loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1488 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود Google Chrome 46.0.2467.2 Dev مرورگر گوگل کروم

Google Chrome 46.0.2467.2 Dev جدیدترین ورژن از مرورگر گوگل کروم.گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است و از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد.از بخش های کاربردی این نرم افزار میتوان به بخش جستجوی مخفیانه اشاره کرد که سایت هایی را که مشاهده میکنید را در بخش history ذخیره نمیکند.برای مشاهده امکانات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

rezakh بازدید : 1666 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Google Chrome logo

اگر پست های قبلینامن دانلود را مشاهده کرده باشید ما نسخه های قبلی مرورگر گوگل کروم را جهت دانلود قرار داده بودیم .این نرم افزار معروف یک مرورگر از شرکت گوگل می باشد که دارای طراحی ساده بوده و از تکنلوژی های جدید در باز کردن صفحات و… استفاده می کند . Google Chrome بسیار پر سرعت بوده و صفحات وب را با سرعت خیلی بالا بارگذاری و نمایش می دهد ؛ همچنین از ویژگی های بسیار عالی این مرورگر می توان به امن بودن اشاره کرد , گاهی اوقات برخی از صفحات وب می توانند مخرب باشند بطوری که شاید آنتی ویروس نصب شده روی سیستم هم نتواند از آن جلوگیری کند با این حال استفاده از یک مرورگر امن بسیار قابل اهمیت می باشد .از دیگر ویژگی های این مرورگر قدرتمند می توان به سفارشی بودن محیط آن اشاره کرد که می توانید به راحتی ظاهر آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید . در نسخه جدیدی که هم اکنون سایت نامن دانلود برای شما آماده نموده است ویژگی های جدیدی گنجانده شده که با دانلود و نصب آن می توانید از آنها استفاده کنید  .لینک دانلود در ادامه مطلب .

 

rezakh بازدید : 1234 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Maxthon 3.3.7.2000 Final:
- قابلیت Tabbed Browsing
- کنترل توسط حرکت ماوس
( با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف میتوانید فرمان های مختلفی اعمال کنید)
- قابلیت ویژه Drag & Drop
- حذف تبلیغات اینترنتی
- نرم افزار RSS خوان
- پشتیبانی از برنامه های جانبی Internet Explorer
- نوار ابزار خاص خارجی
- پشتیبانی از پوسته های مختلف

 

rezakh بازدید : 1787 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Opera Mobile Web Browser 11.5.5 یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب می باشد که این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

قابلیت های نرم افزار Opera Mobile Web Browser 11.5.5 :
- افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا ۵۰% نسبت به ورژن قبلی
- پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
- فشردگی صفحه ها وب تا ۷۰% برای کاهش ترافیک
- پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
- اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
- ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
- قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
- قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های Android, Symbian, Windows Mobile
- پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
- امکان به روز رسانی
- و ….

 

rezakh بازدید : 2101 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

امروزه در فضای سایبر برنامه هایی بیشتر موفق عمل می کنند که از ابتکار عمل و خلاقیت بیشتری بهره گیری نمایند، مرورگر معروف و خوشنام گوگل که Google Chrome نام دارد یکی از این نرم افزارهاست. Google Chrome مرورگر وب کدبازی است که طراحی بهینه و کمینه را با همراه فناوری پیشرفته همراه می سازد تا به شما امکان تجربه سریعتر، ایمن تر و ساده تر را ارائه نماید. این مرورگر از دسته ای جدید از نسل موتورهای جاوا اسکریپت (V8) استفاده می نماید که ازتمامی مفسرهای جاوا اسکریپت موجود سریعتر می باشند، این بدین معنی است که می توانید برنامه های کاربردی آژاکس گسترده ترو پیچیده تری با سرعت کمتر ونیز محدودیت های کمترایجاد نمایید. نکته دیگر در مورد این نرم افزار این است که کروم بر مبنای WebKit ساخته شده است ، بنابراین کاربران Google Chrome قادر خواهند بود تا از مزیتهاو قابلیتهای CSS3  که به وب کیت در هنگام انتشار اضافه می شوند، بهره ببرند . یکی از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار طراحی آن است که با استفاده از محیط کاربری ساده ای که در اختیار کاربر می گذارد این امکان را به وی می دهد تا بیشترین بهره ممکن را از فضای صفحه وبی که در مقابل دارد را ببرد. همچنین با ارائه تصاویر بندانگشتی از سایتهایی که بیشترین بازدید توسط کاربر را داشته اند نیز این امکان را می دهد تا بتوان براحتی و با سرعت بالا به سایتهای مورد علاقه خود دستیابی نمود. قابلیت دیگر این مرورگر این است چنانچه نمی خواهید ردپایی ار وبگردی شما در حافظه موقت مرورگر ثبت شود می توانید از حالت incognito نرم افزار برای وبگردی بصورت خصوصی یا به اصطلاح Private Browsing استفاده نمایید. همچنین در زمینه امنیت Google Chrome در صورت تمایل به باز نمودن وبسایتهایی که مشکوک به محتوای phishing، بدافزار ویا سایروبسایتهای مشکوک می باشند به کاربر هشدار می دهد تمهیدات امنیتی ویژه ای برای محافظت از حریم شخصی و رمزهای عبور و بطور کلی اطلاعات شخصی کاربران خود ارائه می نماید. منوی آدرس مرورگر هم این ویژگی را دارد که با تایپ تنها چندین حرف ، پیشنهادهایی را در مورد وبسایتهای احتمالی به ما ارائه می نماید.

 

rezakh بازدید : 2178 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.

 

rezakh بازدید : 1797 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

SeaMonkey یکی دیگر از نرم افزارهای مورد استفاده در مرور صفحات اینترنتی می باشد.
این نرم افزار از خانواده نرم افزارهای موزیلا ( مانند فایر فاکس ) بوده و می توان گفت که از سرعت مناسبی نیز برخوردار است .

اما قابلیتهای بارز آن عبارتند از :
نمایش پشت سرهم صفحات (Tabbed)
قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری
امکان چت IRC
دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی . ویرایشگر ساده ( HTML )
قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها
مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی
قابلیت انجام تنظیمات امنیتی
گذاشتن رمز عبور. مدیریت کوکی ها الگوها
پشتیبانی از زبانهای مختلف
این نرم افزار رایگان بوده و به سادگی آپ دیت می شود (Update)

 

rezakh بازدید : 2696 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

همه ی کاربران رایانه برای استفاده از اینترنت و باز کردن صفحات آن نیاز به مرورگری را احساس می کند که بسیار پر سرعت تر و قوی تر از مرورگر پیش فرض ویندوز(اینترنت اکسپلورر) باشد. چرا که با این سرعت کم اینترنت استفاده از مرورگر IE جایز نمی باشد . مرورگر پر سرعت موزیلا با ورود خود به عرصه ی اینترنت جای هیچ بحثی در زمینه ی استفاده از مرورگرهای اینترنت باقی نگذاشت . این مرورگر با سرعتی باور نکردنی صفحات وب را باز می کند . قابلیت های فراوان جالبی در درون برنامه تعبیه شده است . مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در ادامه قصد دارد مرورگری دیگر را معرفی کند که از لحاظ سرعت گشت و گذار در اینترنت و باز کردن صفحات از بهترین هاست و می تواند جایگزین مناسبی برای موزیلا باشد . نام این مرورگر قدرتمند و پرسرعت Opera می باشد که در طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان از آن خود کرده است . با opera می توانید با سرعتی بسیار بالاتر از اینترنت اکسپلورر صفحات وب را باز کنید. فایل هایی که دانلود می کنید را می توانید متوقف کنید و بقیه ی آن را مدتی بعد دانلود نمایید که این نیز قابلیتی مهم محسوب می شود و بسیاری قابلیت های دیگر که همگی در این مرورگر پرسرعت (opera) وجود دارد و کاربر را از هر نظر بی نیاز کرده است .در صفحه ی اول مرورگر اپرا ۹ مربع کوچک قرار دارند که شما می توانید در هر کدام از آنها وب سایتی را که هر روز مشاهده می کنید را وارد کنید تا هر وقت که خواستید مجددآ آن را مشاهده وقت زیادی را صرف بالا آمدن وب سایت مورد نظر نکنید و در نتیجه زود تر صفحه ی وب سایت را مشاهده نمایید. جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب تا به این لحظه را مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در سایت قرار داده است .در این نسخه جدید همانند قدیم نقاط ضعف نرم افزار برطرف گردیده و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری مانند: سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، افزایش امنیت و … به چشم می خورد.

 

rezakh بازدید : 2279 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                         اپرا

 

همه ی کاربران رایانه برای استفاده از اینترنت و باز کردن صفحات آن نیاز به مرورگری را احساس می کند که بسیار پر سرعت تر و قوی تر از مرورگر پیش فرض ویندوز(اینترنت اکسپلورر) باشد. چرا که با این سرعت کم اینترنت استفاده از مرورگر IE جایز نمی باشد . مرورگر پر سرعت موزیلا با ورود خود به عرصه ی اینترنت جای هیچ بحثی در زمینه ی استفاده از مرورگرهای اینترنت باقی نگذاشت . این مرورگر با سرعتی باور نکردنی صفحات وب را باز می کند . قابلیت های فراوان جالبی در درون برنامه تعبیه شده است . مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در ادامه قصد دارد مرورگری دیگر را معرفی کند که از لحاظ سرعت گشت و گذار در اینترنت و باز کردن صفحات از بهترین هاست و می تواند جایگزین مناسبی برای موزیلا باشد . نام این مرورگر قدرتمند و پرسرعت Opera می باشد که در طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان از آن خود کرده است . با opera می توانید با سرعتی بسیار بالاتر از اینترنت اکسپلورر صفحات وب را باز کنید. فایل هایی که دانلود می کنید را می توانید متوقف کنید و بقیه ی آن را مدتی بعد دانلود نمایید که این نیز قابلیتی مهم محسوب می شود و بسیاری قابلیت های دیگر که همگی در این مرورگر پرسرعت (opera) وجود دارد و کاربر را از هر نظر بی نیاز کرده است .در صفحه ی اول مرورگر اپرا ۹ مربع کوچک قرار دارند که شما می توانید در هر کدام از آنها وب سایتی را که هر روز مشاهده می کنید را وارد کنید تا هر وقت که خواستید مجددآ آن را مشاهده وقت زیادی را صرف بالا آمدن وب سایت مورد نظر نکنید و در نتیجه زود تر صفحه ی وب سایت را مشاهده نمایید. جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب تا به این لحظه را مرکز دانلود نرم افزاری نوین سافت در سایت قرار داده است .در این نسخه جدید همانند قدیم نقاط ضعف نرم افزار برطرف گردیده و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری مانند: سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، افزایش امنیت و … به چشم می خورد.

rezakh بازدید : 1890 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

Comodo Dragon Internet Browser مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. مرورگر Comodo Dragon را می توان امن ترین مرورگر اینترنتی حال حاظر دانست. این مرورگر توسط شرکت حرفه ای امنیتی Comodo که محصولات امنیتی قدرتمندی تولید کرده ساخته شده است. این مرورگر دارای محیط جذاب و امکانات بسیار گسترده و متنوعی می باشد.

namandownload

 

rezakh بازدید : 1763 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

ویژگی های مرورگر Firefox :

- سازگاری اغلب افزودنی ها(Add-Ons) با نسخه جدید.

- نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back.

- پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3.

- غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته.

- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی.

- امکان پشتیبانی از CSS های انیمشن.

- افزایش سرعت گرافیکی.

- ارتقا سطح امنیت در سطح اینترنت و برطرف کردن تمامی ایراد های کوچک امنیتی قبلی.

- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.

- سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.

- پشتیبانی کامل از HTML5.

 

دانلوددرادامه مطلب...

rezakh بازدید : 1151 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

برخی ویژگی های نرم افزار:

    - نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
    - امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
    - محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
    - امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
    - Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
    - سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
    - استفاده از قابلیت Tab Browsing
    - دانلود منیجر قدرتمند نرم افزار
    - سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
    - امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
    - امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
    - و . . .

دانلوددرادامه مطلب...

rezakh بازدید : 1801 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 11.0.696.65 Final  :

- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون

rezakh بازدید : 2018 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

 

قابلیت AutoFill
از عواملی که شاید سهم زیادی در محبوبیت این مرورگر اینترنتی دارد می توان به قابلیت AutoFill اشاره نمود. با استفاده از این امکان می توان در هنگام پر کردن فرم های مختلف در وقت صرفه جویی نمود. به این ترتیب که اگر شما این قابلیت را در مرورگر خود فعال نمایید در هر بار پر کردن فرم ها بر روی سایت های مختلف دیگر لازم نیست تا تمامی اطلاعات خود را یک بار در آن فرم ها درج نمایید و با به کارگیری این ابزار می توانید فرآیندی را بوجود آورید که فرم ها خود کامل گردند و نیازی به پر کردن دوباره آن ها نباشد. همچنین در این مرورگر قابلیت پر کردن فرم ها را می توان در قبال رمزهای عبور نیز عملی نمود.

rezakh بازدید : 2610 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer v9.0 :
امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
نمایش هرچه بهتر صفحات وب
پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
پشتیبانی کامل از Web 2
پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز محبوب

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,296
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 12,984
  • بازدید ماه : 9,866
  • بازدید سال : 270,415
  • بازدید کلی : 4,881,198