loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
yahyan بازدید : 1877 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورژن جدیدCCleaner 5.11.5408

دانلود نرم افزار ورژن جدیدCCleaner 5.11.5408

CCleaner :اگر میخواهید سیستمتان بدونه مشکل کار کند یا سیستمتان روانی و سریع تر کار کند اگر میخواهید فایل های مخرب را حذف کنید یا فضای هارد دیسکتان سبک شود و روان کار کن این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم.این نرم افزار با حجم پایین و کاربرد بالا و راحتی کار بسیار پر بازدید بوده و تقریبا بیشتر کاربران برای سرعت بخشید یا حذف اتوماتیک فایل های مخرب  یا سبک کردن هارد دیسک از این نرم افزار استفاده میکنند .برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

rezakh بازدید : 1388 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بالا برد سرعت سیستم وحذف فایل های تکراریMacBooster v2.1.8

MacBooster v2.1.8 نرم افزاری که براتو آماده کردیم یکی از نرم افزار های با حجم کم ولی با کارایی بالا میباشد که میتواند باعث بالابردن سرعت سیستم و پاک کردن فایل های مخرب و فایل های که تکراری میاشند حجم هارد دیسک شمارا خالی کنند و سیستم شما با سرعت عالی کار کند. این نرم افزار به خاطر حجم پاین و کارایی بالا بسیار نرم افزار کاربردی برای کاربران میباشد.

rezakh بازدید : 1545 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Defraggler 2.04.297 نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد است . با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .
یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بر بقیه رغیبان این است که ، اغلب نرم افزارهایی که عمل یکپارچه سازی را انجام می دهند همه درایو را با هم یکپارچه می کنند که بسیار زمانبر است . در صورتیکه با این نرم افزار می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید. مثلا شما یک درایو را یکپارچه کرده بودید ولی فایل تازه ای در ان کپی کرده اید اگر بخواهید با ویندوز یکپارچه سازی کنید باید کل درایو را دیفرگمنت با یکپارچه کنید ولی این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی همان فایل یا فولدر را به تنهایی دارد.

 

rezakh بازدید : 1503 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Wise Registry Cleaner 7.13 نام نرم افزاری مخصوص محصول این شرکت برای بهینه سازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز می باشد. وقتی مدتی از کارکرد ویندوز گذشت ، نصب و حذف نرم افزارها و بسیاری از فرایندهای دیگر باعث به وجود آمدن فایل های ورودی زاید و نامعتبر در رجیستری ویندوز خواهد شد. این ورودهای نامعتبر باعث کاهش سرعت سیستم ، هنگ کردن و قفل شدن ویندوز بدون دلیل خاصی و دریافت خطاهای بی جا و… خواهد شد. برای رهایی از این مشکلات به Wise Registry Cleaner احتیاج پیدا خواهید کرد. این نرم افزار با بهینه سازی و تمیز کردن رجیستری در نهایت به بهبود عملکرد سیستم منجر خواهد شد. با اسکن قدرتمند این نرم افزار تمامی مشکلات حل خواهد شد و سپس میتوانید با چند کلیک ساده و فقط دستور دادن مشکلات را حل کنید. امکان گرفتن نسخه پشتیبان از بخش رجیستری میتواند بسیار موثر باشد در مواقعی که رجیستری در وضع نامطلوبی به سر می برد ، این امکان وجود خواهد داشت که فایل پشتیبان رجیستری را جایگزین نمایید تا مثل روز اول بدون دردسر باشد.

 

rezakh بازدید : 1435 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

این نرم افزار که PCBoost نام داره اصلیترین کارش این است که سرعت ویندوزتون رو افزایش میده اگه شما برای مدت زیادی از یک ویندوز استفاده کنید در اثر تغییراتی که در این سیستم عامل توسط نرم افزارهای مختلف شکل میگیره سرعت اون بشدت کم خواهد شد این کاهش سرعت بیشتر بخاطر تغییرات بوجود آمده در رجیستری ویندوز است.
به هر حال و بهر دلیلی این کاهش سرعت بسیار خسته کننده خواهد بود برای حل این مشکل نرم افزار PCBoost رو میتونید استفاده کنید بعضا در اثر استاندارد سازیهای صورت گرفته توسط این نرم افزار سرعت سیستم عامل از سرعت اولیه هم امکان دارد بیشتر شود!

با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمیتوانستید اونها رو تغییر بدید و حتی فکرش رو هم از سرتون بگذرانید شما حتی میتونید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز رو عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم بهتر حال این نرم افزار سیستم شما رو از هر نظر ارتقاع میده و ابعاد جدیدی از سیستم عامل ویندوز XP رو به شما نمایش میدهد.

 

rezakh بازدید : 1564 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner ابزاری برای بازگرداندن فضای اشغال شده هارد ، پاکسازی history ناشی از فعالیتهای اخیر رایانه و تغییر شرایط کار آن همانند روز اول می باشد . این نرم افزار شما را قارد می سازد تا درایو ها را از شر فایلهای غیر ضروری و موقتی خلاص کنید و browser cache ، فایلهای اضافی , cookies ، recent document list ، فایلهای موقت ، ورودی های uninstall شده سرگردان و بسیاری از فایلهای اضافی دیگر را تمیز کنید. این برنامه شامل ۱۰۰ برنامه الحاقی می باشد که آن را قادر به اسکن و شناسایی بسیاری از فایلهای غیر ضروری در رایانه می سازد. می توانید فایلهای غیر ضروری را به recycle bin هدایت کنید و یا می توانید از آنها پشتیبان بگیرید . به علاوه نرم افزار system cleaner شامل برنامه مدیریت شروع به کار ویندوز) ( windows start upمی باشد که امکان حذف فایلهای uninstall کننده غیر مجاز از رجیستری و همچنین امکان برگرداندن تغییرات ناخواسته فراهم می کند.

 

rezakh بازدید : 1313 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner ابزاری برای بازگرداندن فضای اشغال شده هارد ، پاکسازی history ناشی از فعالیتهای اخیر رایانه و تغییر شرایط کار آن همانند روز اول می باشد . این نرم افزار شما را قارد می سازد تا درایو ها را از شر فایلهای غیر ضروری و موقتی خلاص کنید و browser cache ، فایلهای اضافی , cookies ، recent document list ، فایلهای موقت ، ورودی های uninstall شده سرگردان و بسیاری از فایلهای اضافی دیگر را تمیز کنید. این برنامه شامل ۱۰۰ برنامه الحاقی می باشد که آن را قادر به اسکن و شناسایی بسیاری از فایلهای غیر ضروری در رایانه می سازد. می توانید فایلهای غیر ضروری را به recycle bin هدایت کنید و یا می توانید از آنها پشتیبان بگیرید . به علاوه نرم افزار system cleaner شامل برنامه مدیریت شروع به کار ویندوز) ( windows start upمی باشد که امکان حذف فایلهای uninstall کننده غیر مجاز از رجیستری و همچنین امکان برگرداندن تغییرات ناخواسته فراهم می کند.

 

rezakh بازدید : 1378 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

 Full Uninstall 2.11

 

 

Full Uninstall 2.11  نرم افزاری جدید و حرفه ای مخصوص حذف برنامه های غیر ضروری است که به طور عادی حذف نمی شوند. یکی از مشکلات اغلب کاربران کامپیوتر این است که بعد از نصب یک برنامه وقتی که دیگر نیازی به آن ندارند و می خواهند برنامه را حذف کنند به طور کامل حذف نمی شود یا اینکه به صورت نصفه نیمه حذف می گردد. عملکرد این برنامه حذف کامل برنامه ها از کامپیوتر شماست به طوری که تمامی فایل ها و حتی کلید هایی که برنامه در رجیستری ایجاد کرده را پاک می کند. طبق گفته شرکت سازنده این برنامه در مقایسه با سایر رقبای خود از سرعت و عملکرد بیشتری برخوردار است به طوری که موقع حذف یک برنامه بدون پرسش سوالات اضافی و وقت گیر و اجرای برنامه های استاندارد ویندوز یا ابزار و امکانات جستجو برای یافتن، برنامه را به طور کامل از هارد و رجیستری حذف می کند.

 

rezakh بازدید : 2156 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

HDD Observer ابزاری قدرتمند برای تعمیر و مونیتور کردن هارددیسک کامپیوتر می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید به جست و جوی مشکلات و خطاهای احتمالی موجود در هارد درایو کامپیوترتان پرداخته و آنها را رفع نمایید .همچنین به وسیله HDD Observer می توانید به یکپارچه سازی فضای هارددیسکتان اقدام نمایید و با یکپارچه کردن قسمت های مهمی نظیر رجیستری ویندوز و فایلهای سیستمی از حداکثر سرعت و فضایی که در اختیارتان قرار دارد استفاده کنید .

 

rezakh بازدید : 1881 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود CCleaner 3.16.1666 Final تمیز کردن ویندوز و افزایش سرعت آن و خالی کردن فضای هارد

یکی از نیازهایی که همیشه کاربران ویندوز دارند تمیز کردن ویندوز و پاک کردن فایلهای اضافی از داخل ویندوز و برنامه های جانبی نصب شده روی ویندوز است.

حتی محل فایلهای اضافی را نیز بدانید حذف دستی آنها کاری وقت گیر و مشکل است.

امکانات نرم افزار CCleaner 3 :

-پشتیبانی از IE 9 و Firefox 4

- حجم کم و سرعت بالای اجرا

- سرعت بالای پاک کردن

- پاک کردن اطلاعات از نرم افزارها علاوه بر ویندوز

- تمیز کردن رجیستری به صورت خاص (کوچک شدن رجیستری و افزایش سرعت سیستم)

- Uninstall کردن برنامه های غیر قابل Uninstall

- پاک کردن گزینه های اضافی Startup

- بازگشت تغییرات انجام شده در صورت بروز مشکل

- امکان بررسی قبل از تمیز کردن

و …

rezakh بازدید : 1655 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود TuneUp.Utilities.2012.12.0.2030.10 Final قدرتمندترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز

 

TuneUp Utilities 2012 می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

rezakh بازدید : 2621 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                           حذف کامل برنامه ها

 

Total Uninstall 6.0.2 نرم افزار بسیار مفیدی است که به شما امکان می دهد سیستم خود را در هنگام نصب نرم افزارهای مختلف و اعمال هرگونه تغییرات هر چند جزیی را زیر نظر داشته باشید. در این برنامه شما نیاز به اعتماد کردن به Uninstall توسط خود نرم افزار ندارید. به دلیل اینکه معمولا برخی از نرم افزارها فایل هایی را در سیستم شما نگاه می دارند و به طور کامل پاک نمی شوند. برای استفاده از این نرم افزار کافیست فایل نصب نرم افزار مورد نظر برای نصب را از طریق این نرم افزار را انتخاب کرده و پس از آن درایوی را که تصمیم دارید تا نرم افزارتان را بر روی آن نصب کنید را انتخاب کنید. Total Uninstall عکس و اطلاعات سیستم را قبل از نصب را برای شما نگاه می دارد و پس از پایان عملیات نصب عکس و توضیحات و تغییرات جدید را برای شما به نمایش می گذارد و شما بدین صورت می توانید بروی سیستم خود نظارت کامل داشته باشید. در این لحظه شما می توانید دو عکس، توضیحات و نمودارهای درختی و… را با یکدیگر مقایسه کرده و تمامی فایل های اضافه شده را مشاهده نمایید. در صورتی که خواستار پاک شدن نرم افزار نصب شده هستید کافیست به وسیله Total Uninstall آن نرم افزار را انتخاب کرده تا تمامی اطلاعات قبل از نصب آن نرم افزار را دوباره بازیابی کرده و بروی سیستم شما بازگردانی کند و بدین صورت از صدمه خوردن ویندوز خود در اثر ناقص پاک شدن نرم افزارها جلوگیری کنید.

rezakh بازدید : 1845 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                       نرم افزارپاکسازی

 

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد.CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید. همانطور که گفتم CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای ۹۹% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به ۱۰۰% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند.

rezakh بازدید : 1408 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

                                         پاکسازی تروجان ها

 

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و… هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و … در معرض خطر قرار دارند. این نرم افزار از ورود هرگونه ابزار، برنامه و … که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری می کند و دائماً در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند. این نرم افزار با قدرت خاصی که در زمینه پیدا کردن بد افزار ها و تروجان ها دارد، سیستم شما را بهینه می کند.

rezakh بازدید : 1802 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

نرم افزار Cloud System Booster 1.1.1 یک برنامه جدید با روش و تکنولوژی پیشرفته است. تعمیر و نگهداری سیستم  و بهینه سازی با بهترین ابزار و بر اساس تکنولوژی روز باعث تقویت سیستم می شود. این نرم افزار یکی از قوی ترین پاک کننده و بهینه ساز های موجود در اینترنت است. تعمیر و نگهداری سیستم های نوآورانه و بهینه سازی ابزار بر اساس تکنولوژی ابر ابر سیستم تقویت کننده است. تعمیر در کامپیوتر و برنامه تعمیر و نگهداری سیستم با چهار عملکردهای قدرتمند. تمیز کننده , بهینه سازی , تعمیرات , تمیز کننده و بهینه ساز , پیدا کردن و تعمیر خطاهای کامپیوتر در یک روش هوشمند و …

rezakh بازدید : 1647 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

نرم افزار Advanced Registry Clear v2.2.6.6 نرم افزاری کم حجم برای بهینه سازی و رفع عیوب رجیستری میباشد.همچنین این نرم افزار قادر است تا رد پای شما در مرورگر ها، فایل های اضافی و هچنین باگ های سیستم را پاکسازی کند. از امکانات این نرم افزار می توان به ابزارهای گوناگون برای بهینه سازی سیستم , حجم کم و رابط گرافیکی بالا , سرعت و دقت در پاکسازی , ۱۰۰ درصد بدون بدافزارهای مخرب , کاملا اتوماتیک و یا استفاده با چند کلیک و … اشاره کرد.

rezakh بازدید : 1798 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (3)

تصویر

Attribute Changer 7.10 نرم افزاری کم حجم و رایگان می باشد که توسط آن می توانید صفات فایل ها مثل نام، مخفی بودن، آرشیو بودن، تاریخ ایجاد، تاریخ دسترسی و … را به صورت دسته ای و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. این نرم افزار همچنین توانایی حذف تگ عکس ها به صورت ساده دارا می باشد.

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,797
  • باردید دیروز : 2,035
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 13,485
  • بازدید ماه : 10,367
  • بازدید سال : 270,916
  • بازدید کلی : 4,881,699