loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 4264 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

کالکشن جدیدترین بازی ها و نرم افزار های اندروید شهریور 94

دانلود کالکشن جدیدترین بازی ها و نرم افزارهای اندروید شهریورماه

ازاین پس میتوانید در مینی فایل مجموعه ای از جدیدترین بازی ها و نرم افزار های اندروید را به صورت یک جا و در یک فایل زیپ هرماه به صورت رایگان دانلود کنید.امروز کالکشن جدیدترین ورژن بازی و نرم افزار اندروید رو برای شهریور ماه با حجم 2786 مگابایت برای دانلود قراردادیم و امیدواریم مورد پسند کاربران گرامی قرار بگیرد.برای مشاهده لیست بازی ها و نرم افزار ها به ادامه همین مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1404 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (1)

دانلود Dominoes v1.0.33 Ad-Free بازی فکری اندروید

جدیدترین نسخه کرک شده و بدون تبلیغات بازی Dominoes v1.0.33  

دانلود Dominoes v1.0.33 Ad-Free بازی فکری اندروید

Dominoes v1.0.33 جدیدترین نسخه از بازی پرطرفدار و سرگرم کننده برای پلتفرم اندروید است که کاربران بسیار زیادی دارد و توانسته رکورد 10 میلیون بار دانلود را در گوگل پلی به جای بگذارد و امتیاز بسیار عالی 4.1 از 5 را به ثبت برساند.این بازی دو حالت تک نفره و دو نفره دارد که درادامه به ویژگی ها و نمایش تصاویری از محیط بازی میپردازیم...

rezakh بازدید : 1583 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جدید جنگی اندرویدReturn To Castle

Return To Castle

 این بازی  یکی از معروف ترین بازی های کامپیوتر است که تازه نسخه اندروید آن آمده است.
در این بازی شما در داخل قلعه بزرگی در آلمان به جنگ با نازی ها میپردازید. اما پس از مدتی پیشروی در بازی متوجه میشوید که نیروهای اهریمنی در این بازیهم پدید می آیند.
 در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1458 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود  بازی Darkness Reborn 1.2.2 Android

Darkness Reborn یک بازی جنگی در کیفیت عالی میباشد.در این بازی باید با نیروهایی به نبرد بروید که از تاریکی آزاد شده اند.
شما باید همه این نیرو ها را شکست بدهید و  شوالیه تاریکی را بکشید تا روشنایی به جهان بازگردد. حتی میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستانتان رقابت کنید. این بازی نیز به صورت آنلاین میباشد.در ادامه میتوانید بازی را دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1936 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی مبارزه با فراکتال Fractal Combat X v1.4.11.3

بازی Fractal Combat X از سری بازی های مبارزه ای است که شما در این بازی هدایت جتی را به عهده دارید که با دشمنان خود مبارزه میکنید.سازندگان این بازی با شبیه سازی محیط یک جت جنگنده حس واقعی پرواز را به وجود اورده اند و با گرافیک سه بعدی و گیم پلی فوق العاده حس هیجان را به کاربر میدهد.این بازی محیط بسیار ساده ای دارد و کار با ان برای کاربر بسیار ساده و لذت بخش خواهد بود.در ادامه  به برخی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی اشاره خواهیم کرد پس باما همراه باشید.

rezakh بازدید : 2291 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (1)

Android Car Game

 

 

برای این زمان از سایت نامن دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده MUTANT ROADKILL را برای شما فراهم نموده ایم. در این بازی شما نقش راننده ماشینی را برعهده دارید که در جاده با موانع و خطرات زیادی مواجه است و باید ان را تا به کمک امتیازات و افزایش دهنده های قدرت به خط پایان برسانید . دارای گرافیک بالایی می باشد و با اگثر دستگاه های اندروید سازگاری دارد . لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

rezakh بازدید : 1293 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
Android Converter v1.11.0210 یک نرم افزار جدید و بسیار کارآمد برای کاربران سیستم عامل محبوب آندروید می باشد ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت های قابل پخش در این سیستم عامل تبدیل نمایید ، آندروید از چند فرمت تصویری و صوتی پشتیبانی می نماید و شما برای پخش فایل هایی که در کامپیوتر خود دارید ملزم به تبدیل آنها به فرمت های تعریف شده آندروید هستید حال اگر می خواهید چنین کاری را انجام دهید Android Converter این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد ، این نرم افزار دارای سرعت و دقت بسیار بالایی در امر تبدیل می باشد و می تواند فایل ها را در کم ترین زمان ممکن به فرمت های قابل پخش در آندروید تبدیل نماید

 

rezakh بازدید : 2167 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (1)

                      عکس

 

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال ۲۰۱۱ به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 2,747
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,435
  • بازدید ماه : 11,317
  • بازدید سال : 271,866
  • بازدید کلی : 4,882,649