loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 921 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود هفت اجرای گروه پرطرفدار و موفق سون بند

اجراها(ستاره - همش به تو فکر میکنم - نرو خواهش میکنم - یه راهی پیش روم بزار ...)

دانلود کنسرت 7band

برای دانلود کنسرت های گروه سون با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید...

rezakh بازدید : 1394 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.

rezakh بازدید : 802 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

Symantec Endpoint Protection 12.1.4 نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است. این مجموعه امنیتی  که از سافت 98 دانلود میکنید از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

rezakh بازدید : 796 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

Windows 7 Drivers Full 32 & 64 Bit

 

همانطور که میدانید، همیشه بعد از نصب ویندوز باید درایور سخت افزارهای کامپیوتر خود را به نوبت نصب کنید. اگر چه ویندوز 7 بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود.

 

rezakh بازدید : 1195 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 پشتیبانی میکند را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

rezakh بازدید : 930 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه کارد و پنیر | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه کارد و پنیر | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : کارد و پنیر

رمان ایرانی و عاشقانه کارد و پنیر | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : patrishiya  کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه کارد و پنیر | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲٫۰۵ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه کارد و پنیر | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۲۳۰

رمان ایرانی و عاشقانه کارد و پنیر | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان در مورد دختری به اسم کیاناست که سعی داره با فراز و نشیب های زندگیش دست و پنجه نرم کنه تا بتونه به خواسته هایی که توی دنیای امروز شاید خیلیم سنگین و غیر معمول نیست برسه !
درسته که برای رسیدن به این خواسته ها ممکنه عجول باشه اما در نهایت پاکه و پر از سادگی …
و شاید بخاطر همین پاک بودنش دقیقا جایی که فکر میکنه خورده به بن بست زندگی در جدیدی به روش باز میشه که نه تنها خودش بلکه خانواده اش رو هم درگیر یه حس و حال جدید میکنه
حسی که هم خوشاینده و هم غیر منتظره ……..

rezakh بازدید : 1383 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

MySpeed یک نرم افزار هشدار دهنده دوربین کنترل سرعت برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. با این برنامه شما از شردوربین های کنترل سرعت پلیس نیز درامان خواهید بود. این برنامه با نزدیک شدن شما به دوربین کنترل سرعت شما را مطلع ساخته تا سرعت خود را کم کرده تا جریمه نشوید.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 2,482
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,170
  • بازدید ماه : 11,052
  • بازدید سال : 271,601
  • بازدید کلی : 4,882,384