loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 2017 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

یاهو مسنجر

Yahoo Messenger نام نرم افزاری معروف و پر استفاده می باشد که معمولا روی 99% از سیستم های کاربران نصب می باشد . این مسنجر معروف از شرکت یاهو سالهاست کاربران مختلف برای چت کردن از ان استفاده می کنند. در این پست جدید سایت نامن دانلود نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید این نرم افزار را برای شما فراهم نموده ایم. با نصب این نرم افزار می توانید با اندروید خود به تمام دوستانتان در یاهو مسنجر دستیابی داشته باشید و با انها چت کنید. همچنین دارای پلاگین هایی برای ارسال وبکم و… نیز میباشد .علاوه بر این تمام شکلک های یاهو مسنجر را دارا می باشد و می توانید از تمام امکانات نسخه ویندوزی این نرم افزار بر روی اندروید خود استفاده کنید. لینک دانلود در ادامه مطلب .

 

rezakh بازدید : 1738 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

Trillian از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای انواع سیستم عامل هاست که امروز جدیدترین نسخه ی اندرویدی آن را برای شما کاربران قرار داده ایم .

در صورتی که از چند سرویس دهنده مختلف برای چت و گفتگوی اینترنتی استفاده می کنید به جای استفاده از چند نرم افزار می توانید از این مسنجر استفاده کنید و حساب های سرویس دهنده های Yahoo! ، Google Talk  ، Windows Live  ، Skype  ، ICQ  ، Jabber ، IRC را با این نرم افزار مدیریت کنید .

این مسنجر دارای محیط کاربری آسان و یوزرفرندلی است و قابلبت نصب پوسته های مختلف را داراست .

پیش نیاز : اندروید ۱.۶

 

Trillian Messenger For Android

 

rezakh بازدید : 1293 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

rezakh بازدید : 1448 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع , سبک , و آسان با پشتیبانی از پروتکل های زیادی میباشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای ایکونها , صدا ها و پلاگین ای رایگان زیادی میباشد و حجم و حافظه زیادی نمیخواهد و به راحتی نصب و استفاده میشود و نسخه پرتابل آن نیز به راحتی در یو اس بی USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب میباشد .

ویژگیهای کلیدی نرم افزار :
- سبک , سریع و کم حجم
- پشتیبانی از AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo
- داری بیش از ۳۵۰ پلاگین مختلف و رایگان
- رایگان و بدون محدودیت

 

rezakh بازدید : 1343 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

 

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.

rezakh بازدید : 1923 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final محبوب ترین پیام رسان دنیا

Yahoo! Messenger کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

rezakh بازدید : 1636 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
گفتگوی اینترنتی با سرعت و کیفیت بالا
امکان ارسال پیام کوتاه (اس ام  اس) بر روی موبایل
امکان مکالمه صوتی با هر نقطه از دنیا
امکان مکالمه تصویری با استفاده ار وبکم
امکان برقرار تماس های تلفنی از کامپیوتر
دارای میلیون ها کاربر
و...

rezakh بازدید : 1518 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

Pidgin نام نرم افزاری چند کاره برای ارسال پیام توسط نرم افزارهای ارتباط جمعی می باشد . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا توسط یک نرم افزار به تمامی سرویس دهندگان ارتباطات جمعی متصل شوید. این سرویس ها عبارتند از MSN, AIM,ICQ, Yahoo, IRC, Groupwise, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime and XMPP. شما توسط این نرم افزار می توانید همزمان در چندین سرویس مختلف لاگین باشید . از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را از سایر رقیبان مستثنا می کند این است که شما می توانید از تمامی امکانات یک مسنجر از هر سرویس دهنده ای به طور کامل استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی در این مورد نمی باشد. از ویژگی دیگر این نسخه می توان اشاره کرده که پرتابل می باشد و شما می توانید در مکان هایی همچون دانشگاه ها و یا ادارات که نصب نرم افزار های خاص محدود شده و یا اجازه نصب نرم افزار مسنجر ندارید را ، با خود حمل کرده و از دنیای ارتباطات لذت ببرید. .

rezakh بازدید : 2446 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (5)

تصویر

قابلیت های کلیدی نرم افزار Eset Smart Security Business Edition:
- دارای Firewall و Antispam جامع و کامل
- بهتر شدن محیط گرافیکی نرم افزار
- دارای 2 حالت عملیاتی مختلف برای کاربران معمولی و پیشرفته
- بهبود و خودکارسازی عملیات پاک کردن
- آپدیت های همیشگی
- تنظیمات Export / Import
- و ...

rezakh بازدید : 1683 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

 

 

ویژگی های کلیدی و جدید نرم افزار AIM Messenger 7.3.6.4  Final  :
- پشتیبانی انواع ویندوزها از جمله : سون
- امکان ارسال و دریافت پی ام
- امکان مشاهده افراد آنلاین در لیست دوستان
- امکان استفاده از مجموعه گیم های QQ که به تازگی به نرم افزار اضافه شده
- به اشتراک گذاری راحت تصاویر و فایلهای ویدیویی
- امکان چت صوتی و تصویری
- آرشیو کلیه پی ام های شما
- امکان نصب پلاگین بر روی نرم افزار

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 476
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,203
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,891
  • بازدید ماه : 11,773
  • بازدید سال : 272,322
  • بازدید کلی : 4,883,105