loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
yahyan بازدید : 1926 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش بالا بردن امنیت ویندوز 10

 امنیت یکی از مهم ترین مسائلی است که کاربران باید دقت کنند.امروز برای شما دوستان عزیز چند روش برای بالا بردن امنیت ویندوز 10 که جدیدا بیشتر کاربران از این ویندوز استفاده میکنند و روز به روز هم در حال افزاریش استفاده از این ویندوز میباشد را آماده کردیم و خدمت شما کاربران عزیز قرار میدهیم.امیدوار مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار بگیره برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 2570 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نصب خودکار درایور های ویندوز DriverPack Solution 15.8

 DriverPack Solution 15.8:نرم افزاری که امروز براتون معرفی میکنیم و برای دانلود میگذاریم یک نرم افزار کاملا ساده و پرکاربرد میباشد.این نرم افزار تمامی درایور های یه ویندوز را دارا میباشد که میتوان به راحتی همه ی درایور های یک ویندوز را نصب کرد واستفاده کرد . این نرم افزار یک نرم افزار شناخته شده در میان کاربران اینترنتی میباشد.برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

rezakh بازدید : 2847 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

معرفی و دانلود درایور های لپ تاپ ASUS ROG G751JY +درایور های ویندوز10

معرفی و دانلود درایور های لپ تاپ ASUS ROG G751JY

معرفی مشخصات و دانلود تمامی درایور های اپدیت شده لپ تاپ ASUS ROG G751JY

ASUS ROG G751JY از سری لپ تاپ های شرکت asus است که با بهره گیری از ویندوز 8.1 و سخت افزاری قدرتمند برای گیمینگ و اجرای بازی های سنگین ساخته شده و اگر یک گیمر حرفه ای هستید این سری از لپ تاپ ها میتواند نیاز های شمارا پاسخ دهد.این دستگاه از cpu و گرافیک بسیار قدرتمند بهره میبرد که قادر است سنگین ترین و با کیفیت ترین بازی هارا به صورت کاملا روان اجرا کند.پردازنده این لپ تاپ ازنوع i7 شرکت اینتل است که در کنار 32 گیگابایت حافظه ی رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی وظیفه پردازش را به عهده دارد.برای مشاهده اطلاعات بیشتر و همچنین دانلود درایور ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1583 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جدید جنگی اندرویدReturn To Castle

Return To Castle

 این بازی  یکی از معروف ترین بازی های کامپیوتر است که تازه نسخه اندروید آن آمده است.
در این بازی شما در داخل قلعه بزرگی در آلمان به جنگ با نازی ها میپردازید. اما پس از مدتی پیشروی در بازی متوجه میشوید که نیروهای اهریمنی در این بازیهم پدید می آیند.
 در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1842 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود تمامی درایورهای لپ تاپ Aspire 4349

دانلود تمامی درایورهای لپ تاپ Acer Aspire 4349

نسخه جدید و اپدیت شده تمامی درایور های لپ تاپ Aspire 4349

درایور ها یکی از قسمت های مهم کامپیوترها هستند که سخت افزار هارو به ویندوز میشناسانند. گاهی اوقات هنگام تعویض ویندوز این مشکل به وجود میاد که ویندوز بعضی سخت افزار هارو به صورت اتوماتیک شناسایی نمیکنه به همین دلیل ما باید همواره جدیدترین نسخه از درایورهای لپ تاپ یا کامپیوترمون رو همراه داشته باشیم.حتی گاهی اوقات برای بهبود عملکرد سیستم مجبوریم اون هارو اپدیت کنیم که امروز ما تمامی درایورهای اپدیت شده لپ تاپ Aspire 4349 از کمپانی acer رو جمع اوری کردیم که میتونید تو ادامه مطلب اون هارو دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1525 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود ALLPlayer 6.3 پلیر قدرتمند و حرفه ای

ALLPlayer 6.3 نرم افزاری قدرتمندی است که تمامی فرمت های شناخته شده صوتی وتصویری (DivX,XviD,MP3,AVI,FLV,MP4,3GP,MKVو...) را پشتیبانی میکند.این نرم افزار یکی از پراستفاده ترین نرم افزارهای پلیر موجود میباشد و به شما امکان مشاهده فیلم با زیرنویس و حتی اپدیت codec های غیر موجود و همگام سازی با فایل مورد نظر را میدهد.ALLPlayer  با بررسی مدت فیلم زیرنویس را به صورت خودکار با فیلم هماهنگ میکند.از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان ویرایش زیرنویس و تامیر فایل avi اسیب دیده نیز اشاره کرد.

rezakh بازدید : 1489 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود Google Chrome 46.0.2467.2 Dev مرورگر گوگل کروم

Google Chrome 46.0.2467.2 Dev جدیدترین ورژن از مرورگر گوگل کروم.گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است و از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد.از بخش های کاربردی این نرم افزار میتوان به بخش جستجوی مخفیانه اشاره کرد که سایت هایی را که مشاهده میکنید را در بخش history ذخیره نمیکند.برای مشاهده امکانات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1543 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار 360 Total Security Essential 7.2.0.1012

360Total Security Essential 7.2.0.1012 آننتی ویروسی باکیفیت و رایگان است که محیط بسیار کاربرپسند,ساده و جذاب دارد.این آنتی ویروس برخلاف آنتی ویروس های دیگر بسیار سبک و کم حجم است و باعث پایین امدن سرعت کامپیوتر شما نمیشود و با بهره گیری از موتور قدرتمند 360 Cloud Engine و Bit-Defender به شما اطمینان امن بودن سیستم را میدهد.آپدیت راحت و بی دردسر,اسکن سریع  سیستم,موتورقدرتمند و محیط ساده و دلپسند همگی از ویژگی های این آنتی ویروس میباشد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1384 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بهینه ساز و افزایش دهنده سرعت اندروید Avast CleanupAvast Cleanup نرم افزاری ضروری و کارامد برای دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید است که با بهینه سازی دستگاه سرعت عملکرد موبایل را تاحد مطلوبی افزایش میدهد.این نرم افزار با بهره گیری از امکاناتی مانند پاکسازی دیتا های غیر ضروری مرورگر,فایل های بی فایده و نرم افزارهایی که احتیاج زیادی به ان ها نداریم عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.قبل از پاکسازی نرم افزار امکان اسکن سیستم و همچنین اطلاعاتی رو درمورد فایل ها و برنامه هاتون قرار میده که کار رو اسون تر میکنه.این نرم افزار توسط کمپانی مشهور AVAST Software طراحی و تولید شده که این اطمینان رو به کاربرانش میده که نرم افزار قابل اطمینان وبا طراحی حرفه ای در اختیار گذاشته شده.

rezakh بازدید : 1390 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیداکردن جای پارک ماشین Find the parked car

Find the parked car نرم افزار بسیارجالب و کاربردی است که به وسیله ی ان میتوانید هنگام پارک کردن ماشین خود در پارکینگ ها یا مکان های شلوغ با ذخیره سازی ادرس ان توسط gps با یک کلیک از مکان ان اطلاع پیدا کنید.هنگام پارک ماشین با زدن کلید ذخیره ,ادرس محل ماشین را ذخیره میکنید و سپس با زدن دکمه پیدا کردن ماشین محل پارک شدن ماشین و حتی فاصله شما تا ماشین را نشان مشخص میکند. برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجه کنید.
rezakh بازدید : 1312 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورژن فاینال تبدیل فورمت Tipard DVD Ripper Platinum 7.3.78

Tipard DVD Ripper Platinum 7.3.78 این  بخش میتواند نرم افزار اخرین ورژن تبدیل فرمت را با لینک مستقیم دانلود کنید.این نرم افزار میتواند به طور ساده و راحت و با کیفیت بالا فایل های شما را تبدیل فرمت کند

rezakh بازدید : 1265 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جدید دانلود عکس فیلم اهنگ از هر سایتیExtreme Picture Finder v3.27

Extreme Picture Finder v3.27:این نرم افزار یکی از جدیدترین نر افزار های است که کاربرد زیادی دارد.ابا این نرم افزار میتوانید سایت هایی که نمیتوانید عکس ویا در بعضی های فیلم یا موزیک دانلود کنید این نرم افزر این امکان را به شما میدهد که اول میتوانید سرچ کنیند برا دانلود هر عکسی دوم این که میتوانید سایت مورد نظر را وارد کرده و عکس آن سایت یا موزیک یاو یدئو را دانلود کنید.این نرم افزار با حجم کم  و کارایی بالا کاربران زیادی را به خو جلب کرده است.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 3,239
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,927
  • بازدید ماه : 11,809
  • بازدید سال : 272,358
  • بازدید کلی : 4,883,141