loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1417 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)


Em               dm      F         Em                              Em               Dm       F        Em

 

دلمو بردی باز از نو دیگه چی میخوای                          دارو ندارم مال تودیگه چی میخوای

 

Em     Dm        F         Em                                     Em        Dm        F          Em

 

 برو بزار بسوزم با بی کسی هام                                 برو بزار بمونن دلواپسی هام

 

Em     Dm        F         G                                     Em        Dm        F          Em

 

هیچی نپرس فقط بروولی فراموشم نکن                        شمعم و آتیشم به پابرووخاموشم نکن

 

Em     Dm        F         G                                     Em        Dm        F          Em

 

اگه یه روز ورق زدی دفتر خاتراتتو                              یادت بیاد قلب منو میشینه چشم به راه تو

 

Em                  DM                                                   F                                            E7

 

آره برو ولی بدون اینجا یکی میمرد برات                         باور نکردی عشقشو اگه قسم میخورد برات

 

Em                  DM                                                   F                                            E7

 

 میری برو ولی فقط اینو یادت باشه عزیز                        اشک زلالتو جلو چشم غریبه ها نریز

 

 

===========================================================================

آكورد آهنگ خاكسترم نكن از محسن يگانه

 


Am         G                  F                                           G                                 F

 

من بی تو هیچم تو باورم نکن                                       خیسم زه گریه تنها ترم نکن

 

Am         G               F                                                            G                F

 

عاشق نبودم تا با تو سر کنم                                        آتش نبودم خاکسترم نکن

 

Em         G                   F                                Em/G               Am       Em/G    Am

 

اگه عاشقت نبودم اگه بی تو زنده بودم                          تو بمون کی بی تو غصه می خورم

 

Am       G              Am                      Em/G             Am           Em/G       Am

 

اگه دل به تو نبستم اگه این منم که هستم                    ولی از هوای گریه ات برم

 

Em         G                F                           Em/G           Am       Em/G        Am

 

اگه شکفه دارم از تو اگه بی قرارم از تو                            تو بمون که آشیانه ام تویی

 

Am        F                                             G             Em         G                Em

 

به هوایت ای ستاره به تو می رسم دوباره                      اگه عاشقم بهانه ام توای

 

G                         F                                                      G                    F

 

دل کنده بودم از هم زبونیت                                         پنهون نکردی از من نشونیت

 

Am        G               F                                                    G                     F

 

من پا کشیدم از عهد بسته ام                                     تو پا فشردی بر مهربونیت

 

Em         G                F                                    Em/G         Am   Em/G        Am

 

اگه همزبون نبودم اگه مهربون نبودم                              چه کنم دل این دله شکسترو

 

Em         G                 F                           Em/G           Am   Em/G              Am

 

اگه سردو مرده بودم اگه پر نمی گشودم                         به تو بستم این دو بال خسترو

 

====================================================================

 

 

Am                Em

 

تو که میدونی همه ی عمرو اونجا گذاشتمو رفتم

 

Am                  Em

 

تو که میدونی بجز آغوش تو جایی نداشتمو رفتم

 

Am                  C

 

اگه رفتمو تو سراغمو نمیگیری هنوزم که هنوزه

 

Bb                      C

 

اگه به جز خودم کسی نیست که دلش برای من بسوزه

 

Am                  Em

 

نه نمیدونی آخه همه ی غمامو به تو نگفتم

 

Am                Em

 

نه نمیدونی آخه نخواستم از چشم تو بیافتم

 

Am                  C

 

نه نمیگفتم آخه تحمل غمه منو نداری

 

Bb                 C

 

نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بذاری

 

Am                    Em

 

بگو فهمیدی وقتی میرفتم نگرون خودم نبودم

 

Am                       Em

 

غمه آیندت بدجور نشسته بود توی همه ی وجودم

 

Am                  C

 

اگه تصویری که ازم توی ذهنت بودو و خرابش کرد

 

Bb                     C

 

به خاطر خودت دیگه ازم نخوا که پیشت برگردم

 

Am                   Em

 

نه نمیدونی آخه همه ی غمامو به تو نگفتم

 

Am                 Em

 

نه نمیدونی آخه نخواستم از چشم تو بیافتم

 

Am                  C

 

نه نمیگفتم آخه تحمل غمه منو نداری

 

Bb                        C

 

نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بذار

 

===========================================================

 

آکورد بیت آخر از محسن یگانه

Gbm          Abm                       Dbm
حرفامو میشنوی از لابهلای شعر اینجوری بهتره
          Dbm          Abm         A                   B
اما بدون هنوز شبهام بدون اشک محاله بگذره محاله بگذره
Gbm                  Abm                   Dbm
بودی کنار من اما چه سوت و کور من بودم وخودم
             Dbm        Abm A              B
با این همه ولی از گوشه  گیریات خسته نمیشدم
Gbm            Abm                            Dbm
تو با خودم که هیچ با سایه ی منم حرفی نمیزدی
          Dbm       Abm    B                A B
با این همه ولی به  شب نشینی دلم خوش اومدی
                Dbm           Abm A               B
با این همه ولی به  شب نشینی دلم خوش اومدی
E          Abm                       Dbm
از چی برات بگم وقتی نگفتنا با من اجین شده
              Dbm            Abm               A    
حس میکنم دلم غمگین ترین دله روی زمین شده
Abm            Dbm                Gbm
روزا که میگذرن اما محاله که حسم عوض بشه
                    Abm               Dbm      Gbm
اخه هر شب یه ذره شعر روح خرابمو سمت تو میکشه
                      Dbm                   A               Dbm       Gbm  
اخه هر شب یه ذره شعر روح خرابمو سمت تو میکشه سمت تو میکشه ….
Gb       Abm                        Dbm
امشب قراره که باخاطرات تو بازم بشینمو..
             Abm          A                B
باز دردودل کنم باکاغذای شعر..صبحو ببینمو
             Abm                   A                   Gbm
 غرق خودم بشم با قطره های اشک.. رو کاغذای خیس.. 
           Dbm           B A                    B
این بیت آخره…  اما همیشه شعر پایان قصه نیست
Dbm Abm
پایان قصه نیست!

=================================================================

 

ضربان معكوس

ريتم :4/4

Dm         C                 Am   C        Am

تنها اميد منکه نااميده     اميد من دوباره ته کشيده

 

Am                   Dm    Am                     Dm

لحظه به لحظه فکر نا اميدي اين لحظات امونمو بريده

 

Dm         C              Am            C               Am

اون که مي گفت با دستاي دل من از قفس بي کسي آزاد شده

 

E                  Dm    Am                     Dm

چي شد که با گريه من شاد شد  با شبنم ، اشک من آغاز شد

 

Am                            Dm    Am                          Dm

از وقتي رفت يه روز خوش نديدم خواستم دلم يه گوشه اي بميره

 

Dm      E7            E           Am                 Dm

خسته شدم چه انتظار سختي يکي بياد جون منو بگيره

 

Am                               Dm       Am                   Dm

قلب من از تپيدنش خسته شد   نبضم با ضربه هاي معکوس مرد

 

Am                          C           Am                        Dm

قلب من از خستگي خوابش گرفت   اين دل نا اميد و مايوس مرد

 

Dm    Em                A          Dm      Em         A

شايد صداي زخميه دل من       مرهم زخماي دل تو باشه

 

E                           Am  Em           Dm             C

شايد که قصه ي جدايي من  نذاره که هيشکي از کسي جدا شه

 

=========================================================================

 اینم اکورد اهنگ  سکوت   حالشو ببرین

Dm        Am    Dm             Am

روزاي سخته نبودن با تو، خلا اميد و تجربه کردم

Gm               Am               Dm            Am

داغ دلم که بي تو تازه مي شد، هم نفسم شد سايه ي سردم

Dm                       Am       Dm                  Am

تورو مي ديدم از اون ور ابر ها، که مي خواي سر سري از من رد شي

i                                    G                                 Am

آسمون و بي تو خط خطي کردم، چه جوري مي توني اينقده بد شي

E                                F

چه جوري مي توني اينقده بد شي

G                                Am

*)سکوت قلبت و بشکن و برگرد، نزار اين فاصله بيشتر از اين شه

E                                    Dm

نمي خوام مثل گذشته که رفتي، دوباره آخر قصه همين شه(*

Dm        Am      Dm             Am

روزاي سخته نبودن با تو، دور نبودنت و خط کشيدم

Gm               Am               Dm            Am

تازه ميفهمم اشتباهم اين بود، چهره ي عشقم و غلط کشيدم

Dm                   Am          Dm              Am

عشق تو دار و نداره دلم بود، اومدي دار و ندارم و بردي

i                          G                             Am

بيا سکوتت و بشکن و برگرد، که هنوزم تو دل من نمردي

E                      F

که هنوزم تو دل من نمردي

سکوت قلبت و بشکن..........................................

 

منبعguitaring.mihanblog.com  

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 798
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 26,694
  • بازدید ماه : 64,760
  • بازدید سال : 325,309
  • بازدید کلی : 4,936,092