loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1671 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود TuneUp.Utilities.2012.12.0.2030.10 Final قدرتمندترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز

 

TuneUp Utilities 2012 می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

rezakh بازدید : 2178 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (1)

                      عکس

 

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال ۲۰۱۱ به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

rezakh بازدید : 1866 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

              عکس

نقشه فوق بر اساس معیارهای استاندارد جهانی طراحی و در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. شما نیز می توانید همین نقشه را در سایت خود در ابعاد دلخواه مورد استفاده قرار دهید. به همین منظور یکAPI مناسب و ساده برای ارتباط با سرور اصلی نقشه در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران طراحی و آماده شده است که با نصب و تنظیم کدهای HTML مورد نیاز، می توانید نقشه را در سایت خود مشاهده نمایید. به عنوان نمونه یک بانک می تواند محل شعب خود را با آیکون دلخواه خود بر روی نقشه که در سایت خود بانک قرار می گیرد به کاربران نشان دهد.

برای استفاده از API شما نیازمند یک KEY می باشید که پس از ثبت نام به آن دسترسی خواهید داشت. استفاده از API فوق رایگان می باشد، با اینحال شرایط استفاده از آن در بخش ثبت نام آورده شده است و از زمان انتشار نسخه آزمایش دوم قابل استفاده خواهد بود.

چنانچه در بخشهایی از نقشه به مشکلات خاصی برخورد کردید و یا خطاهای کارتوگرافی و نقص اطلاعات یا نبود معبر خاصی توجه شما را جلب کرد، می توانید مختصات نقطه مورد نظر به همراه اشکالات دیده شده را به آدرس gis@tehran.ir ارسال نمایید.

rezakh بازدید : 1595 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

                                               عکس

 

نرم­افزار ویژه تلفن همراه “سازمان بهشت زهرا (س)” تولید و منتشر شد. این نرم­ افزار شامل بخش­های مختلفی از جمله معرفی سازمان بهشت زهرا، جستجوی متوفی، نقشه بهشت زهرا با امکان مسیریابی، ادعیه و احکام، معرفی قطعات و برخی از شهدای شاخص و امکانات دیگر است.

این نرم­ افزار با فناوری JAVA طراحی و پیاده­ سازی شده و بر روی اکثر گوشی­های تلفن همراه قابل نصب است.

از مهم ترین ویژگی­های فنی این نرم­افزار می توان به جستجوی سریع متوفی و نمایش محل دفن آن بر روی نقشه، امکان انتخاب مبدا و مقصد ونمایش مسیر بر روی نقشه، امکان اجرا بر روی گوشی­های لمسی (Touch Screen)، امکان اجرا بر روی گوشی­های فاقد امکانات فارسی و نمایش تمام صفحه در گوشی­های مختلف اشاره کرد.

بروزرسانی اطلاعات نقشه و بانک اطلاعاتی درگذشتگان هر دو هفته یکبار انجام می­ شود که آخرین نسخه آن از طریق وب سایت سازمان بهشت زهرا به نشانی http://beheshtezahra.ir در دسترس عموم خواهد بود. همچنین این نرم­ افزار از طریق دستگاه­های ارسال بلوتوث در نقاط معینی از سازمان بهشت زهرا برای مراجعین قابل دریافت خواهد بود.

این نرم افزار در دو نسخه کامل و سبک تولید شده است. حجم نسخه کامل این نرم افزار (با اطلاعات کامل بانک اطلاعاتی درگذشتگان) در حدود ۱۱ مگابایت و حجم نسخه سبک این نرم افزار (بدون بانک اطلاعاتی درگذشتگان) در حدود ۱ مگابایت می­باشد. به زودی نسخه دیگری از این نرم افزار با امکان جستجوی از طریق GPRS نیز ارایه خواهد شد.

در ادامه فهرست تعدادی از گوشی هایی که قابلیت نصب و اجرای نسخه کامل نرم افزار را دارند ارایه شده است.

 

rezakh بازدید : 1915 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (1)

                                      عکس

 

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

 

rezakh بازدید : 1799 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

                                          نرم افزار

 

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند.
نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.
rezakh بازدید : 2029 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

                                                   کتاب

 

براتون یه کتاب الکترونیکی در زمینه اموزش اشپزی انواع غذاهای مختلف رو اماده کردم

فرمت کتاب کامپیوتری هست و پی دی اف

برای دانلود این کتاب  با لینک مستقیم و توضیحات بیشتر  ادامه را ببینید

rezakh بازدید : 7835 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (1)

بازی شورش در شهر سگا را در یاد دارید.بازی کم حجم Kung Fu Strike The Warriors را می توان نسل جدید و پیشرفته ی ۲۰۱۳ بازی شورش در شهر سگا دانست.

داستان بازی Kung Fu Strike The Warriors از افسانه های قدیم چین سر چشمه میگرد که به انتقام و قصاص سفارش می کند.اکنون شما با هنر های رزمی خود و دانش کونگ فو خود به مبارزه می روید.

از دیگر قابلیت های این بازی,قابلیت دو نفره بازی کردن است.

 

                         بازی

rezakh بازدید : 2407 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

                                                                  رمان

 

قسمتی از کتاب :
شده یه روز یه تصمیمی بگیری بهش عمل کنی و بعد بفهمی اوه چه اشتباه بزرگی کردی ؟
با عصبانیتی که سعی می کردم کنترلش کنم گفتم : آقای سلطانی من فقط دو ماه وقت می خوام آقای سلطانی بدون اینکه سر بلند کنه خودش و با کاغذای روی میزش سر گرم کرد اینبار بلند تر کفتم : آقای سلطانی ؟
سر بلند کرد و با جدیت گفت خانم محترم من به شما ده روز مهلت دادم . آخه آقای سلطانی توی ده روز من چطور 120 میلیون جور کنم

rezakh بازدید : 1309 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

    اس ام اس

 

همچون نسیم صبح و سحرگاه می رود
هر کس میان صحن حرم راه می‌رود

از هر چه غصه دارد وغم می شود رها
هر سائلی به خدمت این شاه می‌رود

وقتی فرشته‌های حرم بال می‌زنند
از سینه‌های شعله زده آه می‌رود

اینجا بهشت روی زمین فرشته‌هاست
از کوی تو فرشته به اکراه می‌رود

خورشید در طواف حرم، وه! چه دیدنیست
هر شب به پای‌بوسی آن ماه می‌رود

باب‌الجواد راه ورودی به قلب توست
حاجت رواست هرکه از این راه می‌رود

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

در این همه مسافر حرم نبود جای من؟
رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر
سفارش مریض حضرت امام را ببر

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

بقیه ادامه مطلب

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 922
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 26,818
  • بازدید ماه : 64,884
  • بازدید سال : 325,433
  • بازدید کلی : 4,936,216