loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1625 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

ایمیل مارکتینگ به علت تاثیر بالا، سرعت بالا و هزینه کم در سراسر دنیا در حال گسترش است. اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت.
نرم افزار MaxBulk Mailer Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید. از نکات قابل توجه سفارشی کردن متون ایمیل می باشد که امکان استایل بندی آن در قالب های HTML، متنی ( Text ) و پشتیبانی کامل از ضمیمه کردن فایل ها نیاز هر کاربر حرفه ای و یا آماتوری را برطرف می سازد. بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت خود مشاهده کنید.

 

rezakh بازدید : 1599 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

اگر به دنبال راهی ساده تر برای مدیریت شخصی مالی خود می باشید , اگر مشکلاتی در انجام حسابهای خود و یا شرکتتان , طلب ها , بدهی ها , در آمد , سود و ….. دارید , AceMoney محصول شرکت MechCAD نرم افزاریست که نیازهای شما را تا حد قابل قبولی رفع می نماید .
برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار مفید :
مدیریت انواع مختلف اکانت ها و حساب ها مانند چک ها , پس انداز ها , کارتهای اعتباری , وام ها و قروض شما . علاوه بر این ها قادر به ساخت اکانت ها دیگر با نام هایی که مایلید نیز می باشید .
دارای بیش از ۱۰۰ دسته ی از پیش ساخته ی خرج است و بودجه را برای شما محدود می کند و تفوت را با حالت واقعی آن به شما نشان می دهد .
انجام محاسبات ریاضی مالی به ۱۵۰ واحد پول مختلف دنیا و همچنین دارای ویژگی Update شدن و ا خبر شدن از آخرین تغییر و تحولات در زمینه ی ارز
محافظت از اطلاعات شخصی شما در نرم افزار توسط کلمات عبور مختلف .
طرح ریزی برای پرداخت بدهی ها .
انجام تجارت الکترونیک با شرکتهای مختلف تجاری مانند eBay و Paypal و ….

 

rezakh بازدید : 1448 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع , سبک , و آسان با پشتیبانی از پروتکل های زیادی میباشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای ایکونها , صدا ها و پلاگین ای رایگان زیادی میباشد و حجم و حافظه زیادی نمیخواهد و به راحتی نصب و استفاده میشود و نسخه پرتابل آن نیز به راحتی در یو اس بی USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب میباشد .

ویژگیهای کلیدی نرم افزار :
- سبک , سریع و کم حجم
- پشتیبانی از AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo
- داری بیش از ۳۵۰ پلاگین مختلف و رایگان
- رایگان و بدون محدودیت

 

rezakh بازدید : 1679 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

اکثر دارندگان وب سایت ها و فضا های اینترنتی با پروتکل FTP آشنایی کامل دارند. بهترین روش برای انتقال داده ها و فایل ها و مدیریت بر فضاهای اینترنتی از طریق این پروتکل می باشد. پروتکل FTP در واقع از طریق خط فرمان و در یک محیط نوشتاری می باشد و به دلیل مشکلات زیاد این روش برنامه های متعددی که بر پایه همین پروتکل طرح ریزی شده اند ، برای کاربران طراحی شده است. کاربران به کمک این نرم افزار ها می توانند به راحتی بر فضای خود مدیریت نمایند و از محیط گرافیکی این نرم افزار ها بهترین استفاده را نمایند. همچنین این نرم افزار ها تمامی دستورات مربوط به این پروتکل را به وسیله دکمه ها و منو های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند و کاربران با یک کلیک می توانند این دستورات را اجرا نمایند.
FlashFXP نام نرم افزاری می باشد که دارندگان وب سایت و یا طراحان وب می توانند از برای انتشار فایل های خود در اینترنت و بر روی سرورهای میزبان سایت ها استفاده کنند. این نرم افزار با برقراری ارتباط میان client (که همان سیستم کاربر می باشد ) و سرور از طریق پروتکل FTP ، این توانایی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا فایل های خود را بر روی وب قرار دهد. این نرم افزار با ساخت ارتباط و رابط گرافیکی به راحتی این امکان را فراهم می کند تا هر کاربر ، حتی کاربران مبتدی نبیز در این زمینه مشکلی نداشته باشند. از امکانات این برنامه می توان به امنیت بالای آن نیز اشاره کرد. این نرم افزار با برقراری امنیت بر ارتباط شما و همچنین حفظ شناسه کاربری و رمز عبور شما برای مرتبط شدن به FTP از دستیابی دیگران به آنها جلوگیری می کند و شما از یک ارتباط ایمن جهت انتقال فایل ها و داده های خود استفاده می کنید. از قابلیت برتر این نرم افزار می توان از ارتباط بین ۲ سایت از طریق پروتکل FTP اشاره نمود، به عنوان مثال برای انتقال یک فایل از یک سایت به وب سایتی دیگر ، کاربر دیگر نیازمند این نمی باشد تا فایل را ابتدا دانلود نموده و مجددا در سایت مورد نظر upload کند، به کمک این نرم افزار به راحتی با برقراری ارتباط بین ۲ وب سایت در زمان انتقال صرفه جویی می کند.

 

rezakh بازدید : 2179 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.

 

rezakh بازدید : 1569 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه‌های پی‌دی‌اف سالنمای سال آینده ایرانی همراه با راهنمای زمان جشن‌ها و گردهمایی‌های ملی ایران باستان در دو گونه هفتگی و ماهانه منتشر شده است.
یادآور می‌شود که تقویم قمری و مناسبت‌های مبتنی بر آن در تقویم دولتی امسال (همچون چند سال گذشته) با ترکیبی ناشناخته از ماه‌های قمری متوسط و هلالی (با تأکید بر رؤیت هلال ماه رمضان و شوال در افق تهران) تنظیم شده‌اند. این شیوه با قواعد و معیارهای شناخته‌شدهٔ تقویم‌نگاری قمری که در این سالنما نیز بکار گرفته شده است، مطابقت ندارد. با این حال تعطیلات رسمی در این سالنما به ناچار مطابق با تقویم دولتی است و به چند اختلاف موجود (تا اندازه‌ای که به روزهای تعطیل مربوط می‌شوند)، در جای خود اشاره شده است.
در بارهٔ لزوم خودداری از تغییر در محاسبات و معیارهای تقویم‌نگاری بخاطر مصالح روزمره و گذرا (همچو مسئلهٔ بدون راه حلِ رؤیت هلال)، گفتار جداگانه‌ای نوشته خواهد شد.

 

rezakh بازدید : 1550 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد. مهم ترین ایرادی که می توان به Acrobat گرفت حجم بالای آن است. نسخه حرفه ای این نرم افزار حدودا ۹۰۰ مگابایت حجم دارد و زمانی هم که بر روی سیستم نصب می شود حدود ۲٫۵ گیگابایت فضا را اشغال می کند. در نظر بگیرید این فضا از هارد دیسک تقریبا برابر با حجمی است که ویندوز Foxit Reader Pro نام دارد. جالب است بدانید این نرم افزار  به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

rezakh بازدید : 1798 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

SeaMonkey یکی دیگر از نرم افزارهای مورد استفاده در مرور صفحات اینترنتی می باشد.
این نرم افزار از خانواده نرم افزارهای موزیلا ( مانند فایر فاکس ) بوده و می توان گفت که از سرعت مناسبی نیز برخوردار است .

اما قابلیتهای بارز آن عبارتند از :
نمایش پشت سرهم صفحات (Tabbed)
قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری
امکان چت IRC
دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی . ویرایشگر ساده ( HTML )
قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها
مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی
قابلیت انجام تنظیمات امنیتی
گذاشتن رمز عبور. مدیریت کوکی ها الگوها
پشتیبانی از زبانهای مختلف
این نرم افزار رایگان بوده و به سادگی آپ دیت می شود (Update)

 

rezakh بازدید : 4061 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.

Adobe Photoshop CS6 13.0 ME تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.

 

rezakh بازدید : 1564 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner ابزاری برای بازگرداندن فضای اشغال شده هارد ، پاکسازی history ناشی از فعالیتهای اخیر رایانه و تغییر شرایط کار آن همانند روز اول می باشد . این نرم افزار شما را قارد می سازد تا درایو ها را از شر فایلهای غیر ضروری و موقتی خلاص کنید و browser cache ، فایلهای اضافی , cookies ، recent document list ، فایلهای موقت ، ورودی های uninstall شده سرگردان و بسیاری از فایلهای اضافی دیگر را تمیز کنید. این برنامه شامل ۱۰۰ برنامه الحاقی می باشد که آن را قادر به اسکن و شناسایی بسیاری از فایلهای غیر ضروری در رایانه می سازد. می توانید فایلهای غیر ضروری را به recycle bin هدایت کنید و یا می توانید از آنها پشتیبان بگیرید . به علاوه نرم افزار system cleaner شامل برنامه مدیریت شروع به کار ویندوز) ( windows start upمی باشد که امکان حذف فایلهای uninstall کننده غیر مجاز از رجیستری و همچنین امکان برگرداندن تغییرات ناخواسته فراهم می کند.

 

rezakh بازدید : 1879 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی آذر ماه 91
اس ام اس دلتنگی آذر ماه 91



وقتی حس میکنم جایی در این کرِه ی خاکی تو نفس می کشی و من از همان نفس هایت، نفس میکشم . . .
تو باش !
هوایت ! بویت ! برای زِنده ماندنم کافی است . . .

.

.

.

اس ام اس دلتنگی

تو از هر نزدیکی به من نزدیکتری ،
دوری و فاصله فقط برای کسانی معنی داره که دلهاشون از همدیگه دوره !

.

.

.

rezakh بازدید : 1655 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

جملات کوتاه خنده دار و طنز جدید آذر ماه ۹۱
جملات کوتاه خنده دار و طنز جدید آذر ماه ۹۱



یک قانون نانوشته هست که می گه:

هر موقع نگاهت به زمین میفته

دقیقا همون نقطه ای که صد نفر اونجا تف کردنو می بینی !

.

.

.

حسرت به دل موندیم

کمربند ماشینو یه دستی با یه حرکت بکشیم ببندیم جاش !

امین اس ام اس

.

.

.

هیچ انتظاری از کسی ندارم و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !

مسئله خستگی از اعتمادهای شکسته است .

.

.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 506
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,263
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,951
  • بازدید ماه : 11,833
  • بازدید سال : 272,382
  • بازدید کلی : 4,883,165