loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 1394 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

اس ام اس ماه مبارک رمضان 1391

آمد رمضان و عید با ماست /  قفل آمد و آن کلید با ماست

 آمد رمضان به خدمت دل /  و آن کس که دل آفرید با ماست

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

.

.

اس ام اس تبریک ماه رمضان ۹۱

.

عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

التماس دعا

 .

.

.

مژده ای منتظران ماه خدا امده است / ماه شبهای مناجات و دعا امده است

ماه دلدادگی بنده به معبود رسید / بر سر سفره شاهانه گدا امده است . . .

.

.

بقیشومیتونیدتوادامه مطلب ببینید

 

rezakh بازدید : 1793 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

         

یه سوال دارم ، اینکه میگن سی و دو بار غذاتونو بجوین رو کی رعایت کرده ؟

والا ما اومدیم رعایت کنیم ۱۷-۱۸ بار جویدیم داشت حالمون بهم میخورد :|

انگار با گوشت کوب له کردی غذارو یه استکان آبم قاتیش کردی :|

.

.

.

دختره پدرش ایرانیه مادرش آلمانی … تمام عمرش آلمان بوده

عین بلبل فارسی حرف میزنه انگار ۴۵۶ سال تو ایران بوده

حالا دختره از ایران ۶ ماه میره خارج !

حرف که میزنه آدم میخواد با خاک انداز یه ۷ امتیازی بذاره تو صورتش :|

لحجش عوض شده ! شینش میزنه ، سینش میزنه ، ت دسته دارش هم میزنه !

.

.

برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

rezakh بازدید : 4403 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

انتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !
اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !Need for Speed Shift به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی Most Wanted در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Shift بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .اين بازي پر طرف دار هم اكنون با فشرده سازي بسيار زياد با حجمي حدود 1.9 گيگا بايت  با لينك مستقيم اماده دانلود شده است.بازی دارای 72 خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن ترین ها را شامل می شود.وجود خودروهای بی نظیری همچون  Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و  BMW M3 GT2 از ویژگی های این بازیست .

rezakh بازدید : 1645 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
گفتگوی اینترنتی با سرعت و کیفیت بالا
امکان ارسال پیام کوتاه (اس ام  اس) بر روی موبایل
امکان مکالمه صوتی با هر نقطه از دنیا
امکان مکالمه تصویری با استفاده ار وبکم
امکان برقرار تماس های تلفنی از کامپیوتر
دارای میلیون ها کاربر
و...

rezakh بازدید : 2285 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (1)

تصویر

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت زیرنویس برای فیلم و فایل های ویدیویی مختلف.
- امکان ذخيره و بازيابي پروژه جهت دسترسي سريعتر.
- امکان ویرایش زیرنویس فیلم ها.
- قابلیت اضافه، حذف، ویرایش و کپی هر قسمت از زیرنویس.
- دارا بودن قابلیت پخش مجدد زیرنویس برای يادگيري زبان و تلفظ کلمات.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف زیرونویس.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و …

rezakh بازدید : 1461 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

Aurora 3D Text & Logo Maker یک نرم افزار کاربردی برای کسانی است که می خواهند لوگو و یا کلیدهای گرافیکی طراحی نمایند. این نرم افزار امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا به سادگی و بدون نیاز به پیش زمینه قبلی در این مورد ، به طراحی نوشته ها و کلید های سه بعدی و همچنین لوگوهای گرافیکی بپردازید. کافی است پس از نوشتن متن مورد نظر خود ، از میان افکت های متنوع نرم افزار ، افکت مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و دیگر پارامترهای ظاهری آن را تنظیم نمایید. از جمله موارد مهم در مورد این نرم افزار امکان بازگرداندن عملیات انجام شده بصورت بی نهایت است که در این صورت نگرانی از بابت اشتباهات احتمالی نخواهید داشت.شمامیتوانید این نرم افزاررااز نامن دانلوددریافت کنید.

rezakh بازدید : 1584 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!شمامیتوانیداین نرم افزارراازنامن دانلوددریافت کنید.

rezakh بازدید : 1372 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت های کلیدی Google Earth :
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.شماهمواره میتوانیداین نرم افزارراازنامن دانلوددانلودکنید.

rezakh بازدید : 1388 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

DP Animation Maker یک برنامه بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه ساختن انیمیشن می باشد. شما با کمک این برنامه و تنها با چند کلیک می توانید زیباترین انیمیشن ها را بدون هیچگونه دانش قبلی بسازید. این برنامه شما را قادر می سازد تا تصاویر متحرک , بک گراندهای بسیار حرفه ای متحرک , انیمشن های GIF برای وب سایت ها و… بسازید. این برنامه دارای افکت های بسیار زیبایی می باشد و شما با کلیک موس می توانید تصاویر مختلف را به برنامه اضافه کنید. این برنامه قابلیت خروجی بصورت GIF, AVI, EXE را دارا می باشد.شماهم اکنون میتوانیداین نرم افزارراازنامن دانلوددریافت کنید.برای دانلودبه ادامه مطلب مراجعه کنید

rezakh بازدید : 1640 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تصویر

برخی از ویژگی های نرم افزار:
- ActionScript 3.0 : نسخه ی ۳٫۰ از اکشن اسکریپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید
- Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزایش میزان امنیت
- Display API : نمایش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
- Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه
- External API : توابع API خروجی
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگیر تر
- پشتیبانی Input Method Editor یا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و . . .

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 26,604
  • بازدید ماه : 64,670
  • بازدید سال : 325,219
  • بازدید کلی : 4,936,002