loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1205 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نام Photo Dvd Maker Professional میتواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود.

 

rezakh بازدید : 1319 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

 

rezakh بازدید : 1574 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

Nero Kwik Media 12.0.01300 Final یک نسخه ساده از مجموعه نرم افزار  چند رسانه ای Nero هست که قابلیت سوئیت، قدرتمند بسته نرم افزاری چند منظوره برای ضبط، کپی، و تصویری، و همچنین برای کار با ضبط صوتی و عکس  را برخوردار هست ،با نرم افزار Nero Kwik میتواند رسانه های صوتی و تصویری را  برای ضبط و کپی اطلاعات را به CD و DVD انجام دهد و همینطور  ایجاد تصاویر در فرمت های. ایزو و. NRG، تماشای ویدئو، از جمله پخش Blu-ray و همچنین کار با فایل های صوتی و عکس را انجام میدهد


rezakh بازدید : 2115 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

Nero را همگان برترین نرم افزار عرصه لوح های فشرده CD/DVD می شناسند . ابزارهای فوق العاده زیاد که در نسخه Multimedia Suite آن عرضه می شود که تقریبا نیاز هرکاربری را به طور کامل رفع می کند . ولی در این بین کاربرانی هستند که از Nero فقط برای رایت لوح های فشرده استفاده می کنند . به همین استفاده از نسخه Multimedia Suite برایشان نامتعارف است ، چون دارای حجمی بسیار زیاد و ابزارهای اضافی می باشد . به همین دلیل به آنها استفاده از نسخه Nero Burning Rom توصیه می شود . این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای رایت و ایمیچ گیری و… می باشد . تمام امکانات مربوط به رایت در نسخه پرحجم آن در این نسخه ۵۰ مگابایتی یعنی Burning Rom موجود است . سایت دانلودها جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای شما آماده کرده است .
Nero Burning Rom را میتوان کاملترین نرم افزار در عرصه رایت معرفی کرد . زیرا شما توانایی رایت انواع لوح های فشرده CD و DVD را دارید . میتوانید برای لوح های فشرده لیبل بسازید . دیسک های راه انداز (Boot) رایت کنید . دیسک های Blu-ray رایت کنید و هزاران قابلیت دیگر که نرم افزار قدرتمند Nero به شما می دهد.

 

 

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,261
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 12,949
  • بازدید ماه : 9,831
  • بازدید سال : 270,380
  • بازدید کلی : 4,881,163