loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1388 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بالا برد سرعت سیستم وحذف فایل های تکراریMacBooster v2.1.8

MacBooster v2.1.8 نرم افزاری که براتو آماده کردیم یکی از نرم افزار های با حجم کم ولی با کارایی بالا میباشد که میتواند باعث بالابردن سرعت سیستم و پاک کردن فایل های مخرب و فایل های که تکراری میاشند حجم هارد دیسک شمارا خالی کنند و سیستم شما با سرعت عالی کار کند. این نرم افزار به خاطر حجم پاین و کارایی بالا بسیار نرم افزار کاربردی برای کاربران میباشد.

rezakh بازدید : 1795 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

بازی جدید کامپیوتر	Trainz A New Era-SKIDROW

Trainz A New Era-SKIDROWامروز برای شما یکی دیگر ازبازی های واقعا پر طرفدار و با کیفیت بسیار بالا را معرفی میکنیم.این بازی در واقع بازی سفر به زمان در راه آهن میباشد که بازی بسیار زیبا جذاب باگرافیک بسیار بالا میباشد که چشم هر بازدید کننده از این بازی را به خود خیره میسازد.برای دیدن جزئیات کامل از این بازی و عکسایی از بازی به ادامه مطلب بروید.

rezakh بازدید : 1505 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آیکون های لایه باز طرح شبکه های اجتماعی

آیکون‌های گرد بسیار زیبای شبکه‌های اجتماعی که لایه باز هستند و با فرمت png میباشد امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

می توانید از آن ها در طراحی های وب و مواردی دیگر استفاده کنید.

rezakh بازدید : 1453 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود طرح لایه باز 100 نوع کارت ویزیتCollection of 100 PSD Business Card

Collection of 100 PSD Business Card :کارت ویزیت امروزه نیازه بسیار زیاد از مغازه داران و فروشگاه ها و ... میباشد که بیشتر مردم که کسبو کار دارند برای تبلیغ کار کار خود از این نوع کارت ها استفاده میکنند.امروز برای شما بیش از 100 نوع از کارت ویزیت های سیار عالی و قشنگ و شیک با طرح لایه باز برای شما  آماده کردیم.که میتوانید آن ها را با لینک مستقیم دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1458 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود  بازی Darkness Reborn 1.2.2 Android

Darkness Reborn یک بازی جنگی در کیفیت عالی میباشد.در این بازی باید با نیروهایی به نبرد بروید که از تاریکی آزاد شده اند.
شما باید همه این نیرو ها را شکست بدهید و  شوالیه تاریکی را بکشید تا روشنایی به جهان بازگردد. حتی میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستانتان رقابت کنید. این بازی نیز به صورت آنلاین میباشد.در ادامه میتوانید بازی را دانلود کنید.

rezakh بازدید : 1785 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود درایور های نوت بوک HP Mini 110-1162TU

 

تمامی درایور های لپ تاپ نوت بوک اچ پی مدل HP Mini 110-1162TU.درایور های  یکی دیگه از لپ تاپ های اچ پی رو براتون جمع اوری کردیم که همگی اپدیت شده و جمع اوری شده از سایت مرجع هستش و باتوجه با اینکه با ای پی ایران نمیشه درایور هارو دانلود کرد مینی فایل این درایور هارو برای راحتی کاربران این لپ تاپ ها جمع اوری کردی و دراختیارتون قرار میده.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 6744 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (1)

دانلود تمامی درایور های لپ تاپ Dell Inspiron 14 N4050

تمامی درایور های لپ تاپ دل مدل Dell Inspiron 14 N4050. امروز درایور های یکی دیگه از لپ تاپ های دل رو براتون جمع اوری کردیم که همگی اپدیت شده و جمع اوری شده از سایت مرجع هستش و باتوجه با اینکه با ای پی ایران نمیشه درایور هارو دانلود کرد مینی فایل این درایور هارو برای راحتی کاربران این لپ تاپ ها جمع اوری کردی و دراختیارتون قرار میده.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1936 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی مبارزه با فراکتال Fractal Combat X v1.4.11.3

بازی Fractal Combat X از سری بازی های مبارزه ای است که شما در این بازی هدایت جتی را به عهده دارید که با دشمنان خود مبارزه میکنید.سازندگان این بازی با شبیه سازی محیط یک جت جنگنده حس واقعی پرواز را به وجود اورده اند و با گرافیک سه بعدی و گیم پلی فوق العاده حس هیجان را به کاربر میدهد.این بازی محیط بسیار ساده ای دارد و کار با ان برای کاربر بسیار ساده و لذت بخش خواهد بود.در ادامه  به برخی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی اشاره خواهیم کرد پس باما همراه باشید.

rezakh بازدید : 1580 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود مجموعه پس زمینه full hd از طبیعت

دانلود مجموعه 67 تایی از با کیفیت ترین عکس ها با موضوع طبیعت برای استفاده در پس زمینه ها.این مجموعه دارای زیبا ترین و کمیاب ترین تصاویر گرفته شده از طبیعت است که توسط مینی فایل از وب سایت ها جمع اوری شده و انتشار میابد.

rezakh بازدید : 1479 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود جدید ترین بازی اسکیت سرعت

اسکیت بازی سرعت - کنترل یک اسکیت سرعت ماهر از طریق خیابان های شهرستان. و کنار گذاشتن موانعی ک در سر راه  شما قرار داد به بازی هیجان میدهد.بازی بسار جذاب با کیفیت بالا میباشد که جذابیت باز را چند برابر میکند.کنترل یک اسکیت سرعت ماهر از طریق خیابان های شهرستان.میتوانید سخصیت را که دوست دارید انتخاب کنید و وارد مسیر شوید.

rezakh بازدید : 1697 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی مبتدی نرم افزار FL Studio

 

 در این مطلب، مجموعه فیلم آموزشی FL Studio - Learn How To Make Beats را برای شما آماده کرده که به آموزش این نرم افزار و بیت سازی با FL Studio میپردازد.
(بیت (Beat) همان ضرب آهنگ اصلی است که در شروع کار ساخته میشود. و سایر سازها و افکت های الکترونیکی روی آن قرار میگیرند.
این دوره آموزشی توسط گروه Beat Generals ساخته شده و تکنیک های بسیار کاربردی در بیت سازی را به شما به صورت تصویری آموزش میدهد.

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 2,802
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,490
  • بازدید ماه : 11,372
  • بازدید سال : 271,921
  • بازدید کلی : 4,882,704