loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1175 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
کرک +دانلود بازی مسابقه ای فرمول ۱ NKPro Racing 2012 برای pc

 

 

 

نام بازی:NKPro Racing 2012

حجم:۶۱۱ مگابایت

پلتفرم:pc

تاریخ انتشار:۲۰۱۲-۱۱-۰۷

 

 

NKPro Racing 2012 : بازی زیبایی که مشاهده میکنید مسابقات فرمول ۱ از سری مسابقات nk نام دارد.شما باید در مسابقات فرمول ۱ برنده شوید و جوایز کسب کنید و معروف شوید.جامها را یکی پس از دیگری بگیرید و پیشرفت کنید.ماشینهای فرمول ۱ شرکت های مختلف در انتظار شماست تا شما را پیروز میدان کند.گرالفیک و حجم بازی برای کسانی که سیستم ضعیفتری دارند خوشحال کننده هست چون میتوانن با یک سیستم معمولی نیز بازی را اجرا کنند..بازی حالت مولتی پلیر و سینگل پلیر را نیز دارند!

 

rezakh بازدید : 2087 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

برای اولین بار در سایتهای ایرانی

نسخه کرک شدهAngry Birds Star Wars-ALI213 برای pc

 

نام بازی:Angry Birds Star Wars

پلتفرم:pc

حجم:۶۲ مگابایت

تاریخ انتشار:۸٫۱۱٫۲۰۱۲

 

ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان با مراحل و پرندگان جدید منتشر شد. در کهکشان امپراطوری شیطان حکمفرمانی می کند یک گروه از پرندگان خشمگین برای جنگ آماده می شوند.در این نسخه جدید پرندگان خشمگین محیط بازی,سلاح ها تغییر کرده اند.

 

 

rezakh بازدید : 1518 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Download Accelerator Plus 9.7.0.5 Final نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود

Download Accelerator Plus یا (DAP) پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند. این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند. بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است

rezakh بازدید : 2003 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Sun Java SE Runtime Environment 7.0 زبان برنامه نوسی جاوا

 

 

 

Sun Java SE Runtime Environment بطور حتم با جاوا و برنامه هایی هم که تحت جاوا نوشته شده اند آشنا هستید. بسیار برخورد داریم با بازی هایی که تحت جاوا هستن.
بسیاری از برنامه ها، سایت های که اقدام به سرویس دهی چت کرده اند، سایت ها و بازی های یه صورت آنلاین همه و همه که با زبان برنامه نویسی جاوا طراحی شده برای استفاده و اجرا کردنشون نیاز به آخرین نسخه Update شده آن دارید.

 

 

rezakh بازدید : 1522 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود PowerArchiver 2011 12.00.59 Final فشرده ساز قدرتمند

 

 

نرم افزار PowerArchiver 2011 Professional یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند. این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد. این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی ، خارج نمودن از حالت فشرده ، رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد. ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید. امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO ، سرعت بالا در فشرده سازی ، امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف ، دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند.

rezakh بازدید : 1974 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Avira AntiVir Personal 10.0.0.652 FREE Antivirus نسخه رایگان آنتی ویروس قدرتمند اویرا

 

امروزه با گسترش روزافزودن تهدیدهای رایانه مختلف خصوصا در سطح وب وبه منظور محفاظت موثر در برابر حملات هکری و نرم افزارهای نفوذگر مخرب به رایانه های مختلف در سرتاسر جهان نیاز به نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس که بتوانند بصورت موثر دربرابر انواع این تهدیدهای روزافزون بخوبی عکس العمل نشان داده وبه مقابله باآنها بپردازند، احساس می شود . شرکت آویرا یکی ازبهترین و پرآوازه ترین شرکتهای امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های آنتی ویروس می باشد. یکی از محصولات نرم افزارآنتی ویروس این شرکت که با نام AntiVir free شناخته شده است، برای استفاده شخصی بصورت رایگان ارائه می شود. نرم افزار آنتی ویروس Avira AntiVir free قدرتمندترین برنامه محافظ آنتی ویروس رایگان می باشد که راهکاری کاملا رایگان و مورد اعتماد به منظور محافظت از اطلاعات شخصی شما بصورت اسکن سریع سیستم شما برای شناسایی تهدیدهای امنیتی و مخرب همچون ویروسها، تروجانها، برنامه های درب پشتی، کرمها، شماره گیرنده های آنلاین و غیره ارائه می نماید. این نرم افزار هر عملکردی را که توسط کاربریا سیستم عامل دیگری برروی رایانه شما انجام شود را مشاهده و کنترل می نماید و بصورت موثر در صورت شناسایی برنامه های مشکوک و مخرب واکنش نشان می دهد. آویرا شرکتی امنیتی آلمانی می باشد، برنامه های امنیتی و محافظتی این شرکت بر مبنای موتور آنتی ویروس AntiVir می باشد، که برای اولین بار در سال ۱۹۸۸مورد استفاده قرارگرفت. این شرکت درابتدا به نام “H+BEDV Datentechnik GmbH” بنیان نهاده شد. اکنون این شرکت به یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای امنیتی تبدیل شده که محصولات امنیتی تولید شده توسط آن به خوبی توانسته اند درمیان سایر نرم افزارهای آنتی ویروس برای خود جا باز کنند.

rezakh بازدید : 1492 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

پشتیبان گیری و رایت آسان توسط DVDFab 8.1.2.6 Final |

DVDFab یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

rezakh بازدید : 1787 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

مبدل قدرتمند AVS Video Converter v7.1.1.479

AVS Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های ویدیویی برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Online Media Technologies می باشد.

rezakh بازدید : 1847 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

تبدیل تمامی فایل های مالتی مدیا با Xilisoft HD Video Converter 6.7.0 build 0930

Xilisoft HD Video Converterابزاری بسیار کامل که تقریبا فرمتی نیست که از محدوده کاری آن خارج باشد. شاید تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی کرده و کاربر تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب از میان ده ها فرمت یکی را انتخاب و با کلیک بر روی Start شروع به تبدیل فرمت ها نماید. جالب تر این این موارد قابلیت تبدیل فرمت عکس ها هم است. Xilisoft HD Video Converter حتی قابلیت تبدیل عکس ها را هم دارد. عدم کاهش کیفیت، تنظیم فرمت ها با قابلیت انتخاب اندازه تصاویر، میزان کیفیت صوت و … تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. یک قابلیت مهم دیگر هم در این نرم افزار نهفته و آن هم قابلیت تکه تکه کردن فایل است. کاربر می توان در زمان تبدیل فایل را به اندازه های مورد نظر که قابل تغییر است بخش بخش نماید. محیط کاربری نرم افزار ساخت شرکت Xilisoft آنقدر جذاب است که بتواند جدای از قابلیت های فوق العاده اش کاربران را هم به سوی خود جذب نماید.

rezakh بازدید : 1225 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

پلیر قدرتمند Zoom Player FLEX v.7.00

Zoom Player پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

rezakh بازدید : 1992 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری با Gom.Player.2.1.33.5071 Final

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

 

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 1,669
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 27,565
  • بازدید ماه : 65,631
  • بازدید سال : 326,180
  • بازدید کلی : 4,936,963