loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1265 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جدید دانلود عکس فیلم اهنگ از هر سایتیExtreme Picture Finder v3.27

Extreme Picture Finder v3.27:این نرم افزار یکی از جدیدترین نر افزار های است که کاربرد زیادی دارد.ابا این نرم افزار میتوانید سایت هایی که نمیتوانید عکس ویا در بعضی های فیلم یا موزیک دانلود کنید این نرم افزر این امکان را به شما میدهد که اول میتوانید سرچ کنیند برا دانلود هر عکسی دوم این که میتوانید سایت مورد نظر را وارد کرده و عکس آن سایت یا موزیک یاو یدئو را دانلود کنید.این نرم افزار با حجم کم  و کارایی بالا کاربران زیادی را به خو جلب کرده است.

rezakh بازدید : 1666 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Google Chrome logo

اگر پست های قبلینامن دانلود را مشاهده کرده باشید ما نسخه های قبلی مرورگر گوگل کروم را جهت دانلود قرار داده بودیم .این نرم افزار معروف یک مرورگر از شرکت گوگل می باشد که دارای طراحی ساده بوده و از تکنلوژی های جدید در باز کردن صفحات و… استفاده می کند . Google Chrome بسیار پر سرعت بوده و صفحات وب را با سرعت خیلی بالا بارگذاری و نمایش می دهد ؛ همچنین از ویژگی های بسیار عالی این مرورگر می توان به امن بودن اشاره کرد , گاهی اوقات برخی از صفحات وب می توانند مخرب باشند بطوری که شاید آنتی ویروس نصب شده روی سیستم هم نتواند از آن جلوگیری کند با این حال استفاده از یک مرورگر امن بسیار قابل اهمیت می باشد .از دیگر ویژگی های این مرورگر قدرتمند می توان به سفارشی بودن محیط آن اشاره کرد که می توانید به راحتی ظاهر آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید . در نسخه جدیدی که هم اکنون سایت نامن دانلود برای شما آماده نموده است ویژگی های جدیدی گنجانده شده که با دانلود و نصب آن می توانید از آنها استفاده کنید  .لینک دانلود در ادامه مطلب .

 

rezakh بازدید : 1824 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (1)

IDM

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از 200000 کاربر ثبت شده و در سراسر جهان از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد . IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار ها مشابه که قبل از شروع دانلود فایل را تکه تکه می کند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت file ها را تکه تکه می کند و  دانلود هر قسمت را به طور جدا گانه انجام می دهد .این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت فایل خواهد شد .و همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شد بدون نگرانی می توانید ادامه ی فایل را بعد از برقراری ارتباط مجدد دریافت کنید. شما از طریق این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را دانلود کنید.

 

rezakh بازدید : 1327 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

USB Guardian 2.3 DC 12.10.2012 برنامه ای است که به شما کمک می کند که سیستم خود را از ویروسی شدن از طریق UsB محافظت کنید و از ورود ویروس هه و کرم هایی نظیر Conficker به کامپیوتر خود جلوگیری کنید . این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با خیال راحت به اشتراک گذاری فایل ها ، تصاویر ، فیلم ها و موزیک از کامپیوتر به یو اس بی خود بپردازید و از جهت ویروسی شدن سیستم خود نگرانی ای نداشته باشید.کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. یو اس بی گاردین به طور مداوم در پس زمینه ی کامپیوتر اجرا می شود و امنیتی قدرتمند را از جهت جلوگیری از ویروس های USB برای شما به ارمغان می آورد.

rezakh بازدید : 2298 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

نرم افزار مشاهده 1200 کانال تلویزیونی از طریق اینترنتSuperInternetTV7.11

 

نرم افزار SuperInternetTV7.11 نرم افزاری کار امد برای دیدن حدود 1200 کانال از تلویزیون های مختلف کشور های مختلف به صورت کاملا بی نظیر و با کیفیت از طریق اینترنت حتما پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو دانلود کنید + این که در سایت های دیگر این نرم افزار امکان وجودش هست اما کرک هست که نرم افزار رو تکمیل میکنه که ما اماده کردیم دانلود کنید این نرم افزار کم یاب رو لذت ببرید

rezakh بازدید : 1470 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود VSO Downloader Ultimate v2.7.2.0 – نرم افزار دانلود خودکار ویدیو کلیپ در وب سایت ها

 

نرم افزار VSO Downloader به طور اتوماتیک ویدیو کلیپ های درون هر وب سایت را که در مرورگر شما باز است را تشخیص داده و سپس به دانلود آن ها خواهد پرداخت. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و تنها کافیست که نرم افزار را فعال کرده و فیلم مورد نظر خود را در حال پخش بگذارید، پس از تشخیص و شروع به دانلود شدن ویدیو کلیپ ها توسط برنامه، لیستی به شما نمایش داده می شود که حاوی نام، میزان پیشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر یک از فیلم ها می باشد. علاوه بر این شما می توانید کلیپ های دانلود شده را به فرمت MP3 (با کیفیت پایین، متوسط یا بالا) تبدیل نمایید. شما قادر خواهید بود تا ویدیو های سایت YouTube را در کیفیت HD و تنها با مشخص نمودن URL و مکان ذخیره سازی خروجی، به راحتی دانلود نمایید.

rezakh بازدید : 1922 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final محبوب ترین پیام رسان دنیا

Yahoo! Messenger کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

rezakh بازدید : 1463 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود انتی ویروس avast! Internet Security / Antivirus Pro- Free 7.0.1407 Final نرم افزار امنیتی قدرتمند اواست

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای  وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.
از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin  می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

rezakh بازدید : 1795 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

real player یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از ۳۲۰۰ ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.

گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فرمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فرمت از اصلی ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

rezakh بازدید : 1568 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!شمامیتوانیداین نرم افزارراازنامن دانلوددریافت کنید.

rezakh بازدید : 1359 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت های کلیدی Google Earth :
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.شماهمواره میتوانیداین نرم افزارراازنامن دانلوددانلودکنید.

rezakh بازدید : 1624 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

برخی از ویژگی های نرم افزار:
- ActionScript 3.0 : نسخه ی ۳٫۰ از اکشن اسکریپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید
- Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزایش میزان امنیت
- Display API : نمایش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
- Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه
- External API : توابع API خروجی
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگیر تر
- پشتیبانی Input Method Editor یا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و . . .

rezakh بازدید : 1534 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

- امکان دسته بندی و اضافه کردن دوستان به لیست ID ها

- کم هزینه بودن مکالمه های تلفنی

- رایگان بودن چت های صوتی و تصویری

- ایجاد کنفرانس های صوتی با مردم کشور های مختلف

- کیفیت و وضوح بسیار بالا صدا

- قابلیت مشاهده کاربران از طریق WebCam

- دارای Fire Wall بسیار قدرتمند

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب سون

- و . . .

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,357
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 13,045
  • بازدید ماه : 9,927
  • بازدید سال : 270,476
  • بازدید کلی : 4,881,259