loading...
مینی فایل|دانلود و اموزش رایگان
فروشگاه
فروش ویژه ست کیف و کفش نگاره



ست کیف و کفش نگاره، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا. کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز). کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم. آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
rezakh بازدید : 2145 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2009

    تهیه پشتیبان با یک کلیک : فقط کافی است شما تصمیم بگیرید که چه، از کجا و در چه زمانی احتیاج به تهیه پشتیبان دارید تا نرم افزار به صورت خودکار و یا تنها با یک کلیک شما شروع به BackUp گیری کند.
    جستجوی کامل متن : شما قادر خواهید بود تا بین آرشیوها با تایپ قسمتی یا تمام نام فایل مورد نظر به جستجوی آن بپردازید آن را سریع و به آسانی بازگردانی نمایید و همچنین نرم افزار قابلیت جستجو در داخل محتوای فایل ها را هم داراست.
    قابلیت ذخیره سازی کپی از روی فایل های پشتیبان : شما این امکان را دارید تا یک یا چند کپی از فایل های پشتیبان خود را بروی شبکه، فلش دیسک و ... نگه دارید.
    پشتیبانی از آرشیوهای ZIP : Acronis True Image Home 2009 علاوه بر پشتیبانی از فرمت TIB، فرمت ZIP را نیز به نرم افزار اضافه کرده تا داده ها با تراکم بیشتری ذخیره و آرشیو شوند.
    قابلیت ادغام چندین آرشیو پشتیبان : توسط این گزینه این امکان برای شما فراهم می شود تا با ادغام و یکی کردن چند فایل پشتیبان که امکان دارد هر کدام از یک قسمت باشند، یک فایل کامل از پشتیبان ها تهیه نمایید.
    اضافه شدن واسط کاربری با استایل ویندوز ویستا : که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر نرم افزار، واسط کاربری برنامه بسیار کاراتر و بهتر شده است.
    گرفتن اتوماتیک پشتیبان مبنی بر در دسترس بودن مقصد : توسط این قابلیت کاربران توانایی تهیه پشتیبان به محض در دسترس بودن درایو مقصد بصورت اتوماتیک را خوهند داشت.
    بروز رسانی آسان و سریع به کمک ابزارهای انتقال : که توسط این امکان شما لازم نیست وقت خود را هر دفعه صرف نصب مجدد ویندوز، نرم افزارها و یا سریال ها و تنظیمات و بروز رسانی ها نمایید!
    قابلیت خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات پشتیبان گیری : قابلیتی که به شما این امکان را می دهد تا شب کامپیوتر را روشن بگذارید تا کار پشتیبان گیری انجام شود و بصورت خودکار بعد از اتمام کار سیستم توسط نرم افزار خاموش شود.
    قابلیت ذخیره سازی آرشیو بروی فضاهای گوناگون : شما می توانید آرشیو پشتیبان خود را بروی فضاهای گوناگون و امن همچون شبکه، CD/DVD، USB، سرورهای FTP، هارد دیسک های داخلی و خارجی و ... ذخیره نمایید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

 

دانلوددرادامه مطلب...

rezakh بازدید : 1784 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توانیم در زمینه امنیت نام ببریم محصول شرکت Panda است.  Panda Internet Security یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهایی است که به صورت یک مجموعه ابزارهای لازم برای تامین امنیت سیستم های کاربران در اختیار آنان قرار می گیرد. این بسته نرم افزاری امنیتی که نسخه ۲۰۱۲ آن مدتی است عرضه شده قادر است تا آخرین فایل های مخرب را شناسایی و برای پاکسازی کامل آن ها اقدام کند.

بسته امنیتی Panda Internet Security علاوه بر این که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا بدون کاهش کارآیی سیستم و با سرعتی فوق العاده انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و … را شناسایی کرده و سیستمی امن را تحویل دهد، این مجموعه دارای  نرم افزارهایی هستند که امکان اسکن سیستم برای یافتن انواع فایل های مخرب اعم از ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها ، جاسوس افزارها و … را فراهم نموده و قادر است با یک دیوار تش قدرتمند  در مقابل حملات هکرها ایستادگی کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Panda Internet Security:
- امنیت کامل در مقابل تمامی فایل های مخرب
- به روز رسانی های سریع
- شناسایی جدیدترین ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و …
- عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن
- قابلیت محدود سازی فرزندان در استفاده از سیستم
- فیلتر نمودن سایت های مختلف و مبارزه با سایت های مخرب
- قابلیت اسکن ایمیل ها برای یافتن اسپم ها
- وجود دیوار آتش قدرتمند
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- قابلیت جدید برای اسکن پورت USB سیستم
- امنیت بالا برای پسورد ها و اطلاعات اینترنتی
- آنتی اسپم بسیار قدرتمند
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی هرگونه فایل مخرب
- اسکن انواع پل های ارتباطی نظیر MSN ، Yahoo و …
- مانیتورینگ دائمی شبکه و اسکن مداوم و مخفیانه سیستم
- اعمال تغییرات  در تنظیمات نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلوددرادامه مطلب...

rezakh بازدید : 1557 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)

تصویر

دنیای خیلی از ما ها این روز ها به گشت و گذار در شبکه های اجتماعی خلاصه می شود و نوشته ها و عکس هایی که هیچ گاه ارتباطی به خود حقیقی ما ندارند…

 

زندگی ما شده خاله بازی
گیر افتادیم تو دنیای مجازی

گیر افتادیم و خودمونو باختیم
چه دنیای عجیب غریبی ساختیم
 

کی واسه عشقش نامه می نویسه
چشم کی هر شب از جدایی خیسه

کی دیگه قبل خواب کتاب می خونه
بازم سوالم بی جواب می مونه

صب(ح) تا غروب تو یوتویوب،تویی تر
شب تا صب(ح) م تُو چت روما شر و ور

نمی شه فهمید دیگه کی با کیه
وقتی که فیس هممون بوکیه
 

چقد بگم دیگه منو تگ نکن؟
اخلاق من خوبه منو سگ نکن!

بعیده که بازم بیام تو والت
اما بجاش با سر می رم توالت!

 

ادامه ذرادامه مطلب...

rezakh بازدید : 2351 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

کراش تیم ریسینگ (به انگلیسی: Crash Team Racing) (به فارسی: مسابقه تیمی کراش) یک بازی در سبک مسابقه‌ای از شرکت ناتی داگ است که سونی کامپیوتر اینترتینمنت آن را منتشر ساخت. بازی زیر مجموعه سری کراش باندیکوت بوده و نخستین بازی این سری است، که گیم‌پلی آن، مبتنی بر یک بازی مسابقه‌ای ساده است. این بازی برای نخستین بار در ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۹در آمریکای شمالی عرضه شد و در ادامه، در ۲۰ اکتبر ۱۹۹۹ و ۱۶ دسامبر ۱۹۹۹ به ترتیب در اروپا و زاپن نیز عرضه شد. این بازی به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن عرضه شد و در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۰۷ قابلیت بازی برای PSN را نیز پیدا کرد.

rezakh بازدید : 1953 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

                                                            دانلود برنامهThe Amazing Spiderman با کیفیت عالی _ HDT  

                                                   تصویر

طلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : گروه دات ای ار

فرمت : MKV

حجم :  ۴۵۰ mg

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

انکودر : ….

ژانر : اکشن , ماجراجویی , فانتزی

امتیاز فیلم : ۸٫۳ / ۱۰

زیرنویس : ندارد

نمونه ی کیفیت : دارد

خلاصه داستان : این برنامه که قبل از اکران سری جدید فیلم پر طرفدار مرد عنکبوتی پخش شده است درباره عوامل فیلم و صحبت هایی درباره فیلم با بازیگران و صحنه های از پشت صحنه فیلم و خود فیلم که توسط الکس زین تهیه شده است می باشد…

 

 

rezakh بازدید : 1809 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

real player یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از ۳۲۰۰ ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.

گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فرمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فرمت از اصلی ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

rezakh بازدید : 1831 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (1)

تصویر

این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های اکشن تروریسیتی و پرطرفدار نیروی ضربت SWAT که علاقمندان بازی های رایانه ای به خوبی با این بازی و قابلیت های برتر و زیبایی های آن آشنا هستند.
گروه های ضد شورش SWAT در سال میلادی 1967 با کاملترین و مجهز ترین لوازم ، تجهیزات و پیشرفته ترین و با بالاترین تکنولوژی های جنگی مجهز شدند که سری بازی های Swat نیز بر پایه همین گروه نیرو های ضد شورش ساخته شدند.
در این بازی از هوش مصنوعی بالایی استفاده شده ، که در این بازی شما باید بسته به شرایط حاکم بر بازی استراتژی خاصی را در پیشبرد بازی اتخاذ کنید. کاراکترها و اسلحه ها بسیار عالی طراحی شده اند و دموها بسیار طبیعی و بی نقص هستند. جزییات ریز بسیاری در بازی به چشم می خورند که می توان به پخش شدن تکه های چوب در محیط پس از منفجر شدن درها و یا دود حاصل از انفجار اشاره کرد.
در آغاز بازی هنگامی که تیم شما مسلح شد ٬ ماموريت آغاز مي شود. اولين ماموريت در يك رستوران چيني اتفاق مي افتد. شما بايد در يك عمليات خطرناك به جستجوي منطقه پرداخته و مانع خريد و فروش اسلحه بشويد.
این بازی یکی از محصولات محبوب كمپاني Irrational Games می باشد که توسط كمپاني VU Games منتشر و در عرصه بازی های رایانه ای با سبک اکشن ، معرفی شد و جایگاه خاصی در میان اینگونه بازی ها به خود اختصاص داد.
این بازی قابلیت اجرا به صورت شبکه با تعداد نفرات حداقل یک نفر و حداکثر شانزده نفر را دارا می باشد.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- نصب سریع و آسان
- امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- - داشتن چندین مرحله مختلف.
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان
- قابلیت اجرای بازی به صورت شبکه و Mulitiplayer

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
پردازنده : Pentium III 1.0GHz / Celeron 1.2Ghz / Athlon 1.2 GHz or equivalent
رم مورد نیاز : 256 MB
کارت گرافیک مورد نیاز : 128 MB DirectX 9.0

 

دانلوددرادامه مطلب...

rezakh بازدید : 1837 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

              

هه !
مرا چه به فلسفه ؟؟؟
من هنوز در منطق چشمانت مانده ام !
.
.
.
امشب کم توقع شده ام !
آرزویم کوچک است و کم حرف ، هیچ نمیخواهم جز ‏”‏تـو‏”
.
.
.
عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها !
به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند ؛ تبر ها مگر کاری کنند !
.
.
.
من تا همیشه می توانم تو را از میان تمام مردم دنیا تشخیص دهم !
به شرط آنکه چشمانت را نبندی !
.
.
.
کاش میدانستی که جهانم بی تو الف ندارد !!!
.
.
.
قدش به “عشق” نمی رسید ؛ “غرور”م را زیر پا گذاشت تا برسد !
.

سایر اس ام اس های زیبا در ادامه مطلب

rezakh بازدید : 1865 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

تصویر

ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است . با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد . ویندوز اکس‌پی در ابتدا در دو نسخه خانگی و حرفه‌ای عرضه شده‌بود. ویندوز اکس‌پی از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند . نسخه ی Student ویندوز ایکس پی یکی از نگارشهای محبوب این ویندوز می باشد که دارای اهداف آموزشی است و به همین دلیل این عنوان برای آن انتخاب شده است .

وضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید تا برای بوت شدن ویندوز به مشکل برخورد نکنید. برای نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نامبر نمی باشد و به طور اتومات خود ویندوز این کار را انجام می دهد. فایل های فشرده و نصب ویندوز تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این ویندوز نهایت استفاده را ببرید.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
نرم افزار رايگان,درايور لپ تاپ,بازي براي کامپيوتر,دانلود براي اندرويد,دانلود منيجر,دفاع شخصي آموزش,انتي ويروس رايگان ,دانلود اموزش تصويري,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به قالب سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 763
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 1,256
  • باردید دیروز : 6,275
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 27,152
  • بازدید ماه : 65,218
  • بازدید سال : 325,767
  • بازدید کلی : 4,936,550