loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1563 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

ویرایش آیکون ها و نشانگر های موس با IconLover 5.30

برای مدیریت ، ساخت و ویرایش آیکون ها و نشانگرهای موس می توانید از نرم افزار قدرتمند IconLover استفاده کنید . آیکون ها فایل های تصویری کوچکی هستند که برای زیباسازی و بهتر مشخص شدن فایل ها و برنامه ها طراحی می شوند . با استفاده از این نرم افزار می توانید نشانگر های ثابت و متحرک موس را ویرایش نمایید . برای ورود و ذخیره ، این نرم افزار از فرمت های ICO, BMP, JPEG, ANI, CUR, GIF, PNG, TGA, TIFF, WMF, WBMP, XPM, XBM پشتیبانی می کند که فرمت PSD نیز در این نسخه در دسترس است . ایجاد و همچنین ویرایش آیکون های ۳۲ بیتی با این برنامه میسر می باشد با قابلیت پشتیبانی از لایه ها ، می توانید کار خود را به صورت حرفه ای تر انجام دهید.

rezakh بازدید : 1485 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود VSO Downloader Ultimate v2.7.2.0 – نرم افزار دانلود خودکار ویدیو کلیپ در وب سایت ها

 

نرم افزار VSO Downloader به طور اتوماتیک ویدیو کلیپ های درون هر وب سایت را که در مرورگر شما باز است را تشخیص داده و سپس به دانلود آن ها خواهد پرداخت. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و تنها کافیست که نرم افزار را فعال کرده و فیلم مورد نظر خود را در حال پخش بگذارید، پس از تشخیص و شروع به دانلود شدن ویدیو کلیپ ها توسط برنامه، لیستی به شما نمایش داده می شود که حاوی نام، میزان پیشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر یک از فیلم ها می باشد. علاوه بر این شما می توانید کلیپ های دانلود شده را به فرمت MP3 (با کیفیت پایین، متوسط یا بالا) تبدیل نمایید. شما قادر خواهید بود تا ویدیو های سایت YouTube را در کیفیت HD و تنها با مشخص نمودن URL و مکان ذخیره سازی خروجی، به راحتی دانلود نمایید.

rezakh بازدید : 1237 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل های تورنت با BitTorrent 7.6.1.26993

استفاده از فایل های تورنت امروزه بسیار رواج یافته است به صورتی که 150 میلیون کاربر در سراسر دنیا درحال اشتراگ گذاری و انتقال انواع اطلاعات درشبکه ی محبوب تورنت هستند . با استفاده از نرم افزار شناخته شده ی BitTorrent می توانید به راحتی انواع فایل های تورنت با حداکثر سرعت دانلود کنید . با این نرم افزار قابلیت مدیریت و کنترل پهنای باند خود را نیز دارید و می توانید درقبال دانلود ، کمترین حجم ممکن را آپلود کنید . این نرم افزار برای اجرا نیاز به کمترین سخت افزار ممکن دارد و قابلیت هایی همچون پشتیبانی از RSS ، جستجو و دانلود مستقیم فایل های تورنت ، تشخیص کاربران همسان و … در این نسخه در دسترس می باشند. برخی از ویژگی های این برنامه : قابلیت دسته بندی فایل های تورنت با توجه به وضعیت کنترل پهنای باند مصرفی در هنگتم دانلود و آپلود قابلیت...

rezakh بازدید : 1109 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید و جالب – sms عاشقانه مهر ۹۱

تعدادی از اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه جدید مهر ماه ۱۳۹۱ را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم

امیدواریم از این اس ام اس عاشقانه جدید و جالب لذت ببرید …

گرگ هم که باشی

عاشق بره ای خواهی شد

که تو را به علف خوردن وا می دارد

و رسالت عشق این است

شدنِ آنچه نیستی !

.

.

rezakh بازدید : 1937 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final محبوب ترین پیام رسان دنیا

Yahoo! Messenger کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

rezakh بازدید : 1478 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود انتی ویروس avast! Internet Security / Antivirus Pro- Free 7.0.1407 Final نرم افزار امنیتی قدرتمند اواست

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای  وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.
از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin  می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

rezakh بازدید : 1486 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود WinRAR v4.11 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید ۹۹ درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و … همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

rezakh بازدید : 1892 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود CCleaner 3.16.1666 Final تمیز کردن ویندوز و افزایش سرعت آن و خالی کردن فضای هارد

یکی از نیازهایی که همیشه کاربران ویندوز دارند تمیز کردن ویندوز و پاک کردن فایلهای اضافی از داخل ویندوز و برنامه های جانبی نصب شده روی ویندوز است.

حتی محل فایلهای اضافی را نیز بدانید حذف دستی آنها کاری وقت گیر و مشکل است.

امکانات نرم افزار CCleaner 3 :

-پشتیبانی از IE 9 و Firefox 4

- حجم کم و سرعت بالای اجرا

- سرعت بالای پاک کردن

- پاک کردن اطلاعات از نرم افزارها علاوه بر ویندوز

- تمیز کردن رجیستری به صورت خاص (کوچک شدن رجیستری و افزایش سرعت سیستم)

- Uninstall کردن برنامه های غیر قابل Uninstall

- پاک کردن گزینه های اضافی Startup

- بازگشت تغییرات انجام شده در صورت بروز مشکل

- امکان بررسی قبل از تمیز کردن

و …

rezakh بازدید : 1471 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار DivX Plus 8.2.2 Build 1.8.5.36 نرم افزار محبوب پخش فرمت Divx

DivX® Pro 8 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند. DivX® Pro 8.01 به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید. ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

rezakh بازدید : 1499 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود Adobe Reader 10.1.2 مشاهده و خواندن فایل های PDF

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است. پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن و آیکنی که با نام Acrobat در دسکتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید. در این سایت کاربران  می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat  Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat  Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 833
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 26,729
  • بازدید ماه : 64,795
  • بازدید سال : 325,344
  • بازدید کلی : 4,936,127