loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1639 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

namandownload


نرم افزار قابلیت افزایش سرعت دانلود فایل ها تا 5 برابر را داراست و با تکه تکه کردن فایل ها به اجزای کوچکتر در نهایت سرعت عمل دانلود را انجام می دهد.با استفاده از تنظیمات این نرم افزار می توان بعد از دانلود فایل ها،سیستم را خاموش کرد یا ارتباط اینترنتی را قطع کرد.در واقع این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بودند که بعدها برنامه های مدیریت دانلود دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.این نرم افزار امکان توقف و ادامه (Resume) دانلود ها را دارد و هنگامی که دانلود فایل بر اثر قطع ارتباط اینترنتی یا عوامل دیگر متوقف شود می توان در زمان های دیگر دانلود را ادامه داد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود می توان به زمانبندی دانلود ها،نمایش اطلاعات دقيقي از سرعت دانلود فايل، قرار دادن فايل ها به صورت صف، دانلود خودکار چند فایل،امکان دانلود فایل های چند گیگا بایتی و... اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

rezakh بازدید : 1637 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

عليرغم وجود نرم افزارهاي تخصصي متعدد قرآني ، نرم افزاري با رويكرد استفاده غير تخصصي توليد نشده است نرم افزار قرآني پرنيان جهت توسعه فرهنگ قرآني با كاربري بسيار ساده و امكان استفاده همگاني توسط شركت پرنيان پردازش پارس تهيه گرديده است . با توجه به اين رويكرد، بخش مربوط به كاربري عمومي با مد نظر قرار دادن مواردي نظير محيط گرافيكي زيبا ، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر ، تنظيم اندازه دستخط به ميزان دلخواه ، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجراي بعدي و ... برجسته گرديده است.

rezakh بازدید : 1621 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

ارتباطات امروزه اینترنتی به یک نرم افزار ساده مسنجر و …. خلاصه نمی شود و بروز سایتهای مختلف برای این موارد مانند توییتر و… باعث افزایش ارتباطات اینترنتی می شود.توییتر جزو شبکه های اجتماعی است که عضویت در این شبکه های اجتماعی برای بسیاری از ضروریات به شمار می رود.برای این سایت برنامه نویسان مختلف برنامه های مختلف نوشته و این سایت را پشتیبانی می کنند که نرم افزار MetroTwit یکی از این سری نرم افزار ها می باشد.

تصویر

متروتویت دارای ابزارهای مورد نیاز شما برای مدیریت توییت ها می باشد.این نرم افزار با امکانات خود شما را وادار به استفاده و بروز رسانی از این طریق می کند.این نرم افزار به شما کمک می کند تا اکانت توییتر خود را  بسیار آسان و راحت کنترل و مدیریت نمایید.این نرم افزار بسیار آسان ولی با قدرت تما و ابزارهای مختلف به شما کمک می کند تا در دسکتاپ خود یک نرم افزار جامع مدیریت توییتر داشته باشید و از استفاده از این نرم افزار لذت ببرید.اگر از توییتر بازان حرفه ای هستید گمان نمی کنیم که به سادگی از کنار این نرم افزار جامع مدیریتی بگذرید.این نرم افزار از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند.هم اکنون می توانید از سرور سایت دانلود کنید.نحوه استفاده از این نرم افزار در صورت نیاز و درخواست کاربران در بخش نظرات مطرح خواهد شد.سوالات و نظرات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

 

rezakh بازدید : 2206 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی زندگی خصوصی با لینک مستقیم

تصویر

کیفیت :  عالی
فرمت : MKV
حجم : ۶۲۰ MB
کارگردان :محمدحسین فرح بخش
موضوع : اجتماعی
بازیگران : هانیه توسلی ، فرهاد اصلانی ، لیلا زنگنه
خلاصه : داستان فیلم “خصوصی” با نام قبلی “زندگی خصوصی” درباره مردی به نام ابراهیم کیانی است که در زندگی خصوصی اش رازهایی وجود دارند که تلاش برای مکتوم نگهداشتن آن ها او را گرفتار برزخی غریب می کند.

rezakh بازدید : 1815 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد با لینک مستقیم

تصویر

ژانر: مستند
کیفیت: DVDRip – عالی
فرمت: Avi
حجم:  ۶۶۵ MB
امتیاز: –
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
اسکرین شات : ندارد
کارگردان : —
بازیگران : —
خلاصه داستان : در این ویدیو بسیار زیبا و جالب برای شما مجموعه ای از شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد ، شعبده باز بسیار معروف گنجانده شده . این ویدیو شامل قسمت های همچون : غیت کردن قطار ، غیب کردن مجسمه آزادی ، فرار از ساختمان در حال ریزش ، رهایی از گره های پیله ای ، غیب کردن هواپیما ، دو نیم شدن با اره و تعداد زیادی از شعبده های بسیار مهیج دیگر که امیدوارم مورد پسند شما کاربران بست پلاس واقع شود.

rezakh بازدید : 1582 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

فونت در دنیای امروز به صورت فوق العاده ای پر کاربرد است. داشتن چندین دست خط متنوع و متفاوت با اندازه های دقیق یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود که حتی بعضی از افراد به آن نیز فکر هم نمی کنند. تصور اینکه شما یک لحظه بدون فونت بخواهید با ویندوز کار کنید و یا طراحی کنید شما را آزار می دهد. سایت دانلودها بسته ای شامل ۹۹ فونت بسیار زیبا و مخصوص طراحی را برای شما عزیزان آماده کرده است که امیدواریم مورد پسند واقع شود.

 

rezakh بازدید : 1574 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

 

تصویر

مجموعه ای شامل ۲۰ والپیپر زیبا و گرافیکی با کیفیت بالا را برای دانلود اماده کرده ایم. این تصاویر زیبا مناسب برای پس زمینه ویندوز می باشند. امیدواریم مورد پسند قرار گیرد.

rezakh بازدید : 2128 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

Nero را همگان برترین نرم افزار عرصه لوح های فشرده CD/DVD می شناسند . ابزارهای فوق العاده زیاد که در نسخه Multimedia Suite آن عرضه می شود که تقریبا نیاز هرکاربری را به طور کامل رفع می کند . ولی در این بین کاربرانی هستند که از Nero فقط برای رایت لوح های فشرده استفاده می کنند . به همین استفاده از نسخه Multimedia Suite برایشان نامتعارف است ، چون دارای حجمی بسیار زیاد و ابزارهای اضافی می باشد . به همین دلیل به آنها استفاده از نسخه Nero Burning Rom توصیه می شود . این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای رایت و ایمیچ گیری و… می باشد . تمام امکانات مربوط به رایت در نسخه پرحجم آن در این نسخه ۵۰ مگابایتی یعنی Burning Rom موجود است . سایت دانلودها جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای شما آماده کرده است .
Nero Burning Rom را میتوان کاملترین نرم افزار در عرصه رایت معرفی کرد . زیرا شما توانایی رایت انواع لوح های فشرده CD و DVD را دارید . میتوانید برای لوح های فشرده لیبل بسازید . دیسک های راه انداز (Boot) رایت کنید . دیسک های Blu-ray رایت کنید و هزاران قابلیت دیگر که نرم افزار قدرتمند Nero به شما می دهد.

 

 

rezakh بازدید : 1856 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کند به سازهای گروه کوردوفون (Cordophones) یا زه‌صدا تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته‌است هم‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی گیتار زنی از سطح پایین و مبتدی تا حرفه ای را آماده کرده ایم که در اوایل با کارهای مهارت های اولیه مانند تنظیم، تمرین انگشت، آکورد و مقیاس، تغییر وتر مشترک، سبک پاپ / راک، الگوهای ریتم، موقعیت ، و کنترل همه چیز به وضوح آشنا می شوید .

rezakh بازدید : 1621 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

SkyDrive نرم افزار حرفه ای برای به اشتراک گذاری فایل های شما در فضای اینترنت می باشد. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بتوانید یک فضای اینترنتی در اختیار داشته باشید که فایل های های خود را بدون نیاز به حمل دستگاههای فیزیکی در هر کجای دنیا که میخواهید در اختیار داشته باشید. (ادامه…)

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 886
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 26,782
  • بازدید ماه : 64,848
  • بازدید سال : 325,397
  • بازدید کلی : 4,936,180