loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
yahyan بازدید : 1924 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (1)

آموزش قرار دادن عکس یک فرد در عکس های دیگر

Photoshop آموزش امروز درمورد قرار دادن عکس در کنار عکس های دیگر مثلا یه عکس یادگاری میگیرین با دوستاتون جای یکی از دوستاتون خالیه برای این که بتونین عکس دوستونم بزارین میتونید از روش های برش که در آموزش گفته میشه عکس دوستتونم کنار خودتون قرار بدین.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید.

yahyan بازدید : 2207 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش دانلود از فیسبوک

امرزوه شاید نتونید از شبکه های اجتماعی فیلم کلیپ عکس یا فایلی رو دانلود کنید برای همین برای شما این آموزشو گذاشتیم تا به راحتی بتونین از طریق 2 تا سایتی که به شما معرفی میکنیم شبکه ها اجتماعی به راحتی دانلود کنید.مخصوصا از فیسبوک که دغدغه بسیار زیاد کاربران میباشد.

yahyan بازدید : 2269 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (1)

آموزش پیدا کردن گوشی در حالت سایلنت با Ring My Droid

در این آموزش  قصد داریم نحوه پیدا کردن گوشی اندرویدی گم شده در حالت سایلنت را با استفاده از برنامه Ring My Droid به شما آموزش دهیم.براتون پیش اومده که گوشیتون رو سایلنته بعد گم میشه برای این که بفهمین کجاست زنگ میزنین تا از طریق صدای رنگتونش اونو پیدا کنین برای همین امروز برای شما نرم افزاریو برای دانلود گذاشتیم با آموزش کار با نرم افزارو که به راحتی گوشی گم شده خودتونو پیدا میکنید.

yahyan بازدید : 2373 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش باز گردانی ایمیل فرستاده شده

گاهی اوقات، ایمیل اشتباه اولی ایمیلی هست که دیگه فرستاده شده  و وارد اینباکس گیرنده میشه و ما ظاهرا نمی توانیم دیگر این ایمیل ارسال شده را برگردونیم.اما جی میل از مدت ها قبل در قسمت Labs خود این امکان را فراهم کرده بود که اگر متوجه اشتباهی در ارسال ایمیل شدیم، در کوتاه ترین زمان بعد از ارسال بتونیم، ایمیل را برگردونیم.ولی کاربران جی میل متوجه این ویژگی خوب نبودند حالا گوگل این ویژگی  را به صورت پیش فرض در قسمت تنظیمات عمومی جی میل قرار داده که آموزششو براتون گذاشتم.

yahyan بازدید : 2192 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش پیدا کردن مشخصات وموقعیت

آموزش امروز برای اون دسته از ادمایی هستن که خیلی دوست دارن از طریق IP مشخصات یک فرد رو به دست بیارند برای همین منظور آموزشی ساده و کاملا تصویری برای شما اماده کردیم تا راحت تر یاد بگیری استفاده کنید.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید.

yahyan بازدید : 1914 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش رفع باز شدن نرم افزار ها بعد از روشن شدن سیستم

آموزش رفع باز شدن نرم افزار ها بعد از روشن شدن سیستم شهریور 94

برای خیلی هاتون پیش اومده که وقتی سیستمتون رو روشن میکنین میبینین که نرم افزار های زیادی به صورت خودکار باز میشه و این مورد هم وقتتونو میگیره هم باعث میشه یه خورده اعصابتون خورد شه ما براتون امروز یه راه حل داریم که از باز شدن این نرم افزار های خسته کننده راحت شین و هر بار که سیستمتون رو روشن میکنید هیچ نرم افزاری بالا نیاد برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب بروید...

yahyan بازدید : 12625 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (1)

آموزش رفع ارور گوگل Your connection is not private

ارور Your connection is not privateبه درخواست کاربران عزیز یکی از مشکلاتی که همگان دچار میشوند که ما آموزش رفع این مشکلات را برای شما میزاریم.یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران مواجه هستند با آن باز نشدن گوگل یا ارور دادن گوگل میباشد که آموزش آن را در ادامه مطلب برا شما آماده کردیم.برای دیدن آموزش رفع مشگل ارور Your connection is not private از گوگل به ادامه مطلب بروید.

yahyan بازدید : 1926 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش بالا بردن امنیت ویندوز 10

 امنیت یکی از مهم ترین مسائلی است که کاربران باید دقت کنند.امروز برای شما دوستان عزیز چند روش برای بالا بردن امنیت ویندوز 10 که جدیدا بیشتر کاربران از این ویندوز استفاده میکنند و روز به روز هم در حال افزاریش استفاده از این ویندوز میباشد را آماده کردیم و خدمت شما کاربران عزیز قرار میدهیم.امیدوار مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار بگیره برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1452 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود طرح لایه باز 100 نوع کارت ویزیتCollection of 100 PSD Business Card

Collection of 100 PSD Business Card :کارت ویزیت امروزه نیازه بسیار زیاد از مغازه داران و فروشگاه ها و ... میباشد که بیشتر مردم که کسبو کار دارند برای تبلیغ کار کار خود از این نوع کارت ها استفاده میکنند.امروز برای شما بیش از 100 نوع از کارت ویزیت های سیار عالی و قشنگ و شیک با طرح لایه باز برای شما  آماده کردیم.که میتوانید آن ها را با لینک مستقیم دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1695 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی مبتدی نرم افزار FL Studio

 

 در این مطلب، مجموعه فیلم آموزشی FL Studio - Learn How To Make Beats را برای شما آماده کرده که به آموزش این نرم افزار و بیت سازی با FL Studio میپردازد.
(بیت (Beat) همان ضرب آهنگ اصلی است که در شروع کار ساخته میشود. و سایر سازها و افکت های الکترونیکی روی آن قرار میگیرند.
این دوره آموزشی توسط گروه Beat Generals ساخته شده و تکنیک های بسیار کاربردی در بیت سازی را به شما به صورت تصویری آموزش میدهد.

 

rezakh بازدید : 1758 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این گزارش کار که به صورت پاور پوینت اماده شده توسط یکی از دوستان انجام شد که

مراحل سیم پیچی موتور یک طبقه را نشان میدهد امید وارم خوشتون بیاد استفاده کنید.

rezakh بازدید : 1093 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

ترفندی برای افزایش فضای هارد دیسک

 

 

ترفند های مختلفی برای افزایش فضای خالی هارد‌دیسک وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از قابلیت Disk Cleanup است. روش استفاده از این قابلیت در ادامه آمده است...

 

بقیه آموزش در ادامه مطلب...


rezakh بازدید : 1456 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

یک سازمان صلح طلب تصمیم گرفته است تا بین پرندگان خشمگین و خوک ها صلح برقرار کند. اما درست هنگامی که صلح برقرار می شود و در حال گرفتن عکس یادگاری هستند اتفاقی می افتد که همه چیز را خراب می کند.
یک فیلم بسیار زیبا و سرگرم کننده در مورد پرندگان خشمگین و با حضور کاراکتر های محبوب و دوست داشتنی این بازی که برای اولین بار در سایت سرزمین دانلود قرار گرفته است و به همه عاشقان پرندگان خشمگین تقدیم می شود. این فیلم کوتاه زیبا را از دست ندهید. مدت این فیلم 2.5 دقیقه است.


توجه : این فیلم یا فرمت FLV بوده و تقریبا با تمام پلیر های جدید قابل اجراست. اگر روی کامپیوتر شما قابل اجرا نبود، نرم افزار GOM Player  دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

 

دانلود با حجم 10.1 مگابایت

rezakh بازدید : 2367 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

 


با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و بازگشایی استخر ها، مجموعه ای از فیلم های آموزش شنا را برای شما آماده کرده ایم.

این مجموعه، حاوی گلچینی از فیلم های کوتاه است که در هر کدام از آنها، نکته ای در مورد شنا آموزش داده میشود.

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,704
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 13,392
  • بازدید ماه : 10,274
  • بازدید سال : 270,823
  • بازدید کلی : 4,881,606