loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1506 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آیکون های لایه باز طرح شبکه های اجتماعی

آیکون‌های گرد بسیار زیبای شبکه‌های اجتماعی که لایه باز هستند و با فرمت png میباشد امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

می توانید از آن ها در طراحی های وب و مواردی دیگر استفاده کنید.

rezakh بازدید : 1749 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دانلود آیکون های کریسمس Christmas Theme

 

در این پست از سایت نامن دانلود مجموعه ای از آیکون ها با موضوع کریسمس ( سال جدید ملادی ) را برای شما قرار داده ایم . این مجموعه شامل 12 آیکون گرافیکی می باشد که در 3 سایز و حجم متفاوت با توجه به سلیقه شما را شامل می شود . برای دانلود این آیکون های گرافیکی به مناسبت سال جدید میلادی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

rezakh بازدید : 1232 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (1)
برنامه ساخت قالب وب سایت Artisteer  قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی و ساخت قالب و تمپلت های وب سایت می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه ایجاد وب سایت فوق العاده به دنبال الگوها و نقوش در عرض چند دقیقه، حتی بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد ویرایش گرافیکی یا HTML را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و … همه در عرض چند دقیقه، بدون فتوشاپ یا Dreamweaver و هیچ مهارت های فنی را می دهد. همچنین می توانید اقدام به ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger نمایید. ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار و …از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

 

rezakh بازدید : 1899 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
SketchUp Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی برای ایجاد طرح های سه بعدی چند حالته ساختمانی می باشد. این نرم افزار قدرتمند که محصولی از غول دنیای اینترنت و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نرم افزار یعنی کمپانی Google می باشد به کاربران قابلیت های بسیار زیادی را در زمینه ایجاد محیط های مجازی سه بعدی ساختمانی می دهد. در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی ، ایجاد تغییرات و ویرایش مدل های سه بعدی نمایند. همچنین از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به توانایی های نظیر ایجاد طراحی های ۲ بعدی ، ساخت مدل های هوشمند با قابلیت ایجاد نماها و زاویه های مختلف و … اشاره نمود.

 

rezakh بازدید : 1324 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Web Calendar Pad برنامه ای است که می توانید ازآن برای تقویم های ماهانه مصور استفاده نمایید، که می توانند به عنوان تقویم های دیواری به نظر برسند و حتی می توانید آنها را بصورت خودکار برروی وبسایت، یا فایل منتشر نموده و یا حتی چاپ نمایید. این نرم افزار ، عالی برای محل کار، مدارس، باشگاه ها، سازمانها و حتی تقویمهای شخصی می باشد. این نرم افزار به شما کمک می نماید تا یک تقویم مصور HTML بسازید. Web Calendar Pad این امکان را برای شما فراهم می آورد تا  حتی بدون داشتن هیچ دانشی از HTML‌ برای ساختن، انتشار و بروزسانی رویدادهای تقویمهای آنلاین ، تنها در عرض چند دقیقه تقویم مورد نظر خودرا ایجاد نمایید. هیچ نیازی به درگیر شدن با کدهای HTML‌ نخواهید داشت، تنها کافی است تا ضاهری را که دوست دارید تقویم شما داشته باشد را از میان لیست بزرگی از نمونه های انتخاب نموده و یا به آسانی ظاهر دلخواه خودرا که می تواند شامل تصاویر، پس زمینه ها و فونتهای دلخواه باشد را ایجاد نمایید .

 

rezakh بازدید : 1327 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Frame Photo Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت قاب عکس های دیجیتالی که شما را قادر به گرفتن عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود و همچنین ویرایش، چاپ و دستکاری عکس های دیجیتال برای بهبود کیفیت عکس می سازد. Frame Photo Creator با در اختیار داشتن یک ویرایشگر عکس به شما کمک می کند تا برخی از ویرایش های ساده تصاویر نظیر تنظیم رنگ و وضوح، چرخاندن و بریدن بخش های دلخواه را به سادگی انجام دهید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Odin Frame Photo Creator 6.5.5 :
- داشتن حالت عکس و حالت دوربین دیجیتال
- شامل هزاران قاب و  اضافه کردن فریم های شخصی خود
- اضافه کردن صورت خنده دار به عکس
- اضافه کردن پس زمینه برای عکس
- قابلیت ویرایش عکس در بسیاری از زمینه ها مثل تغییر رنگ، تغییر مکان
- وارد کردن قاب، عکس ، عکس پس زمینه
- تغییر و به تعیین اندازه عکس قبل از چاپ
-  قابلیت ذخیره عکس ها
- قابلیت چاپ عکس ها
- استفاده آسان از نرم افزار
- و …

 

rezakh بازدید : 1611 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

طراحی صفحات وب امروزه به عنوان یک شغل در آمده است و جدای از جذابیت کاری برای بسیاری از افراد به عنوان حرفه ای که از آن درآمد کسب می کنند تبدیل شده است. در طراحی یک صفحه وب طراح بسته به هدف و موضوع کارش تمامی آنچه در مغزش ترسیم می کند به روی کدهای برنامه نویسی آورده و حاصل را به صورت یک صفحه وب به نمایش در می آورد. یکی از مواردی که تقریبا در تمامی صفحات وب سایت ها از آن بهره برده می شود دکمه ها و یا همان منوهایی هستند که در یک روز کاری با انواع متنوعی از آن ها رو به رو می شویم. این منوها که به شکل های مختلف طراحی می شوند برای زیبایی یک سایت و البته دسترسی سریع تر کاربر به اجزای وب سایت اهمیت زیادی دارند. طراحان وب معمولا از نرم افزارهای گرافیکی استفاده کرده، طرح را به صورت عکس تهیه می کنند و سپس با استفاده از کدهای برنامه نویسی از آن ها منوهایی جذاب را درست می کنند. اما این کار همیشه زمان بربوده ضمن این که علاوه بر دقت بالا در طراحی نیاز به هنر و قدرت طراحی نیز دارد. اما برای آنان که کار طراحی وب سایت ها را دنبال می کنند و به نوعی به آن وابسته شده اند نرم افزارهایی وجود دارد که تا حد زیادی به آن ها کمک می کند بدون درد سر و در سریع ترین زمان منوهایی جذاب و زیبا را پدید بیاورند. این نرم افزار با محیط طراحی بسیار ساده ابتدا منوها را خلق کرده و سپس کدهای مربوط را تولید می نمایند.  یکی از این دسته نرم افزارها که ناشناخته باقی مانده اما قابلیت های آن کمتر از ابزارهای مشابه نیست All Web Menus Pro نام دارد. نرم افزاری بسیار جالب با قابلیت های فراوان و البته صدها طرح آماده برای منوها در طرح ها و شکل های مختلف که کار یک طراح را بسیار آسان خواهد کرد. All Web Menus Pro علاوه بر محیط کاربری جذاب و سهولت در استفاده ، قابلیت های فراوان دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان سازگاری کامل با مرورگرهایی نظیر  IE8 . Google Chrome را نام برد. ۵۰ توسعه و طرح جدید به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است. نکته بسیار مهم در مورد این نرم افزار طرح ها و قالب منوها است که کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر طراحی شده اند و بسیار از آن ها را می توان برای اولین بار مشاهده نمود.

 

rezakh بازدید : 1454 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (1)

Beauty Guide 1.3.1 نرم افزاری کارآمد و بسیار مفید برای ترمیم و رتوش تصاویر دیجیتالی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را به راحتی و در چند کلیک ساده ترمیم و رتوش کنید و تمام خراش ها و معایب آن را که در اثر گذرزمان زیاد و دیگر علل ها رخ داده است را بازسازی کنید ، شما می توانید در این نرم افزار از لوازم آرایشی به طور کامل بهره ببرید و از این طریق می توانید حتی عکس های سیاه و سفید خود را به عکس های رنگی زیبایی تبدیل کرده و یک عکس منحصر به فرد تولید کنید.

 

rezakh بازدید : 2021 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

AMS Software Framing Studio نام برنامه ای است که به شما اجازه می دهد تا فریم های گوناگونی (۱۵۰ فریم) را بر روی عکس های دیجیتال خود قرار دهید و جلوه آنها را زیبا تر از قبل به نمایش در آورید . این نرم افزار با استفاده از محیط کاربری خود این امکان را می دهد تا به سادگی و سرعت هر چه تمام تر افکت های مورد نظرتان را بر روی تصاویر ایجاد کنید .از دیگر قابلیت های مهم Framing Studio می تواند به امکان جدا کردن قسمت های دلخواه از تصاویر ، تغییر اندازه و چرخش عکس ها اشاره نمود .

 

rezakh بازدید : 1221 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aurora 3D ممکن است برای بسیاری از کاربران کامپیوتر نا آشنا باشد. این نرم افزار یکی از بهترین سازنده های لوگو ها و نوشته های سه بعدی می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت تر از کار با نرم افزارهای ۳D MAX و فتوشاپ است. و شما می توانید از آن برای طراحی آرم، چهره، متن، دکمه، آیکون، تبلیغات کارآمد، انواع انیمیشن و یا هر لوگوی دلخواه استفاده کنید. این نرم افزار بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و دیگر عملیات ها را افزایش می دهد و نیز کاربرد جلوه هایی چون فلز، شیشه، پلاستیک و … را بهبود می بخشد.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بسیار قدرتمندتر از پیش طراحی کنید. این نرم افزار با فراهم کردن اشکال، گرافیک های SVG، گرافیک های موجود برای فونت و تصاویر موجود، استفاده از خود را بسیار انعطاف پذیر می کند. و به این ترتیب پاسخگوی نیازهای مختلف طراحی شما خواهد بود. ساده ترین راه برای ایجاد عنوان و بنر انیمیشن است. شما با این نرم افزار می توانید لوگو های منحصر به فردی ایجاد کنید. با دانلود این نرم افزار از طراحی لذت ببرید و طرح های  بدون نقصی را ایجاد کنید.

 

rezakh بازدید : 1548 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

ویرایش آیکون ها و نشانگر های موس با IconLover 5.30

برای مدیریت ، ساخت و ویرایش آیکون ها و نشانگرهای موس می توانید از نرم افزار قدرتمند IconLover استفاده کنید . آیکون ها فایل های تصویری کوچکی هستند که برای زیباسازی و بهتر مشخص شدن فایل ها و برنامه ها طراحی می شوند . با استفاده از این نرم افزار می توانید نشانگر های ثابت و متحرک موس را ویرایش نمایید . برای ورود و ذخیره ، این نرم افزار از فرمت های ICO, BMP, JPEG, ANI, CUR, GIF, PNG, TGA, TIFF, WMF, WBMP, XPM, XBM پشتیبانی می کند که فرمت PSD نیز در این نسخه در دسترس است . ایجاد و همچنین ویرایش آیکون های ۳۲ بیتی با این برنامه میسر می باشد با قابلیت پشتیبانی از لایه ها ، می توانید کار خود را به صورت حرفه ای تر انجام دهید.

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 473
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,199
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,887
  • بازدید ماه : 11,769
  • بازدید سال : 272,318
  • بازدید کلی : 4,883,101