قابلیت دریافت پوسته برای زیبا ترشدن محیط نرم افزار و همچنین قابلیت سفارشی شدن و دریافت پلاگین برای برنامه میباشد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. این نرم افزار قابلیت همگام سازی با انواع مرورگرهای موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و… میباشد. قابلیت مهم دیگر این نرم افزار سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی میباشد که شما میتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کرده که تمام منوها، پیغامها و … را به صورت فارسی مشاهده نمایید. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

 

rezakh بازدید : 1583 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Speed MP3 Downloader نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمینه ی جستجوی آهنگ در دنیای اینترنت می باشد. توسط این نرم افزار می توانید آهنگ مورد نظر خود راذخیره کنید و یا حتی به صورت آنلاین گوش دهید. با Speed MP3 Downloader می توانید همیشه لیست آهنگ های داغ و روز دنیا را در کامپیوتر خود داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی حرفه ی و پیشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ مانند مثال ،رپ ،پاپ ، کلاسیک انجام دهید و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست یابید.Speed MP3 Downloader را دریافت نمایید تا قابلیت های فراوان و پیشرفته ی آن را خود ببینید و از آنها لذت ببرید.

 

rezakh بازدید : 1431 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

Image for Windows نرم افزاری قدرتمند جهت تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات موجود در هارد دیسک و سیستم عامل ویندوز می باشد که در هر زمان در هنگام بروز نقص در ویندوز و یا از بین رفتن اطلاعات می توانید اقدام به بازگرداندن اطلاعات پشتیبان گیری شده کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز نیز می باشد. این نرم افزار از ویندوز قابل اجرا بر روی سیستم عامل و داس یا لینوکس و هر پارتیشن و درایوهای شبکه نسخه پشتیبان تهیه می کند.

 

rezakh بازدید : 1505 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Wise Registry Cleaner 7.13 نام نرم افزاری مخصوص محصول این شرکت برای بهینه سازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز می باشد. وقتی مدتی از کارکرد ویندوز گذشت ، نصب و حذف نرم افزارها و بسیاری از فرایندهای دیگر باعث به وجود آمدن فایل های ورودی زاید و نامعتبر در رجیستری ویندوز خواهد شد. این ورودهای نامعتبر باعث کاهش سرعت سیستم ، هنگ کردن و قفل شدن ویندوز بدون دلیل خاصی و دریافت خطاهای بی جا و… خواهد شد. برای رهایی از این مشکلات به Wise Registry Cleaner احتیاج پیدا خواهید کرد. این نرم افزار با بهینه سازی و تمیز کردن رجیستری در نهایت به بهبود عملکرد سیستم منجر خواهد شد. با اسکن قدرتمند این نرم افزار تمامی مشکلات حل خواهد شد و سپس میتوانید با چند کلیک ساده و فقط دستور دادن مشکلات را حل کنید. امکان گرفتن نسخه پشتیبان از بخش رجیستری میتواند بسیار موثر باشد در مواقعی که رجیستری در وضع نامطلوبی به سر می برد ، این امکان وجود خواهد داشت که فایل پشتیبان رجیستری را جایگزین نمایید تا مثل روز اول بدون دردسر باشد.

 

rezakh بازدید : 1293 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

rezakh بازدید : 1234 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Maxthon 3.3.7.2000 Final:
- قابلیت Tabbed Browsing
- کنترل توسط حرکت ماوس
( با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف میتوانید فرمان های مختلفی اعمال کنید)
- قابلیت ویژه Drag & Drop
- حذف تبلیغات اینترنتی
- نرم افزار RSS خوان
- پشتیبانی از برنامه های جانبی Internet Explorer
- نوار ابزار خاص خارجی
- پشتیبانی از پوسته های مختلف

 

rezakh بازدید : 1553 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

jetVideo یک نرم افزار کاربردی می باشد که برای مشاهده آسان فیلم ها در یک محیط دلپسند طراحی شده و همچنین به شما امکان تبدیل فیلم مورد نظر به فرمت دلخواه را نیز میدهد. همچنین با استفاده از آن می توانید به فیلم خود افکت های صوتی اضافه کنید. در ضمن این نرم افزار از پخش زیرنویس و فیلم به طور همزمان پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ویرایش تگ فایل های تصویری، قابلیت کنترل از راه دور، داشتن محیطی جذاب، کنترل سرعت فیلم، اکولایزر و … اشاره کرد. جالب است که بدانید این نرم افزار یکی از محصولات شرکت معروف JetAudio می باشد.

 

rezakh بازدید : 1205 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نام Photo Dvd Maker Professional میتواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود.

 

rezakh بازدید : 1611 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

طراحی صفحات وب امروزه به عنوان یک شغل در آمده است و جدای از جذابیت کاری برای بسیاری از افراد به عنوان حرفه ای که از آن درآمد کسب می کنند تبدیل شده است. در طراحی یک صفحه وب طراح بسته به هدف و موضوع کارش تمامی آنچه در مغزش ترسیم می کند به روی کدهای برنامه نویسی آورده و حاصل را به صورت یک صفحه وب به نمایش در می آورد. یکی از مواردی که تقریبا در تمامی صفحات وب سایت ها از آن بهره برده می شود دکمه ها و یا همان منوهایی هستند که در یک روز کاری با انواع متنوعی از آن ها رو به رو می شویم. این منوها که به شکل های مختلف طراحی می شوند برای زیبایی یک سایت و البته دسترسی سریع تر کاربر به اجزای وب سایت اهمیت زیادی دارند. طراحان وب معمولا از نرم افزارهای گرافیکی استفاده کرده، طرح را به صورت عکس تهیه می کنند و سپس با استفاده از کدهای برنامه نویسی از آن ها منوهایی جذاب را درست می کنند. اما این کار همیشه زمان بربوده ضمن این که علاوه بر دقت بالا در طراحی نیاز به هنر و قدرت طراحی نیز دارد. اما برای آنان که کار طراحی وب سایت ها را دنبال می کنند و به نوعی به آن وابسته شده اند نرم افزارهایی وجود دارد که تا حد زیادی به آن ها کمک می کند بدون درد سر و در سریع ترین زمان منوهایی جذاب و زیبا را پدید بیاورند. این نرم افزار با محیط طراحی بسیار ساده ابتدا منوها را خلق کرده و سپس کدهای مربوط را تولید می نمایند.  یکی از این دسته نرم افزارها که ناشناخته باقی مانده اما قابلیت های آن کمتر از ابزارهای مشابه نیست All Web Menus Pro نام دارد. نرم افزاری بسیار جالب با قابلیت های فراوان و البته صدها طرح آماده برای منوها در طرح ها و شکل های مختلف که کار یک طراح را بسیار آسان خواهد کرد. All Web Menus Pro علاوه بر محیط کاربری جذاب و سهولت در استفاده ، قابلیت های فراوان دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان سازگاری کامل با مرورگرهایی نظیر  IE8 . Google Chrome را نام برد. ۵۰ توسعه و طرح جدید به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است. نکته بسیار مهم در مورد این نرم افزار طرح ها و قالب منوها است که کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر طراحی شده اند و بسیار از آن ها را می توان برای اولین بار مشاهده نمود.

 

rezakh بازدید : 1436 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

این نرم افزار که PCBoost نام داره اصلیترین کارش این است که سرعت ویندوزتون رو افزایش میده اگه شما برای مدت زیادی از یک ویندوز استفاده کنید در اثر تغییراتی که در این سیستم عامل توسط نرم افزارهای مختلف شکل میگیره سرعت اون بشدت کم خواهد شد این کاهش سرعت بیشتر بخاطر تغییرات بوجود آمده در رجیستری ویندوز است.
به هر حال و بهر دلیلی این کاهش سرعت بسیار خسته کننده خواهد بود برای حل این مشکل نرم افزار PCBoost رو میتونید استفاده کنید بعضا در اثر استاندارد سازیهای صورت گرفته توسط این نرم افزار سرعت سیستم عامل از سرعت اولیه هم امکان دارد بیشتر شود!

با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمیتوانستید اونها رو تغییر بدید و حتی فکرش رو هم از سرتون بگذرانید شما حتی میتونید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز رو عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم بهتر حال این نرم افزار سیستم شما رو از هر نظر ارتقاع میده و ابعاد جدیدی از سیستم عامل ویندوز XP رو به شما نمایش میدهد.

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 465
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,155
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,843
  • بازدید ماه : 11,725
  • بازدید سال : 272,274
  • بازدید کلی : 4,883,057