loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1614 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

window defender logo

Windows Defender نام نرم افزاری می باشد که به شما کمک میکند تا از سیستم خود در برابر خطرات محافظت کنید. این نرم افزار که بر روی ویندوز های XP بالا تر نصب می باشد دارای حجم کمی بوده و به آسانی بروز رسانی می شود همچنین تعداد بسیاری از مخرب ها  , Spyware ها و… را شناسایی و از بین می برد. این نسخه که هم اکنون برای شما فراهم نموده ایم برای ویندوز XP بوده و کاملا با ن سازگاری دارد. با استفاده از این نرم افزار امنیتی کاربردی در کنار دیوار آتش ویندوز امنیت سیستم خود را چند برابر کند. علاوه بر موارد ذکر شده ویندوز دیفندر در background ویندوز فعال می باشد و منابع کمی از سیستم را در بر می گیرد . لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

rezakh بازدید : 1651 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Comodo

امروزه با گسترش اینترنت و فعالیت و یا اموری که با اینترنت انجام میگیرند نیاز به نرم افزار های امنیتی نسبت به قبل حیاتی تر شده است؛ آنتی ویروس های مختلفی که روی سیستم خود نصب و راه اندازی می کنید در صورتی که دارای فایروال نباشند از ورود ویروس ها به سیستم نیز جلوگیری نمی کنند بلکه بعد از ورود ویروس یا دیگر برنامه های مخرب و پس از شناسایی ان عملیات پاکسازی را انجام می دهند . بنابر این برای اینکه از ورود انواع ویروس ها و برنامه های مخرب دیگر به سیستم خود جلوگیری کنید نیاز به یک فایروال نیز خواهید داشت.Comodo Internet Security نام نرم افزار و یا فایروال امنیتی قدرتمندی می باشد که با زیر نظر گرفتن ورودی ها و… از سیستم شما در برابر آلوده شدن محافظت می کند, در ادامه مطلب با برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار آشنا خواهید شد…

 

rezakh بازدید : 1824 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (1)

IDM

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از 200000 کاربر ثبت شده و در سراسر جهان از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد . IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار ها مشابه که قبل از شروع دانلود فایل را تکه تکه می کند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت file ها را تکه تکه می کند و  دانلود هر قسمت را به طور جدا گانه انجام می دهد .این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت فایل خواهد شد .و همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شد بدون نگرانی می توانید ادامه ی فایل را بعد از برقراری ارتباط مجدد دریافت کنید. شما از طریق این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را دانلود کنید.

 

rezakh بازدید : 1738 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

Trillian از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای انواع سیستم عامل هاست که امروز جدیدترین نسخه ی اندرویدی آن را برای شما کاربران قرار داده ایم .

در صورتی که از چند سرویس دهنده مختلف برای چت و گفتگوی اینترنتی استفاده می کنید به جای استفاده از چند نرم افزار می توانید از این مسنجر استفاده کنید و حساب های سرویس دهنده های Yahoo! ، Google Talk  ، Windows Live  ، Skype  ، ICQ  ، Jabber ، IRC را با این نرم افزار مدیریت کنید .

این مسنجر دارای محیط کاربری آسان و یوزرفرندلی است و قابلبت نصب پوسته های مختلف را داراست .

پیش نیاز : اندروید ۱.۶

 

Trillian Messenger For Android

 

rezakh بازدید : 1749 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دانلود آیکون های کریسمس Christmas Theme

 

در این پست از سایت نامن دانلود مجموعه ای از آیکون ها با موضوع کریسمس ( سال جدید ملادی ) را برای شما قرار داده ایم . این مجموعه شامل 12 آیکون گرافیکی می باشد که در 3 سایز و حجم متفاوت با توجه به سلیقه شما را شامل می شود . برای دانلود این آیکون های گرافیکی به مناسبت سال جدید میلادی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

rezakh بازدید : 1773 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Office 2012 PlanMaker Mobile دانلود  Office 2012: PlanMaker Mobile v1.0 rev 672.1015   نرم افزار آفیس مانند اندروید

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PlanMaker نام یک نرم افزار کاربردی است که از اندرویدها گرفته شده است . این نرم افزار میتوان گفت یک افیس به تمام معنا است که محیط این نرم افزار هم مانند آفیس ۲۰۱۲ است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت نامن دانلود دریافت کنید.

 

rezakh بازدید : 1778 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

AK Notepad دانلود نرم افزار  AK Notepad 2.4.4    یادداشت نویسی حرفه ای

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

یکی از نرم افزار هایی که میتوانید با آن قرارد داد ها و نکات مهم را در قالب یادداشت بنویسید AK Notepadنام دارد که این نرم افزار امکان یادداشت نویسی حرفه ای را برای شما فراهم میسازد . این نرم افزار به شما امکان میدهد در صورت لزوم یادداشت خود را به صورت پیامک بفرستید . همچنین امنیت یادداشت ها را برای شما فراهم میسازد . نرم افزار AK Notepad برای سیستم عامل اندروید بهینه شده است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت نامن دانلود دریافت نمایید.

 

rezakh بازدید : 1453 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

MyApps 6.8 168x300 دانلود برنامه MyApps 6.8 مدیریت اپ برای اندروید

پیش نیاز:اندروید ۱.۶ وبالاتر

این برنامه چندین کار مفید را با هم برای شما انجام می دهد از جمله نصب و لغو ومدیریت برنامه ها و پاک کردن کش وپسورد گذاری روی برنامه ها و…مدیریت دیتای بازی ها وبرنامه ها روی گوشی یا تبلت شما!

 

rezakh بازدید : 1603 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

بازی سرگرم کننده فرار مادربزرگ Angry Gran Run v1.0 – آندروید

در بازی جذاب و سرگرم کننده Angry Gran Run شما باید مادربزرگ را از دست یک دایناسور که در تعقیب او است فراری دهید و او را به مکانی امن ببرید. البته در حین راه موانع زیاد پیش روی شما میباشد. این بازی برای سیستم عامل Android 2.1 و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

 

 

rezakh بازدید : 1908 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی انجام ماموریت ۱۰۰Missions v1.6.1 – آندروید

در بازی Missions شما به عنوان یک مامور حرفه ای هستید و باید عملیات هایی که به شما داده میشود را انجام دهید. برای انجام ماموریت های خود باید معماهایی را حل کنید و بسیار مخفیانه ماموریت خود را انجام دهید. این بازی برای سیستم عامل Android 2.2 و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

 

rezakh بازدید : 1681 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس تیکه و کنایه مهر ۹۱

چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند…
اگر می خواهی زیبا ترین باشی
همیشه به من بگو دوستت دارم …!!
.
.
.
مشکل از جایی شروع میشه که …
دلتنگ کسی باشی که نیست،
حوصله کسی رو نداشته باشی که هست …
.
.

.
خوب که فکر می کنم
می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار
بیشتر میچسبد
تـــــا
عاشقانه های این عاشق های تو خالی !.
.
.
من خودم را به تو تقدیم کردم و تو مرا به هیچ فروختی …
چه معامله ی پایاپایی …
.
.

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 2,746
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,434
  • بازدید ماه : 11,316
  • بازدید سال : 271,865
  • بازدید کلی : 4,882,648