loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 2129 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد.۲۰۱۳  AVG Internet Security یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. نام این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تمرکز و اولویت آن برای محافظت از سیستم شما را مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند و یک وبگردی ایمن و همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد. جهت افزایش اعتماد شما نسبت به این نرم افزار شاید ذکر نکاتی نظیر اینکه AVG بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یا اینکه برنده جوایز متعددی به دلیل عملکرد مناسب در مواجه شدن با تهدیدات و بدافزار بوده ، بی تأثیر نباشد. عملکرد این نرم افزار در زمان استفاده از اینترنت به صورت Realtime خواهد بود به گونه ای که حتی اگر در نتایج جستجوی شما در موتورهای جستجو مورد مشکوک و یا آلوده ای وجود داشته باشد نرم افزار شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد و اجازه بازکردن صفحه مذکور را نخواهد داد

rezakh بازدید : 1591 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

Nero Kwik Media 12.0.01300 Final یک نسخه ساده از مجموعه نرم افزار  چند رسانه ای Nero هست که قابلیت سوئیت، قدرتمند بسته نرم افزاری چند منظوره برای ضبط، کپی، و تصویری، و همچنین برای کار با ضبط صوتی و عکس  را برخوردار هست ،با نرم افزار Nero Kwik میتواند رسانه های صوتی و تصویری را  برای ضبط و کپی اطلاعات را به CD و DVD انجام دهد و همینطور  ایجاد تصاویر در فرمت های. ایزو و. NRG، تماشای ویدئو، از جمله پخش Blu-ray و همچنین کار با فایل های صوتی و عکس را انجام میدهد


rezakh بازدید : 1548 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

UPERAntiSpyware Professional 5.5.1016 Final نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی می باشد که شما را یاری خواهد کرد که از حق حتمی خود ، یعنی محفظت از اطلاعات شخصی بهره مند شوید. این نرم افزار کم حجم ولی قدرتمند ، شما را در نابودی تمامی جاسوس ها و مخرب های سیستم یاری خواهد رساند. همچنین این نرم افزار قادر به شناسایی Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits خواهد بود. موتور جستجوی قدرتمند، طراحی ساده و در عین حال کارا ، قدرت شناسایی سریع ، گشت عمقی دقیق در سیستم ، سرعت بسیار بالا در شناسایی مخرب افزارها ، شناسایی و انهدام جاسوس ها و … از جمله خصوصیات اصلی و ویژه این نرم افزار می باشد که آن را از نرم افزار های هم دسته خود متمایز کرده است.

rezakh بازدید : 1462 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite X6

 

CorelDRAW Graphics Suite X6 نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite X6 و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. برای مشاهده امکانات و توضیحات بیشتر نرم افزار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

rezakh بازدید : 1727 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

با توجه به محدودیت حجمی سرویس هایی که توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت اعمال میشود ، استفاده از نرم افزارهای مدیریت پهنای باند امری کاملأ منطقی و معقول است. نرم افزاری چون NetBalancer با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده ، امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق از چگونگی مصرف ترافیک و پهنای باند اینترنت خود مطلع شوید و برآن مدیریت دقیق اعمال کنید تا به بهترین شکل و به صورت بهینه از آن استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند را براساس میزان اهمیت آنها اولویت بندی کنید و به عنوان مثال به نرم افزار مرورگر خود درجه بالاتری بدهید تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنتی را بارگذاری کنید. برای اولویت بندی نرم افزارها ۶ رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هرکدام از آنها اختصاص بدهید. همچنین می توانید برای یک پروسه محدودیت خاصی در نظر بگیرید تا به عنوان مثال فایل درحال دانلود تا سرعت معینی امکان دانلود داشته باشد و مابقی پهنای باند را آزاد بگذارید. می توانید امکان اعمال تغییرات در تنظیمات انجام شده را تنها با وارد کردن رمز عبور میسر کنید. همچنین امکان مشاهده ترافیک کل سیستم در قالب گراف نیز وجود دارد

rezakh بازدید : 1864 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (1)

 

 

در این مطلب، نسخه سبکی از بازی فیفا 13 را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه به صورت کرک شده (SKIDROW Crack) بوده و به صورت کامل کار میکند.

 

بازی FIFA 13 دارای تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی میباشد. در این نسخه، هوش مصنوعی بازی پیشرفت چشمگیری داشته و حرکات و اتفاقات بازی واقعی تر شده اند. حرکات بازیکنان از جمله دریبل ها و ارسال ضربات کاشته بسیار دقیق تر شده و در مجموع حال و هوای تازه ای برای طرفداران این بازی زیبا به همراه دارد.

rezakh بازدید : 1474 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

یک سازمان صلح طلب تصمیم گرفته است تا بین پرندگان خشمگین و خوک ها صلح برقرار کند. اما درست هنگامی که صلح برقرار می شود و در حال گرفتن عکس یادگاری هستند اتفاقی می افتد که همه چیز را خراب می کند.
یک فیلم بسیار زیبا و سرگرم کننده در مورد پرندگان خشمگین و با حضور کاراکتر های محبوب و دوست داشتنی این بازی که برای اولین بار در سایت سرزمین دانلود قرار گرفته است و به همه عاشقان پرندگان خشمگین تقدیم می شود. این فیلم کوتاه زیبا را از دست ندهید. مدت این فیلم 2.5 دقیقه است.


توجه : این فیلم یا فرمت FLV بوده و تقریبا با تمام پلیر های جدید قابل اجراست. اگر روی کامپیوتر شما قابل اجرا نبود، نرم افزار GOM Player  دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

 

دانلود با حجم 10.1 مگابایت

rezakh بازدید : 2385 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

 


با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و بازگشایی استخر ها، مجموعه ای از فیلم های آموزش شنا را برای شما آماده کرده ایم.

این مجموعه، حاوی گلچینی از فیلم های کوتاه است که در هر کدام از آنها، نکته ای در مورد شنا آموزش داده میشود.

rezakh بازدید : 1660 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

در دنیای امروز، موسیقی درمانی یکی از بهترین روش های رسیدن به آرامش است. قطعات موسیقی مخصوصی نیز برای رسیدن به این منظور ساخته شده که میتوانند با نوای روح انگیز خود، شما را از افکار پریشان زندگی مدرن بیرون آورده و نهایت آرامش را برایتان به ارمغان بیاورند.

 

در این مطلب، مجموعه ای با عنوان موسیقی خواب و آرامش برای شما تهیه کرده ایم. اگر میخواهید راحت تر بخوابید و یا محیطی آرام و به دور از استرس را در منزل یا محل کارتان ایجاد کنید، این مطلب را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 1,675
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 27,571
  • بازدید ماه : 65,637
  • بازدید سال : 326,186
  • بازدید کلی : 4,936,969